2019-10-15, 17:16
Medlem
Bubba13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Man hade kunnat göra en psykologisk thriller baserat på henne typ.
Helt klart. Hon påminner lite om tanten från filmen Misery med Stephen King.
Citera
2019-10-15, 17:17
Medlem
Bubba13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Sa hon inte i något av de tidigare avsnitten att hon typ har legat med 3.5 personer?
Det stämmer att hon sa något sånt ja. Då kan man undra också vem den halva personen är? Ett barn eller en dvärg typ?
Citera
2019-10-15, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brandgirl
Japp! Dom är så jävla weird. Jag vet inte ens riktigt hur jag ska förklara det. Men jag (och många andra där hon växt upp) är väldigt förvånade över hur slampig hon blivit jämfört med resten av syskonen och hennes föräldrar. Man skulle tro att hon är adopterad. lol.

Intressant ändå... Hur är de weird?
Citera
2019-10-15, 18:46
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
Marros live chatt på fb gruppen girls room live fick en att häpna.. han pratade hur han jobbar heltid som hissmontör och hur han älskar rutiner ”7-16 jobb” är chockad, då han verkar älska att bara synas på tv och leva på instacash men tydligen gör han inte det! Så bra jobbat marro

Bra ändå att han har ett riktigt jobb vid sidan.

Citat:
Ursprungligen postat av Bubba13
Det stämmer att hon sa något sånt ja. Då kan man undra också vem den halva personen är? Ett barn eller en dvärg typ?

Hon hade sex med en person på en fest och han blev slak typ.
Citera
2019-10-15, 18:48
Medlem
Alltså har Nina fått sjukt mycket betalt för att åka till PH eller vad fan gör hon där? Tror hon att Marcelo åkte dit för att gråta över deras spruckna förhållande eller varför blir hon så förvånad när han har varit där och haft kul? Jag förstår inte hur man kan åka dit och förvänta sig att ens ex bara ska se åt sitt håll, spec när man blivit dumpad. Jag fattar ju att hon är sårad men hur fan tänkte hon, hon skulle stannat hemma och slickat sina sår.

Sen är Marcelo sjukt jävla äcklig som ligger med henne. Han borde fan fatta bättre. Och att sen sitta och gråta ut över hur jävla jobbigt det är att ljuga tjejer rakt upp i ansiktet, och hur han FAKTISKT är en bra kille som inte skapat drama och hur synd det är om honom ae fy fan
Citera
2019-10-15, 19:29
Medlem
serubs avatar
Nina är fett läcker tycker jag. Någon som har bilder på henne?
Citera
2019-10-15, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yyjjcc
Alltså har Nina fått sjukt mycket betalt för att åka till PH eller vad fan gör hon där? Tror hon att Marcelo åkte dit för att gråta över deras spruckna förhållande eller varför blir hon så förvånad när han har varit där och haft kul? Jag förstår inte hur man kan åka dit och förvänta sig att ens ex bara ska se åt sitt håll, spec när man blivit dumpad. Jag fattar ju att hon är sårad men hur fan tänkte hon, hon skulle stannat hemma och slickat sina sår.

Sen är Marcelo sjukt jävla äcklig som ligger med henne. Han borde fan fatta bättre. Och att sen sitta och gråta ut över hur jävla jobbigt det är att ljuga tjejer rakt upp i ansiktet, och hur han FAKTISKT är en bra kille som inte skapat drama och hur synd det är om honom ae fy fan

Agree, han är en så jävla obehaglig människa. Att tjejer fortfarande verkar dras till honom och lita på honom är ett jävla under och de får helt enkelt skylla sig själva när (inte om, utan när) de blir sårade.
Citera
2019-10-15, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba13
Alltså ärligt talat vad är det för fel på Camilla? Hon verkar ha något fel i skallen om jag ska vara ärlig.
. Sjukt provocerande människa!!! Gör om sina principer efter situationen hela tiden. Självbedrägeriet känner inga gränser. Nina är inget pucko däremot.
Citera
2019-10-15, 22:49
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mxa2591
Gällande lottningen, märk väl vilken enorm risk erica tog, låt säga att adam vann, då hade marre rykt, ett högre pris för erica, både ragg och paktledaren. Marre hängde på en skör tråd där... riktigt nära.

Erica riskera marre för att rädda Slå mig hårt.

Nej. Lottningen bestod av Alex och Theo. Adam var för feg för att sätta hårt mot hårt och slänga in Marro som ett alternativ till att ryka om Erika inte hade gått med på att ta ut Theo utan tjafs.
Citera
2019-10-15, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Agree, han är en så jävla obehaglig människa. Att tjejer fortfarande verkar dras till honom och lita på honom är ett jävla under och de får helt enkelt skylla sig själva när (inte om, utan när) de blir sårade.

Är vi inte jämställda? Varför bär Marcelo ansvaret för hur Nina reagerar i olika situationer hon själv utsätter sig för? Har hon inget eget ansvar?

Hon hade ju kunnat stanna hemma och gå vidare istället för att inte släppa taget och följa efter sitt ex till Mexiko...
Citera
2019-10-15, 23:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Inte alls bullshit, nån deltagare från sa i nått youtubeklipp att de inte bara får lotta utan att de måste komma överens. Lottningen här var att den som får rätt lapp får sin vilja igenom, det stod därmed inte Alex och Theo på lapparna som många här verkar tro. Lottningen de gjorde nu var väl ok enligt produktionen men de hade inte fått skriva ner alla namn o dra en lapp.

"Nån deltagare" "Nått youtubeklipp". Ja, det låter ju verkligen trovärdigt. Såvida du inte kan prestera en bättre källa än så så avfärdar jag ditt inlägg som definitivt bullshit.
Citera
2019-10-15, 23:23
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Camilla, Josie och Nina endast väl?

Fast sen har han ju förutom dem knullat med Helen, Erica och Nathalie
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto