2019-10-13, 22:05
  #5581
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Sätt igång och underbygg dina intelligensbefriade uttalanden. Just nu är det bara dina egna åsikter du smetar runt med här.
Det är viktigt för dig att förstå att alla kvinnor inte är white trash som växt upp med dito mamma och pappa, likt dig själv. Vi lite mer ordentliga respektabla kvinnor som är uppväxta under normala omständigheter med god ekonomi, fungerar inte som du gör. Vi uppskattar människor, även män, för den relation och närvaro de kan bidra med (där ingår sex ja). Vi har lärt oss värdet av lojalitet mellan människor och djupa relationer som inte har ett värde mätt i pengar eller materiella resurser.
Du är så tragisk, jag hoppas verkligen att du inte är på riktigt.

1) Maximum cope sis. Min mamma är karriär-kvinna och min pappa var professor.

2) Respektabla kvinnor med god ekonomi försörjer sina män. Var är alla lojala kvinnor som gör det?

a) Var är alla kvinnor som hyr ut sina hål för att köpa en Aston till mannen de älskar?

b) Var är alla kvinnor som betalar för mannens bordellbesök så att han kan knulla andra kvinnor medan de står utanför och väntar?

3) Det är konstigt att kvinnor sällan verkar ha djupa relationer med män som är arbetslösa eller har låg status.

4) Allt jag har sagt är empiriskt sant.

a) 99% av allt som får samhället att fungera (el, vatten, transport, mat, osv) utförs av män. Det finns statistik på det.

b) Det enda som kvinnor bidrar med som är av värde är att föda barn. Det kan kvinnor göra medan de ligger i koma.

c) Män har inget behov av oss. Kvinnor överlever på mäns charity. Om män slutar betala kommer kvinnor att stå på gatan och försöka sälja fittan för en smörgås inom några veckor.

5) Det finns ingen grund för en "relation" mellan en vuxen man och en 12-13 åring. Du är deluded om du tror att män ser kvinnor som något annat än ett skämt.
Citera
2019-10-13, 22:17
  #5582
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ta inte efter Babianen. Hen är antingen en djupt störd människa, ett ihärdigt troll eller håller på med någon form av experiment.

Om ditt ovanstående inlägg är seriöst menat så visar det bara att du är urbota korkad.


Nej, jag vill inte legalisera våldtäkt. Men det kan vara intressant att argumentera för dessa ståndpunkter och dra dem till sin spets. Ni kvinnor tar otroligt mycket för givet, ni är bortskämda och privilegierade, och ni tycker det är en självklarhet att ni ska få kontrollera män och deras sexliv, samtidigt som män ska skydda er och förse er med en bekväm tillvaro. Ni vill kunna fortsätta vara prinsessor och ha män som era slavar. Försöker någon man slita sig fri ska han skjutas ner direkt. Försöker någon man få ner er från era höga hästar är han en kvinnohatare.

Bara det faktum att ni vill att både våldtäkt och sexköp ska vara förbjudet säger en hel del om hur mycket ni anser er ha rätt till.

Hade män haft en tusendel så stora krav och förväntningar på dagens kvinnor som dagens kvinnor har på män hade ni blivit vansinniga. Det räcker att män vill jämna ut det hela lite grann så blir ni vansinniga.

Men jag förstår att det är jobbigt att ge upp sina privilegier..

Sen är det så här: kvinnor har ingen sympati för män (särskilt sådana med låg status, dvs de flesta), så varför ska män ha någon sympati för kvinnor?
Citera
2019-10-13, 22:21
  #5583
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Maximum cope sis. Min mamma är karriär-kvinna och min pappa var professor.

2) Respektabla kvinnor med god ekonomi försörjer sina män. Var är alla lojala kvinnor som gör det?

a) Var är alla kvinnor som hyr ut sina hål för att köpa en Aston till mannen de älskar?

b) Var är alla kvinnor som betalar för mannens bordellbesök så att han kan knulla andra kvinnor medan de står utanför och väntar?

3) Det är konstigt att kvinnor sällan verkar ha djupa relationer med män som är arbetslösa eller har låg status.

4) Allt jag har sagt är empiriskt sant.

a) 99% av allt som får samhället att fungera (el, vatten, transport, mat, osv) utförs av män. Det finns statistik på det.

b) Det enda som kvinnor bidrar med som är av värde är att föda barn. Det kan kvinnor göra medan de ligger i koma.

c) Män har inget behov av oss. Kvinnor överlever på mäns charity. Om män slutar betala kommer kvinnor att stå på gatan och försöka sälja fittan för en smörgås inom några veckor.

5) Det finns ingen grund för en "relation" mellan en vuxen man och en 12-13 åring. Du är deluded om du tror att män ser kvinnor som något annat än ett skämt.
Gösses. Först och främst så skiter väl jag i hur män ser på kvinnor. Ingen på jorden står i skuld till någon din idiot. Vi är organismer allihopa, satta till liv här av någon anledning. Ingen finns enbart till för att tillfredsställa någon annan, så varför skulle det vara kvinnors ansvar att hålla män sexuellt tillfredsställda?

Om nu män har såna problem med kvinnor som du målar upp det som så är de välkomna till att ta livet av oss. Ingen lider som död förstår du. Men nu gör de inte detta, så hela din så kallade argumentation är ett platt fall. Du underbygger inte ett skit, slänger runt med siffror och "majoriteten", fan och hans moster.
Psykakut nästa? Du är wt, ingen fråga om saken.
Citera
2019-10-13, 22:24
  #5584
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Fast och andra sidan så är de flesta kvinnor goda och skulle inte skada män.

Jag tror nog att en stor del av den kvinnliga befolkningen likt Ipsi inte skulle tveka en sekund att kastrera samtliga lågstatusmän om de fick chansen.
Citera
2019-10-13, 22:39
  #5585
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jag tror nog att en stor del av den kvinnliga befolkningen likt Ipsi inte skulle tveka en sekund att kastrera samtliga lågstatusmän om de fick chansen.
Liksom en stor del av den manliga befolkningen skulle låta kastrera dessa. Alternativet var att lågstatusmän annars lagligt skulle få våldta kvinnor, remember?

Tror du det är något som normala män tycker låter som en bra idé att ha en massa lågstatusmän springandes lösa och våldta deras fruar, systrar, döttrar och mammor?
Citera
2019-10-13, 22:55
  #5586
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Gösses. Först och främst så skiter väl jag i hur män ser på kvinnor. Ingen på jorden står i skuld till någon din idiot. Vi är organismer allihopa, satta till liv här av någon anledning. Ingen finns enbart till för att tillfredsställa någon annan, så varför skulle det vara kvinnors ansvar att hålla män sexuellt tillfredsställda?

Om nu män har såna problem med kvinnor som du målar upp det som så är de välkomna till att ta livet av oss. Ingen lider som död förstår du. Men nu gör de inte detta, så hela din så kallade argumentation är ett platt fall. Du underbygger inte ett skit, slänger runt med siffror och "majoriteten", fan och hans moster.
Psykakut nästa? Du är wt, ingen fråga om saken.

1) Den enda anledningen till att du får sitta och posta på Internet är att män låter dig göra det.

a) Det beror på att män är deluded unfortunately.

2) Du verkar behöva en instruktions-film, https://www.youtube.com/watch?v=oxMa2qbAMtw

a) He's the man so he makes the rules, they're his rules.

3) Om kvinnor inte servar män har,

a) män ingen nytta av kvinnor.

b) kvinnor ingen mening med sina liv.

4) Att män inte avlivar värdelösa kvinnor ändrar inte att kvinnor som grupp är som kor i Indien, de går runt och äter och är ivägen för alla män som gör något produktivt.

5) Tänk på att det är så illa att kvinnor inte ens duger till sex. Män kan köpa en docka och ersätta majoriteten av femoiderna sexuellt. Inser du inte hur värdelösa kvinnor är?

6) Att femoider i den situationen hindrar män från att få ligga, samma män som har byggt hela samhället och räddat femoiderna från att tvingas bo i en hydda i skogen typ, är bisarrt. Dr Snuggles varning på det, https://www.youtube.com/watch?v=9V-xyyS9oDI
Citera
2019-10-13, 23:00
  #5587
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Liksom en stor del av den manliga befolkningen skulle låta kastrera dessa. Alternativet var att lågstatusmän annars lagligt skulle få våldta kvinnor, remember?

Tror du det är något som normala män tycker låter som en bra idé att ha en massa lågstatusmän springandes lösa och våldta deras fruar, systrar, döttrar och mammor?

1) Vad får dig att tro att nån man skulle vilja våldta deras gamla mamma eller deras feta fru?

2) Det är bara när män är extremt sexuellt förtryckta som i MENA som de ger sig på oattraktiva kvinnor.

3) I ett land med laglig sexhandel är de flesta civila kvinnor väldigt trygga.

4) Men okay vi provar ditt argument: who cares? Nästan alla kvinnor över 20 har blivit knullade ändå. Vad spelar det för roll vem som sätter på dem?
Citera
2019-10-13, 23:08
  #5588
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Liksom en stor del av den manliga befolkningen skulle låta kastrera dessa. Alternativet var att lågstatusmän annars lagligt skulle få våldta kvinnor, remember?

Tror du det är något som normala män tycker låter som en bra idé att ha en massa lågstatusmän springandes lösa och våldta deras fruar, systrar, döttrar och mammor?

