2019-10-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Newsflash: sex är ingen belöning för utfört arbete. Sex är något roligt som man gör tillsammans.

1) För att kvinnor som är feta och ovårdade är... djupa och seriösa?

2) Så du håller med om att kvinnor ställer krav på resurser för att ha sex med män? Hur är det annorlunda från att sälja sex?

3) Det är inte särskilt svårt att leva upp till mäns krav på utseende. Du kanske ska gå till gymmet i kväll? Det tänker jag göra.

Men relationer ska bygga på kärlek right? Då borde utbildning och arbete vara irrelevant.
De unga arbetslösa hemmasittarna träffar inga kvinnor så de kan ju inte hitta någon att bygga kärlek med. De flesta som klagar tror att de ska hitta någon på Tinder där utseende är det första som intresserar därefter något i det sociala livet eller intresse som matchar.
Citera
2019-10-14, 22:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De unga arbetslösa hemmasittarna träffar inga kvinnor så de kan ju inte hitta någon att bygga kärlek med. De flesta som klagar tror att de ska hitta någon på Tinder där utseende är det första som intresserar därefter något i det sociala livet eller intresse som matchar.

Män ska alltså behöva göra sitt yttersta för att få fitta, men kvinnor ska kunna sitta på sitt feta arsle och välja och vraka. Har jag förstått dig rätt?
Citera
2019-10-14, 22:47
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Var är alla inläggen där "vi" talar för de prostituerade mer än vad "ni" gör?

Hela tråden är full. "utsatta", "fattiga", "desperata", "tvingade", "psykiskt sjuka", "droger" etc etc.

Jag talar inte för prostituerade alls - jag citerar bara vad prostituerade har sagt.

Citat:
Dessutom. I inlägg efter inlägg har du suttit och talat för ALLA kvinnor. Att kvinnor är bortskämda prinsessor som borde tas ner på jorden. Att kvinnor ser på och behandlar män som slavar som bara ska utnyttjas. Att kvinnor är lata bortskämda manshatande svin. Som vägrar män sex om männen inte är rika och ger dem saker och bekväma liv.

Du missar en viktigt skillnad här. Jag har lyssnat på och observerat kvinnor i många år och det du nämner är slutsatserna jag dragit. De må vara något överdrivna och generaliserande men inte alltför långt ifrån sanningen. Män hatar inte kvinnor för att det är kul, det finns ofta rationella anledningar.

Citat:
Nu helt plötsligt blir du sååå upprörd när du inbillat dig att här finns folk som omyndigförklarat de prostituerade kvinnorna, såsom du precis suttit och i princip omyndigförklarat ALLA kvinnor. Kallat dem barn och fan och hans moster.

Självklart. Poängen är att du inte är bättre själv.

Citat:
Kvinnor som enligt dig, om man skulle dra det till sin spets, borde få välja mellan att våldtas eller prostituera sig.

Sluta tramsa. Ingen har sagt att alla kvinnor behöver prostituera sig. Eller ens att någon ska tvingas till det.

Citat:
Jag har aldrig skrivit att mäns sexualitet ska kontrolleras.

Att vara för ett förbud av sexköp är per definition att vilja kontrollera mäns sexualitet.

Citat:
Hur stort är ditt underlag? Hur många prostituerade har du intervjuat? Vilka var frågorna? Kan du länka till ditt material?

10-15? kanske.

https://www.youtube.com/watch?v=03PoYeLwQDY

Frågorna var liknande som de i den intervjun.
Citera
2019-10-14, 22:50
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Enda anledningen till varför du gillar dessa kvinnor är för att de säljer sig, annars hade du stämplat dem som lika hemska bortskämda prinsessor som du gör med alla andra kvinnor.

Ja, självklart. Och det är ingen dålig anledning.
Citera
2019-10-14, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Män ska alltså behöva göra sitt yttersta för att få fitta, men kvinnor ska kunna sitta på sitt feta arsle och välja och vraka. Har jag förstått dig rätt?
Tja, det krävs ju en del jobb för att jobba ihop till den där Tysklandsresan med tillhörande bordellbesök där horor sitter på sina feta arslen och väljer och vrakar bland kunderna.
Citera
2019-10-14, 22:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina

1) Då får starka feministiska tjejer ta initiativet.

2) Den sociala normen har varit att män ska approacha kvinnor i typ 2000 år nu. Det är dags att vi ändrar på det.

3) Varför skulle de inte hitta nån på tinder? Visst är kvinnor attraherade av helt vanliga killar och vill ha sex med dem?

a) När jag växte upp fick jag höra att tjejer är lika kåta som killar. Menar du att det inte stämmer?

4) Vad tycker du att vi ska göra med de unga arbetslösa hemmasittarna som inte får ligga? Skulle det inte vara bra om de kunde köpa sig ett ligg?

Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Tja, det krävs ju en del jobb för att jobba ihop till den där Tysklandsresan med tillhörande bordellbesök där horor sitter på sina feta arslen och väljer och vrakar bland kunderna.

Men där får killarna i alla fall sex. Istället för att bli dissade och förnedrade av civila tjejer.
Citera
2019-10-14, 22:57
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Newsflash: sex är ingen belöning för utfört arbete. Sex är något roligt som man gör tillsammans.

1) För att kvinnor som är feta och ovårdade är... djupa och seriösa?

2) Så du håller med om att kvinnor ställer krav på resurser för att ha sex med män? Hur är det annorlunda från att sälja sex?

3) Det är inte särskilt svårt att leva upp till mäns krav på utseende. Du kanske ska gå till gymmet i kväll? Det tänker jag göra.

Men relationer ska bygga på kärlek right? Då borde utbildning och arbete vara irrelevant.

Alltså, sen när är nu sex någonting man gör tillsammans? Senast du öppnade tankeverksamheten så var det någonting alla kvinnor avskyr och blir mer eller mindre tvingade eller mutade till.

Ah, jag tänkte ändå att det finns ett mellanting mellan att vara fet och ful och att vara siilkonpumpad. Jag har sett många sådana iallafall.

Relationer ska byggas på kärlek ja, då borde utseendekrav vara lika irrelevant som resurser/status. Eller hur får ni ärthjärnor ihop det?
Dessutom är alla kvinnor kossor så kärlek kan ej uppstå oavsett. Djur känner ingen kärlek, right feministBabianen?
Citera
2019-10-14, 23:00
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Ja, det är en jävla massa saker som spelar in mer än att någon har en fungerande kuk.

Jaså, trodde du var knullglad, villig och kåt. Men tydligen var du en hora som alla andra.

Berätta, vad vill du ha i utbyte mot sex?

Citat:
Och du vet, om man går ut på krogen för att hitta någon sexsugen kvinna som man kan ha en het natt med så är det en sexsugen kvinna man vill ha, inte en ospännande tråkmaja som först kräver 1500 spänn och då får man inte inte ens en härlig spännande helnatt.

Haha, ja män kan ju bara gå på krogen och hitta en sexsugen kvinna

Det råkar finnas andra män där också (ca 70-30 fördelning män/kvinnor verkar vara standard på nattklubbar) - och oavsett vem du är så finns där andra män som är snyggare, större, rikare och bättre på alla sätt och vis än vad du är. 60-80% av männen är helt chanslösa i konkurrensen. Vi män med någon form av intelligens och självrespekt låter bli att ägna våra lördagkvällar åt att stånga oss blodiga på krogen för att sedan ändå gå hem tomhänta. Istället går vi till en bordell där vi kan välja och vraka bland snygga nakna tjejer.

Ingen prostituerad jag varit med har varit en tråkmaja. Jo, en. Hon kommer inte få ser mer av mina pengar.
Citera
2019-10-14, 23:01
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Haha, nej det finns massor med män med jobb som inte har relationer.

Om du tror att det bara är att skaffa ett jobb för att få en relation idag är du ute och cyklar.

Det finns också kvinnor med jobb utan relationer. Och kvinnor utan jobb utan relationer.
Citera
2019-10-14, 23:06
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det finns också kvinnor med jobb utan relationer. Och kvinnor utan jobb utan relationer.

Forskning har visat att arbetslösa män har svårt att hitta kvinnor, men arbetslösa kvinnor har inte svårt att träffa män. Det handlar om mycket dramatiska skillnader. Samma sak när det gäller att skaffa barn. Anledningen är kvinnors hypergami.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-10-14 kl. 23:08.
Citera
2019-10-14, 23:08
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Men forskning har visat att arbetslösa män har svårt att hitta kvinnor, men inte arbetslösa kvinnor. Det handlar om mycket dramatiska skillnader. Samma sak när det gäller att skaffa barn.

Och det har visat sig att män är mer fixerade vid utseende och dömer kvinnor därefter. Så, varför skulle det vara bättre med utseendekrav än krav på att mannen har en egen försörjning?
Citera
2019-10-14, 23:11
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Och det har visat sig att män är mer fixerade vid utseende och dömer kvinnor därefter. Så, varför skulle det vara bättre med utseendekrav än krav på att mannen har en egen försörjning?

Det man ska titta på är de facto utfallet. Män med mindre resurser får ligga mindre än män med större resurser. Sedan vill kvinnor dubbelbestraffa de resurssvaga männen genom att förbjuda dem att köpa sex. Samma kvinnor som skriker och gapar om jämställdhet. Varför? Jo, för dem är jämställdhet lika med kvinnomakt, och att kvinnor ska ha total kontroll över hela det sexualreproduktiva området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in