2019-10-15, 04:51
Medlem
Kvällens avsnitt var ju inget oväntat som hände direkt. Kul att se Marcelo skita på sig lite där men det tappar ju lite kraft om de ligger samma kväll, känns inte som att han kommer få det så jobbigt som man hade tänkt sig. Men vi får se.

Det första Camilla sa till Nina var typ "hej jag heter Camilla, jag följer dig." vet inte varför jag skriver det här men det var väl bara något jag reagerade på. Det blir lite obehagligt, haha.

Varje gång Marcelo säger att han haft sex med "bara en" eller "bara två" eller "bara tre" tjejer så säger de att det är så skönt att han i alla fall är ärlig.
Citera
2019-10-15, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapuchina
Varje gång Marcelo säger att han haft sex med "bara en" eller "bara två" eller "bara tre" tjejer så säger de att det är så skönt att han i alla fall är ärlig.

Precis. Det som gör honom så genuint äcklig. Sitter hela tiden i synk och säger att det är så jävla jobbigt att ljuga osv, men sen ljuger han ju konstant för alla så tror inte en sekund på att han tycker det är jobbigt. Är bara ett riktigt taffligt försök att rädda sitt skinn, dock verkar det funka bra på den typen av psychobrudar som faller för honom (Nina, Camilla t.ex) som köper det rakt av.

Sen verkar han tro på sig själv när han sitter och säger att han är en bra kille, inte vill såra någon osv osv. Fan heller, hans beteende visar gång på gång att han är en riktigt genomvidrig person som tar vad han vill ha och skiter fullständigt i hur han sårar andra. Sen sitter han och gråter krokodiltårar för att han råkat såra folk.

Han må göra bra TV men utöver det är han bara en riktigt tragisk figur.
Citera
2019-10-15, 10:21
Medlem
Camilla är sjuktkonstig. Hela hennes familj är det dock... men hon är något annat. Alla andra är väldigt lugna och mjuka om man kan säga det så, men hon är helt loco.
Citera
2019-10-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brandgirl
Camilla är sjuktkonstig. Hela hennes familj är det dock... men hon är något annat. Alla andra är väldigt lugna och mjuka om man kan säga det så, men hon är helt loco.

Varför är hennes familj konstig? Känner du henne?
Citera
2019-10-15, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Inte sett Temptation Island, här diskuterar vi ju PH.

Känner ej Jeppe, vill bara avslöja allt hyckleri.

Du ÄR inte Jeppe då?
Citera
2019-10-15, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapuchina

Det första Camilla sa till Nina var typ "hej jag heter Camilla, jag följer dig." vet inte varför jag skriver det här men det var väl bara något jag reagerade på. Det blir lite obehagligt, haha.

Ja, det var en stark kombination av obehagsrysningar och skämskudde under det ögonblicket. I en intervju sa Nina att hade Camilla även sagt att "detta är en säsong där ingen har haft sex", jag misstänker att det var vid samma tillfälle som hon sa att hon följer Nina. Herregud
Citera
2019-10-15, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWTC
Nina är för j-vla snygg och sexig. Hoppas hon är kvar ett bra tag.

Tycker du verkligen det? Hon ser helt sönderopererad ut anser jag! Trist med tjejer som ser bra ut och som förstör sitt utseende genom operationer...
Citera
2019-10-15, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petitesser
Varför är hennes familj konstig? Känner du henne?
Japp! Dom är så jävla weird. Jag vet inte ens riktigt hur jag ska förklara det. Men jag (och många andra där hon växt upp) är väldigt förvånade över hur slampig hon blivit jämfört med resten av syskonen och hennes föräldrar. Man skulle tro att hon är adopterad. lol.
Citera
2019-10-15, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petitesser
Du ÄR inte Jeppe då?

You got me!
Citera
2019-10-15, 16:08
Medlem
Bubba13s avatar
Alltså ärligt talat vad är det för fel på Camilla? Hon verkar ha något fel i skallen om jag ska vara ärlig.
Citera
2019-10-15, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba13
Alltså ärligt talat vad är det för fel på Camilla? Hon verkar ha något fel i skallen om jag ska vara ärlig.

Man hade kunnat göra en psykologisk thriller baserat på henne typ.
Citera
2019-10-15, 16:26
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brandgirl
Japp! Dom är så jävla weird. Jag vet inte ens riktigt hur jag ska förklara det. Men jag (och många andra där hon växt upp) är väldigt förvånade över hur slampig hon blivit jämfört med resten av syskonen och hennes föräldrar. Man skulle tro att hon är adopterad. lol.

Sa hon inte i något av de tidigare avsnitten att hon typ har legat med 3.5 personer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in