Marcelo är definitionen av ett svin. Och jag har skrivit massor med inlägg tidigare i tråden som förklarar vad jag ogillar med honom och varför jag anser att han är ett svin.
Uppenbarligen har du en sne världsbild som tycker Marcelo (och Jesper) är coola killar så tänker faktiskt inte lägga tid på att förklara för dig varför de inte är det. Tycker du att de är sköna och bara spelar spelet osv får du väl tycka det.
——
Fan har sett tre avsnitt av norska säsongen och den är redan så jävla mycket bättre. Mycket mer fokus på spel, produktionen kör mer spelrelaterade utmaningar och aktiviteter. Måste ha brunnit i huvudet på hela svenska produktionen för de lägger 0 vikt på att det ska bli ett spännande spel, de skickar bara in ett gäng trasiga människor och hoppas på så mycket drama som möjligt. Oerhört tråkigt, det passar sig mer i Big brother.
Marcelo är definitionen av ett svin. Och jag har skrivit massor med inlägg tidigare i tråden som förklarar vad jag ogillar med honom och varför jag anser att han är ett svin.
Uppenbarligen har du en sne världsbild som tycker Marcelo (och Jesper) är coola killar så tänker faktiskt inte lägga tid på att förklara för dig varför de inte är det. Tycker du att de är sköna och bara spelar spelet osv får du väl tycka det.
——
Fan har sett tre avsnitt av norska säsongen och den är redan så jävla mycket bättre. Mycket mer fokus på spel, produktionen kör mer spelrelaterade utmaningar och aktiviteter. Måste ha brunnit i huvudet på hela svenska produktionen för de lägger 0 vikt på att det ska bli ett spännande spel, de skickar bara in ett gäng trasiga människor och hoppas på så mycket drama som möjligt. Oerhört tråkigt, det passar sig mer i Big brother.
Lägger ingen värdering i hur de behandlar en motståndare i ett spel som handlar om att manipulera andras känslor.
Lägger ingen värdering i hur de behandlar en motståndare i ett spel som handlar om att manipulera andras känslor.
Men det var väl fan vad du hänger upp dig på just PH, visst det är det programmet som diskuteras i denna tråden. Men deras beteende är inte begränsat till att de beter sig på ett sätt i PH och är helt annorlunda människor någon annanstans.
Jag har skrivit flera gånger om att exempelvis Marcelo hade samma beteende i Big Brother, andra har skrivit att Jesper har betett sig illa i Temptation Island. Men du verkar läsa allt så jävla selektivt. Jaja, är bara slöseri med tid att diskutera med dig. Vi har väl bara olika världsuppfattning helt enkelt.
Haha kollade på ett gammalt youtube klipp när Nina och Marcelo bodde ihop och inredde deras lgh.10 månader gammalt klipp, bland kommentarerna har vi miss C Skalleberg som kommenterar ”vad gosiga ni är” från hennes youtube konto haha snacka om att vara ”fan-girl” på äckligt hög nivå.. ville klistra in bilden men vet inte hur man gör!
Marcelo är inget svin. Däremot är han onödigt konflikträdd och fegar ur att bidra med att lugna ner bråk mellan tjejerna. Det är ändå om honom de bråkar.
Att han legat med flera tjejer i hotellet skall inte lastas honom då ingen tvingat tjejerna att ha sex med honom. Att skuldbelägga honom är liktydigt med att avsäga ansvar från tjejerna. Det är vad Nina gör när hon tycker Marcelo är en idiot, rent ut visar att hon inte har eget omdöme. Viljelös.
Josie borde inte få vara med, inte Nina eller Camilla heller. De spelar inte och är instabila. Josie har dåligt ölsinne dessutom. Obegripligt att produktionen låter henne var kvar. Skäller ut deltagarna på kvällarna och larvar sig igenom förlåt-turné på dagarna.
Där tror jag länkat rätt bläddra bland kommentarerna Camilla kommenterade inlägget någon gång förra året i oktober november, de är sjukt men hon var väl desperat efter att bli känd och som pricken över i:et fick hon med både Maro och Nina i huset! Jag stör mig på Camilla tycker hon fått värsta hybrisen..
I och med att Jesper fick en extra poäng inför tävlingen så kunde väll inte Nathalie vinna. Räckte ju med att Jesper skulle köra full pot varje gång i rond två för Nathalie kunde inte komma högre. Nathalie hade i rond två 4, 3 och 2 kvar. Jesper hade 4, 3, 1, och 1. Förstår inte varför dom andra deltagarna ska få rösta innan, blir ju så uppenbart då. Känns som det röstas över precis allting denna säsong.
Gillar att Adam kommer in och står upp mot Jesper och Marcelo direkt. Men avskyr verkligen Mehdi. Herregud vad han svansar. Har han någon som helst uppfattning om att han inte har någon brud själv? Ändå sitter han och skrattar när Jesper och Marcelo använder det som argument mot Adam.....
Skönt att Helen kommer in imorgon. Hon lär väll få välja en tjej som ska göra upp i duell. Troligtvis Nina då. Jesper väljer Fimpen som då lär ryka. Kul säsong!
I och med att Jesper fick en extra poäng inför tävlingen så kunde väll inte Nathalie vinna. Räckte ju med att Jesper skulle köra full pot varje gång i rond två för Nathalie kunde inte komma högre. Nathalie hade i rond två 4, 3 och 2 kvar. Jesper hade 4, 3, 1, och 1. Förstår inte varför dom andra deltagarna ska få rösta innan, blir ju så uppenbart då. Känns som det röstas över precis allting denna säsong.
Gillar att Adam kommer in och står upp mot Jesper och Marcelo direkt. Men avskyr verkligen Mehdi. Herregud vad han svansar. Har han någon som helst uppfattning om att han inte har någon brud själv? Ändå sitter han och skrattar när Jesper och Marcelo använder det som argument mot Adam.....
Skönt att Helen kommer in imorgon. Hon lär väll få välja en tjej som ska göra upp i duell. Troligtvis Nina då. Jesper väljer Fimpen som då lär ryka. Kul säsong!
Det röstas för att produktionen ska railroada ett visst resultat. Är inte det uppenbart?
När hade vi en upset senast efter Theo körde ut Jesper? Utöver när produktionen skickar in nya. Denna säsong har varit så förutsägbar sedan Jesper kom tillbaks att det inte ens varit kul att se på.
Nina måste ju vara helt psyskiskt störd. Hon gör ju bort sig själv totalt och allt hon säger är totalt vidrigt e så less på hennes bölande också. Vad fan håller hon på med? Skulle jag se hon på stan skulle jag kliva fram med en sån jävla stopp-smäll så nötterna bara sprutade ut ur käften på henne. Ouf vidriga jävel