2019-10-12, 11:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Hon har nog bara tagit till sig av de goda råden hon fått här på flashback
Sedan när började hon lyssna till goda råd? Hon har fått rådet att vila från sociala medier tidigare men det har inte varit långa uppehåll. Snart är hon tillbaka och allt blir som vanligt igen.
Citera
2019-10-12, 11:36
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Usch , jag börjar bli orolig för att det faktiskt har hänt nånting

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Sedan när började hon lyssna till goda råd? Hon har fått rådet att vila från sociala medier tidigare men det har inte varit långa uppehåll. Snart är hon tillbaka och allt blir som vanligt igen.

Jo men då har hon väl sagt att hon ska ta en paus & inte tagit bort kontot ?
Citera
2019-10-12, 11:37
Medlem
Citat:

Hon har gjort så för och återkommer med storartad entré enl henne i alla fall
Citera
2019-10-12, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jo men då har hon väl sagt att hon ska ta en paus & inte tagit bort kontot ?

Efter allt som varit så kan hon blivit avstängd.
Citera
2019-10-12, 11:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typ3
Klippt ur Nerikes Allehanda.

https://www.na.se/artikel/sa-agerar-...n-polisanmalan

Tyvärr en betalartikel som gick att läsa en kort stund precis när den publicerades.

Hur många elever handlar det om?
– Det är fyra elever som varit direkt inblandade via olika konton. Sen finns det elever som begärt att få bli blockade. Men det är inte hundratals som är inblandade.

EDIT: Borde inte Anna skriva en offentlig ursäkt till alla de hundratals elever som blev oskyldigt utpekade för näthat. Jag gissar att mer än en elev har fått skäll av sina föräldrar vid middagsbordet.

En utmärkt idé ! Anna har ju all tid i världen för det.Hon kan ju skicka signerade idolkort som ett extra ursäkt, fast om folk slänger kortet eller använder det som pilkastningsunderlag..ptja då blir
det ytterligare en kränkarvals som kommer att återupptas i Annas sinne tills hon drar sin sista suck.

Anna kan ju skriva en hel lagbok om alla oförätter hon har råkat ut för i sitt liv.
Eller ha en topplista på bloggen
”månadens kränkning”
”veckans ryggradslösaste pajas”
” falskaste kändiskränkaren”
” tio i topp Dagens kränkarcitat som jag fått ( enligt jag - Anna Books upplevelser)

Anna gillar att organisera sig..eller ja hon vill tro att hon har den förmågan..
så ..varför inte starta ” De kränktas riksförbund”, kändisläkaren David Ebenhard ( författare till boken ”Ingen tar skit i de lättkränktas land” lär inte få en invitation...
för då kommer Anna definitivt inte återhämta sig.
Citera
2019-10-12, 11:56
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Ja IG kan ju ha stängt hennes konto .. men tänker att hon då borde ha varit extremt aktiv på bloggen eller periscope istället ??
Citera
2019-10-12, 11:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Då hade hon nog redan startat en ny blogg på något nytt ställe.
Citera
2019-10-12, 12:57
Medlem
godboys avatar
Några här verkar vara "oroliga" för att det ska ha hänt MammaTunna något. Tror nog ni kan sitta lugnt i båten. Kan ju vara så att hon totalt psykiskt kollapsat och blivit inlagd på Huddinge psyk. Eller så har hon äntligen insett att hon aldrig kommer få folket med sig, nu när LillTunnan kommit upp i ramljuset med sitt kriminella beteende. Kul familj som sagt.
MammaTunna - Snatteri, stöld
LillTunna - Snatteri, stöld, stöld från äldre funktionsnedsatt individ.
Son - Våldtäkt mot barn, stöld mm

Detta gör att jag, som jag tidigare skrivit, tror att farfar och Roberto "lyft ur" yngsta dottern och skickat henne till Spanien. Kan dessvärre vara försent. Gissar att f f a farfar tänkt att "rädda det som räddas kan". Vad Roberto anbelangar så är han ju ett riktigt mähä som "bara följer med".
Citera
2019-10-12, 13:11
Medlem
TPLs avatar
Blandade ihop Instagram och bloggen. Det är ju IG som stängts, bloggen finns kvar.
Förvånad, lite i alla fall, att hon skrev som om inget hänt de där dagarna när dottern förhörts av polisen och det hade varit husrannsakan hemma i Märsta. Så oberörd.
Citera
2019-10-12, 13:15
Medlem
Citat:
Blandade ihop Instagram och bloggen. Det är ju IG som stängts, bloggen finns kvar.
Förvånad, lite i alla fall, att hon skrev som om inget hänt de där dagarna när dottern förhörts av polisen och det hade varit husrannsakan hemma i Märsta. Så oberörd.

hon vill väl ha drama kanske, att vi ska undra var hon tagit vägen.
Citera
2019-10-12, 13:25
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hon vill väl ha drama kanske, att vi ska undra var hon tagit vägen.
Verkligheten kanske har kommit ikapp. Jag skulle inte kunna leva som vanligt efter att polisen gjort husis hemma hos mig.
Vet hennes grannar om allt det här med polisen? Umgås de fortfarande?
Anna kan ha stuckit till Spanien men någon påstod sig ha sett henne i Sigtuna. Har hon något tredje hem?
Citera
2019-10-12, 13:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Några här verkar vara "oroliga" för att det ska ha hänt MammaTunna något. Tror nog ni kan sitta lugnt i båten. Kan ju vara så att hon totalt psykiskt kollapsat och blivit inlagd på Huddinge psyk. Eller så har hon äntligen insett att hon aldrig kommer få folket med sig, nu när LillTunnan kommit upp i ramljuset med sitt kriminella beteende. Kul familj som sagt.
MammaTunna - Snatteri, stöld
LillTunna - Snatteri, stöld, stöld från äldre funktionsnedsatt individ.
Son - Våldtäkt mot barn, stöld mm

Detta gör att jag, som jag tidigare skrivit, tror att farfar och Roberto "lyft ur" yngsta dottern och skickat henne till Spanien. Kan dessvärre vara försent. Gissar att f f a farfar tänkt att "rädda det som räddas kan". Vad Roberto anbelangar så är han ju ett riktigt mähä som "bara följer med".

Ser fram emot ett livande där hon kommer att hålla på med sitt ”preaching the bible,my bible” igen.Eller ska hon kasta in handduken nu när det äntligen börja hända saker, utöver Annas dagliga
duschar och morgonmackor som vi bjudits på hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in