Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Jag (vi) har inte sett nyttan med det (än). Vi har inga barn och delad ekonomi tex.
Ouch.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Vad menar du med "underhålla män"? Och från vilken ålder?
1) Man klär upp sig, man serverar mat, man är trevlig, man pratar med dem om saker som intresserar dem. Inte "jag har läst Bitterfittan 2 vad tycker du om den?"
2) Jag började pick up saker när jag var runt 8. Hur man tar emot, hur man serverar, vad man serverar vid olika tillfällen, hur man ska bete sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Fast det sa du ju precis att han inte kommer att göra eftersom du betalar för honom, "ger" honom barn, städar, diskar och lagar mat, i princip allt hushållsarbetet.
Men inget av det skulle spela någon roll om jag inte var snygg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Nej, han hade ju riskerat att förlora mig.
Och istället fått en yngre och snyggare tjej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Det är helt ok att vara petite, många kvinnor är det. Men att sitta och promota typ ortorexi och ett för kvinnor skadligt bf för att mannen tänder på smala 16 åringar är rätt så skevt.
1) Att du oironiskt använder ett ord som ortorexi får mig att tro att du chipsar hårt.
2) Det är ingen 16 åring som ser ut som jag,
https://images2.imagebam.com/ef/8e/2f/b885741323216948.JPG
https://images2.imagebam.com/0f/a0/ea/db0dc91323216952.JPG
https://images2.imagebam.com/82/9e/7f/3442861323216953.JPG
det där är 12.5% bf ^
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Eller så har han en fru med fylliga bröst och är supernöjd med det. Hon är kanske till och med hans bästa vän här i livet.
Du är fet eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Förstår att det är superstressigt med fyra barn. Inte för att vara taskig, men fem barn med din man.
Du låter som min mamma.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Ja sex är ingen rättighet dessutom finns det klara siffror på hur mycket av människors tid som upptas av sex vilket är 0,45 procent.
1) Om det finns kvinnor som är villiga att ha sex med de här männen mot betalning,
varför ska de inte få köpa sex då?
2) Hur är det med män i sexlösa relationer? Eller män med fetisher som deras partners inte vill ställa upp på? Ska de också leva i sexlöshet?
3) Det är ingen rättighet att få gratis utbildning och sjukvård heller. Men män har inga problem med att ge det till kvinnor.
a) Hur skulle det vara om vi tog bort sjukvården så får kvinnor betala för sina förlossningar själva? De som inte har råd får gå på gatan och hora ihop pengarna.
4) Det är väl väldigt tråkigt att folk inte har mer sex?
a) Tänk om du kunde köpa dig ett ligg av nån snygg kille då skulle du inte vara så bitter.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Bordeller kan inte drivas likt ett annat företag eftersom det krävs en omsättning som är enorm för att en person ska kunna få ut en lön som gör det lockande att sälja sex och få skulle ha råd att betala 3000 - 4000 för en timmes sex.
Men det skulle kunna vara ett bra extraknäck vid sidan av ett vanligt jobb eller studier.