2019-10-18, 12:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Vad är över? Definiera gärna det du kallar "det".

livet
Citera
2019-10-18, 12:14
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbonlife
livet

Livet? Sätt dig ner där du är nu och släpp allt du kämpar för så ska du se att du fortfarande lever, räcker nog med 30 sekunder.
Citera
2019-10-18, 12:16
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystos
Kämpar inte mot nåt särskilt eller olika saker.

Så du vet egentligen inte varför du kämpar?
Citat:
Ha ett bättre liv o bättre ekonomi. Ge mina barn tryggare uppväxt en den d fick i en förort. Försöker få kontakt m barnens alkoholiserade pappa som e frånvarande o skiter i allt. Ångest, depresioner ibland, olycklig kärlek från fört typ sånt. Har du nån mirakelmedicin mot detta förutom procak eller? Nä tänkte väl det.
Ja, sluta kämpa.
Citera
2019-10-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Jag har också misslyckats, valde fel väg. Vad har du misslyckats med?

Allt och att dö.
Citera
2019-10-18, 12:18
Bannlyst
Citat:
Livet? Sätt dig ner där du är nu och släpp allt du kämpar för så ska du se att du fortfarande lever, räcker nog med 30 sekunder.

det funkar inte så tyvärr jag virrar runt ofokuserad och kaosar , får mycket lite uträttat just nu och
allt känns tungt , har värk i dag dessutom
Citera
2019-10-18, 12:19
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
det funkar inte så tyvärr jag virrar runt ofokuserad och kaosar , får mycket lite uträttat just nu och
Ännu en anledning att sluta kämpa och ta det lugnt, hur förväntar du ens att du ska kunna kämpa när du virrar runt ofokuserad och kaosar?
Citat:
allt känns tungt , har värk i dag dessutom
Ytterligare en anledning att sluta kämpa, släppa allt och ta det lugnt och låt din kropp vila.
Citera
2019-10-18, 12:19
Medlem
mystoss avatar
Citat:
Så du vet egentligen inte varför du kämpar?

Ja, sluta kämpa.

Sluta kämpa??

Låta mina barn svälta ihjäl o sen lägga mig ner o självdö? Hmmmmm, fin mänskosyn du har. Borde kanske banlysas från att skriva på denna tråd.
Citera
2019-10-18, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ännu en anledning att sluta kämpa och ta det lugnt, hur förväntar du ens att du ska kunna kämpa när du virrar runt ofokuserad och kaosar?

Ytterligare en anledning att sluta kämpa, släppa allt och ta det lugnt och låt din kropp vila.

så du menar att sitta och titta i taket är lösningen , nja verkligheten är annorlunda

ska jag sluta svara i telefon ochså , och ta i mot ordrar , och leverera det som är klart ?
tror inte du inser hur det är på små firmor
Senast redigerad av carbonlife 2019-10-18 kl. 12:24.
Citera
2019-10-18, 12:22
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystos
Sluta kämpa??

Låta mina barn svälta ihjäl o sen lägga mig ner o självdö? Hmmmmm, fin mänskosyn du har. Borde kanske banlysas från att skriva på denna tråd.

Varför är du här och ältar då? Ut och fixa mat till dina barn och "kämpa" på riktigt. Eller prioriterar du hellre flashback över dina barn?
Citera
2019-10-18, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FannyImlay
Allt och att dö.

hur hadde du tänkt att avsluta på för sätt ?
Citera
2019-10-18, 12:24
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
så du menar att sitta och titta i taket är lösningen , nja verkligheten är annorlunda
Ja en stund iaf annars kommer du gå in i väggen istället, taket är att föredra i detta fall.
Citat:
ska jag sluta svara i telfon ochså , och ta i mot ordrar , och leverera det som är klart ?
tror inte du inser hur det är på små firmor
Ja, ta 30 sekunder, kanske en minut.
Jag tror dina kunder kan vänta den perioden.
Citera
2019-10-18, 12:24
Medlem
mystoss avatar
Citat:
Varför är du här och ältar då? Ut och fixa mat till dina barn och "kämpa" på riktigt. Eller prioriterar du hellre flashback över dina barn?

Du har inte en aning om hur mycket jag kämpar. O va jag gör på dom få timmar fritid jag har över kanske du bara ska skita i? Kanske lättar jag på trycket i denna tråd som den e till för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in