Nej din byfåne, det fanns också ytterligare ett alternativ, remember?

Lågstatusmän utgör kanske någonstans mellan 50-80% av den manliga befolkningen. 80% enligt en undersökning som gjordes för några år sedan av OkCupid. Det vore ofattbart korkat att kastrera alla dessa eller en stor del av dem.

Intelligenta män förstår till skillnad från dig att lågstatusmän behövs för att upprätthålla samhället och att det därför är viktigt att de hålls tillfredsställda:

1. Därav monogami och kärnfamilj som civilisationens grundpelare samt/eller lagligt med sexköp.

2. Lågstatusmän kan alltid "outnumber" dina normala högstatusmän. En högstatusman är chanslös mot 10 lågstatusmän.
Citera
2019-10-13, 23:17
  #5589
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Nej din byfåne, det fanns också ytterligare ett alternativ, remember?

Lågstatusmän utgör kanske någonstans mellan 50-80% av den manliga befolkningen. 80% enligt en undersökning som gjordes för några år sedan av OkCupid. Det vore ofattbart korkat att kastrera alla dessa eller en stor del av dem.

Intelligenta män förstår till skillnad från dig att lågstatusmän behövs för att upprätthålla samhället och att det därför är viktigt att de hålls tillfredsställda:

1. Därav monogami och kärnfamilj som civilisationens grundpelare samt/eller lagligt med sexköp.

2. Lågstatusmän kan alltid "outnumber" dina normala högstatusmän. En högstatusman är chanslös mot 10 lågstatusmän.
Nej, lågstatusmän är inte 50-80% av befolkningen din byfåne. De flesta har hittat nån som vill ha dem och de vill inte att lågstatusmän som inte lyckats hitta nån ska få laglig rätt att våldta deras fruar, döttrar, systrar eller mammor utan skulle i så fall tycka att kastrering av lågstatusmännen skulle vara ett bättre alternativ.

Du måste fatta att din värld, i vilken det inte existerar några villiga kvinnor utan de måste antingen köpas eller våldtas, skiljer sig från normala mäns värld, där man aldrig skulle nöja sig med annat än en knullglad, kåt och villig kvinna.

__________________
Senast redigerad av Ipsi 2019-10-13 kl. 23:24.
Citera
2019-10-13, 23:34
  #5590
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Nej, jag vill inte legalisera våldtäkt. Men det kan vara intressant att argumentera för dessa ståndpunkter och dra dem till sin spets. Ni kvinnor tar otroligt mycket för givet, ni är bortskämda och privilegierade, och ni tycker det är en självklarhet att ni ska få kontrollera män och deras sexliv, samtidigt som män ska skydda er och förse er med en bekväm tillvaro. Ni vill kunna fortsätta vara prinsessor och ha män som era slavar. Försöker någon man slita sig fri ska han skjutas ner direkt. Försöker någon man få ner er från era höga hästar är han en kvinnohatare.

Bara det faktum att ni vill att både våldtäkt och sexköp ska vara förbjudet säger en hel del om hur mycket ni anser er ha rätt till.

Hade män haft en tusendel så stora krav och förväntningar på dagens kvinnor som dagens kvinnor har på män hade ni blivit vansinniga. Det räcker att män vill jämna ut det hela lite grann så blir ni vansinniga.

Men jag förstår att det är jobbigt att ge upp sina privilegier..

Sen är det så här: kvinnor har ingen sympati för män (särskilt sådana med låg status, dvs de flesta), så varför ska män ha någon sympati för kvinnor?

Jag är kvinna. Jag är inte bortskämd (inte enligt svenska mått mätt) och inte privilegierad, vilket gäller de flesta kvinnor i Sverige. Eller du menar att kvinnor inte är tillräckligt tacksamma för att inte bli lagligt våldtagna och lemlästade?

Jag ser män som mina jämlikar. Jag har sympati för de som har det sämre än mig. Jag vill definitivt inte att män ska skjutas eller behandlas som slavar. Jag kontrollerar inte män.

Vad tar helt normala kvinnor som jag för givet?

Sen det här med höga krav. Är inte det bara en projektion från din sida om du tänker efter?

Varför tror du gemene man är emot våldtäkt?

Du vet varför jag är emot sexköp. Jag vet inte varför du spelar så trög.

Ok vi drar det till sin spets. Ett exempel, låt säga att våldtäkt vore legaliserat sedan 100 år tillbaka i tiden:

Du är liten pojk och är påväg till affären med din mamma. Det är mitt på dagen. Hon blir våldtagen tre gånger på vägen dit av helt, för er, okända män. Hon är inte upphetsad, det gör ont, det kan du se på hennes ansikte, hon ligger där som om hon vore död. Sen handlar ni, där är okända män som stoppar in fingrar i hennes underliv och tar på hennes kropp överallt. Nu är ni påväg hem, samma sak, tre män våldtar henne, nu blöder hon, det rinner längs med benen, det kan du se. Hon går långsamt, det gör ont. Nio månader senare föds din lillebror, han ser inte alls ut som er andra. Din mamma och pappa behandlar honom väldigt illa genom hela uppväxttiden. Din mamma har rent av svårt för att titta på honom och din pappa hatar honom.

