Citat:
Ursprungligen postat av
Typ3
Klippt ur Nerikes Allehanda.
https://www.na.se/artikel/sa-agerar-...n-polisanmalan
Tyvärr en betalartikel som gick att läsa en kort stund precis när den publicerades.
Hur många elever handlar det om?
– Det är fyra elever som varit direkt inblandade via olika konton. Sen finns det elever som begärt att få bli blockade. Men det är inte hundratals som är inblandade.
EDIT:
Borde inte Anna skriva en offentlig ursäkt till alla de hundratals elever som blev oskyldigt utpekade för näthat. Jag gissar att mer än en elev har fått skäll av sina föräldrar vid middagsbordet.
En utmärkt idé ! Anna har ju all tid i världen för det.Hon kan ju skicka signerade idolkort som ett extra ursäkt, fast om folk slänger kortet eller använder det som pilkastningsunderlag..ptja då blir
det ytterligare en kränkarvals som kommer att återupptas i Annas sinne tills hon drar sin sista suck.
Anna kan ju skriva en hel lagbok om alla oförätter hon har råkat ut för i sitt liv.
Eller ha en topplista på bloggen
”månadens kränkning”
”veckans ryggradslösaste pajas”
” falskaste kändiskränkaren”
” tio i topp Dagens kränkarcitat som jag fått ( enligt jag - Anna Books upplevelser)
Anna gillar att organisera sig..eller ja hon vill tro att hon har den förmågan..
så ..varför inte starta ” De kränktas riksförbund”, kändisläkaren David Ebenhard ( författare till boken ”Ingen tar skit i de lättkränktas land” lär inte få en invitation...
för då kommer Anna definitivt inte återhämta sig.