Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Tidelag är förbjudet brah, varför skulle män vilja ha sex med äckliga djur brah, du är lite äcklig nu dumma djur.
Jag håller med jag tycker också att det är värdelöst att ha sex med kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Örk fyfan vad äckliga män är. Djurknullare. Tänk att de ens vill ha sex/våldta de ännu äckligare djuren.
Det är en social konstruktion. Nu när vi får bättre sex-dockor och robotar får vi hoppas att män kommer bort från det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Du är kanske en av dem som är lite bortskämd faktiskt. Du med flera män förväntar er att kvinnor ska se ut som porrstjärnor, trots att en helt naturlig kvinna överhuvudtaget inte ser ut så. Och får ni inte napp på dessa siilkonpumpade bruttorna så heter det att kvinnor är bortskämda och bordeller måste öppnas. Vad är det om inte bortskämt? Och barnsligt.
Varför vill du hindra män från att leva ut deras sexualitet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
3. Hans mamma var runt 21

Hon ska ju bli slaktad runt 35 så ungarna måste hon trycka ut tidigt. Alltså vilken dum kossa du är ibland, mamma mu och din pappa djurknullaren har uppfostrat dig väl.
Då får hon bend over i 5 minuter och sen gå vidare med livet ingen big deal.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Nej det måste det inte betyda.
Kvinnor och män vill kanske inte ha lagliga bordeller eftersom det för med sig mycket skit i form av ökad organiserad kriminalitet tex.
Jag postade också bland annat en intervju med en "delstats"polischef i Tyskland som berättade om ökad människohandel, ökat tvång och större otrygghet för sexsäljarna.
Det kan möjligtvis vara sådant som kvinnor och män i Sverige vill undvika.
1) Men den personen presenteade inga
bevis för det.
2) Om det fanns bevis för att kvinnor blev tvingade skulle det fallet blåsas upp i media varje dag i en månad.
a) Inte ens när man erbjuder horor pengar för att säga att de blir tvingade lyckas man få fram mer än enstaka fall.
3) Människohandel per definition betyder att en kvinna reser till ett annat land för att sälja sex.
a) Om en kvinna tar färjan till Finland för att sälja sex då har hon blivit utsatt för människohandel.
3) Ditt argument är "om man legliserar sexhandel då kommer kvinnor bli tvingade att sälja sex". Det är bullshit eftersom det finns 1000 tals kvinnor som horar helt frivilligt och då behöver ingen tvingas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Som om det ligger något i att om efterfrågan eventuellt skulle öka att den inhemska tillgången inte skulle räcka och vad det isf skulle leda till. Har jag inte heller fått svar på.
Bara att det handlar om principer, vilket är ett icke-svar.
1) Det är din egen pinsamma sex-fantasi.
2) Ingen vill tvinga civila kvinnor att sälja sex mkay? Ni är oattraktiva, dåliga sängen, och har en hemsk attityd.
a) Män går på bordell för att
slippa civila kvinnor. Tror du att de vill träffa er där också?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
När Tyskland legaliserade 2002 ökade efterfrågan markant genom åren. De inhemska tyska prostituerade räckte inte till på långa vägar. Då började man importera fattiga tjejer från de gamla öststatsländerna. Enligt tyska myndigheter var det där den ökade organiserade kriminaliteten (såsom människohandel, tvång, droger osv) och svarta marknaden kom in.
1) Det där är
porr för kvinnor.
2) "Sexgalna män som inte kan få nog... tvingar fattiga tjejer att ta kuk... organiserade kriminella... tvång och droger..." sluta nu.
3) Vad som egentligen hände är att tyska tjejer kalla och tråkiga så män där valde att köpa sex av andra tjejer.
4) Som jag har visat tidigare är det brist på arbetskraft i öststaterna så alla tjejer som horar kan få vanliga jobb om de vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Min fråga var då hur prostitutionsförespråkarna ville göra för att förhindra att detta skedde i Sverige.
Att förhindra att de kan köpa sex av kvinnor utan feministisk attityd? Varför skulle de vilja göra det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Att bordellerna skulle ägas av staten skulle definitivt kunna förhindra detta tror jag. MEN jag tror inte gemene svensk vill se sig som hallickar via skatten. Men jag kan ha fel.
Det kommer alltid att finnas smarta kvinnor som inser att de behöver en manager. Det gör jobbet 100% lättare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Frågan är också vilken pensionsålder som ska gälla för de statligt anställda prostituerade. Vad händer med dem som inte får tillräckligt med kunder, ska där finnas en slags grundlön och sen provision per antal kunder. Skulle sexköparna vara beredda att betala det högre priset? Osv. Egentligen bagateller som antagligen hade lösts på vägen.
1) Du menar vad händer om du jobbar på bordell och inte får kunder? Borde du få betalt ändå? Självklart inte.
2) Om ingen vill knulla dig är du i fel bransch. Det är bara att skaffa ett vanligt jobb.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Vad händer om efterfrågan blir större än utbudet? Ska staten importera tjejer och killar från andra länder då? Ska SIDA biståndspengar användas då? Eller bara rakt av skattebetalarnas pengar?
1) Hur skulle det gå till? Du inser att en tjej kan knulla 20 killar per dag right?
2) Sen har de flesta män inte råd att köpa sex så ofta.
3) Hur ser det ut med kvinnors efterfrågan på typ frisörer, nagelsalonger, och spa? Visst är efterfrågan större än utbudet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Kanske bäst att vända sig till desperata tjejer och killar från fattiga länder då? I mer jämlika länder verkar inte så många sugna på att sälja sig, eller sina söner eller döttrar.
Ja i feministiska länder vill kvinnor inte ha sex även om de får betalt. Då får man importera. Vad är problemet?