Har du svårt att förstå varför våldtäkt mer eller mindre alltid har betraktats som ett av de grövsta brotten? Hade du gillat att ha det som i ovanstående exempel? Längtat efter att bli en våldtäktsman själv när du blev stor. Avtrubbad, känslokall, gött å få fitta ju. Där fick de "bortskämda" kvinnorna minsann? Är det så de ska "tas ner på jorden"?
__________________
Senast redigerad av Jenny9 2019-10-13 kl. 23:40.
Citera
2019-10-13, 23:55
  #5591
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du är liten pojk och är påväg till affären med din mamma. Det är mitt på dagen. Hon blir våldtagen tre gånger på vägen dit av helt, för er, okända män. Hon är inte upphetsad, det gör ont, det kan du se på hennes ansikte, hon ligger där som om hon vore död. Sen handlar ni, där är okända män som stoppar in fingrar i hennes underliv och tar på hennes kropp överallt. Nu är ni påväg hem, samma sak, tre män våldtar henne, nu blöder hon, det rinner längs med benen, det kan du se. Hon går långsamt, det gör ont. Nio månader senare föds din lillebror, han ser inte alls ut som er andra. Din mamma och pappa behandlar honom väldigt illa genom hela uppväxttiden. Din mamma har rent av svårt för att titta på honom och din pappa hatar honom.

Har du svårt att förstå varför våldtäkt mer eller mindre alltid har betraktats som ett av de grövsta brotten? Hade du gillat att ha det som i ovanstående exempel? Längtat efter att bli en våldtäktsman själv när du blev stor. Avtrubbad, känslokall, gött å få fitta ju. Där fick de "bortskämda" kvinnorna minsann? Är det så de ska "tas ner på jorden"?

1) Du får sluta skriva porr. Självklart gör det inte ont att bli våldtagen. Man blöder inte ens av att trycka ut ett barn när man föder.

2) Det som egentligen händer är: du går till affären, inga män är där, för de är upptagna med att sätta på några snygga tjejer från det lokala gymnasiet.

3) Ingen skulle vilja våldta en medelålders mamma. Hur tänkte där?
Citera
2019-10-14, 00:05
  #5592
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Om du är kvinna vet du mycket väl att det är sant. Våldtäkt är inte värre än vanligt sex. Same-same.

Nej det vet jag inte, jag är som en korkad liten katt och nu ska jag gå och ansa "pälsen", dessutom förstår jag inte vad en dum sugga som du skriver för vi talar helt olika språk. Har du tips på någon god vardagsmat man kan laga till gubben här hemma? Eller nä förresten, jag ska gotta mig i soffan imorgon också.

Citat:
Antingen för att kvinnor har ljugit för dem och de har gått på det. Eller för att de vill White Knighta som en strategi för att få sex.

Nä kvinnor är dumma kossor, de är för dumma för att ljuga duuuuhh brah

Citat:
1) Argumentet är det här: män vill ha sex mycket mer än kvinnor. För att män ska få det sex som de vill ha måste antingen,

a) civila kvinnor ställa upp på sex fast de inte vill.

b) sexhandel vara lagligt.

Tidelag är förbjudet brah, varför skulle män vilja ha sex med äckliga djur brah, du är lite äcklig nu dumma djur.

Citat:
2) Om kvinnor både vägrar ställa upp på sex och förbjuder män från att köpa sex kommer det att leda till att civila kvinnor sex-trakasseras och våldtas.

Örk fyfan vad äckliga män är. Djurknullare. Tänk att de ens vill ha sex/våldta de ännu äckligare djuren. En gång fes min katt mig i ansiktet, jag höll fan på att bli ihjälgasad, så äckliga är kvin.... förlåt djur alltså.

Citat:
3) Att våldtäkt inte är någon big deal är en del av diskussionen om vad som händer med civila kvinnor i ett samhälle med en massa sexuellt frustrerade män.

Frustrerade djurknullare menar du ju nu kossa.

Män=djurknullare eller hur?

Citat:
4) Om det är okay att förbjuda män från att köpa sex är det också okay att legalisera våldtäkt. Det är samma sak.

Ja min hamster ser ut till att ha ett jävligt tight rövhål, hur mycket tror du att en djurknullare ger för det kossa?

MjauMjau
__________________
Senast redigerad av Jenny9 2019-10-14 kl. 00:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in