2019-10-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det blev lite rörigt där ... men i de uttalanden som kommer från Anna själv styrker hon ju ”motpartens” påstående att hon inte blev tillfrågad/inbjuden utan ville komma dit på eget initiativ.

Japp.

Det är tydligt att det är Tunnan själv som varit pådrivande. "Ska jag komma", "Det är nog bäst att jag besöker skolan".
Citera
2019-10-11, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Suveränt jobbat! Tack också för artikeln från NA!
Så intressant (och obehagligt) att återigen kunna konstatera att det är något riktigt allvarligt fel på Märstamorsan!!!
MYCKET INTRESSANT också att få bekräftat det som tidigare bara spekulerats nämligen att Lazy F har stulit tidigare och åkt fast.
Jag tycker den länken är så intressant att den förtjänar att finnas med i den här tråden också
https://postimg.cc/gallery/3ewh0sybi/
(Hoppas du tycker det är OK att jag lägger in den!?)

Så finns det någon kvar, som inte tror på att även Märstamorsan är en tjuv?

Felicia är alltså seriekriminell under flera års tid.

Grattis Märsta-Anna! Grattis till en "underbar" barnuppfostran. Barn som stjäl, knarkar och våldtar barn.
Citera
2019-10-11, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kockobella
Jag mailade just Vi Föräldrar där Märsta-Anna bloggar o ifrågasatte deras omdöme o upplyste dom om Antonio o nu Felicia o om de verkligen tycker att tanten är ett bra ansikte utåt när det kommer till föräldraskap?!

Mycket bra gjort!

Bästa är att maila annonsörerna direkt! De lär ju inte vilja förknippas med en familj som våldtar barn, stjäl av åldringar och knarkar.
Citera
2019-10-11, 20:32
Medlem
Citat:
Jag tror att hon har fler saker som hon nu tvingas ta hand om.
Jag tror att en del (ganska många) av eleverna i Örebro är skitsura och tycker att hon ljugit för mycket och drivit det alldeles för långt! Gissar att även en del föräldrar funderar på hur en kärring med en våldtäktsdömd son och en vuxen narkotikaberoende dotter som är en tjuv har mage att ”läxa upp” dem och deras barn.
Så de kan säkert skrivit en del arga inlägg på hennes IG.
Dessutom tror jag att dravlet om Magnus Uggla gjorde en hel del av Sveriges kändisar riktigt förbannade. Så jävla onödigt inlägg!!
Så till Lazy F och hennes kommande rättegång (som gjorde att mamma40 snabbt kunde leta reda på andra domar mot henne). Stjäla från en äldre handikappad kvinna är väl så lågt man kan sjunka?!
Nu hoppas jag att Allt för föräldrar stänger ner hennes blogg och att någon informerar grannarna i Odensala om vilket pack som flyttat in

Faktiskt ganska fascinerande.

Det är nog bara Märsta-Anna som lyckas med en sådan sak att bli totalhatad av en hel jävla skola
Citera
2019-10-11, 20:37
Medlem
Citat:
Vad innebär ”normal”?

Ögonbryn som ser ut som Kosovo 1997
Tänder som ser ut som de hos Olle Goops senaste hästinköp
Naglar som ser ut att vara gjorda av asylsökande Nedjajz 12 år
Citera
2019-10-11, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Faktiskt ganska fascinerande.

Det är nog bara Märsta-Anna som lyckas med en sådan sak att bli totalhatad av en hel jävla skola

Ja, hon lär ju knappast vara direkt omtyckt av varesig skolledningen eller föräldrarna vid det här laget. Och elevkåren... ja, de går på något sätt som vinnare ur det här.
Citera
2019-10-11, 20:49
Medlem
Citat:
Och en stor skillnad jämfört med andra bloggar.

Annas besökare = går dit för att beskåda "trafikolyckan" Anna Book. Det är som en trafikolycka; man vet att hennes liv och familj är ett enda stort obehagligt kaos; men man kan ändå inte låta bli att titta.

Hennes besökare är sådana som besöker bloggen för att fascineras över hur fullständigt rubbad en människa kan vara. De besöker inte bloggen för de tycker att Anna är lyckad, underbar och älskad.

Precis så
känner jag med. Folk går in på annas blogg för att kolla spektaklet, inte utav intresse för hennes handdukar etc. Dessutom är jag säker på att hon sitter o läser här inne nu och planerar storstilad comeback.
Jag mailade också Smlt för föräldrar samt bloggbevakning, tror dock inte bloggbevakning lär skriva nåt mer för jag tyckte hon strök anna lite väl medhårs sist. Men som jag ser det efter senaste srtileln i NA så ljög ju anna även gör camilla på bloggbevakning som tyvärr verkade köpa det
Citera
2019-10-12, 08:33
Medlem
hittade denna sida på instagram, kan den ha med örebroskolan att göra?

https://postimg.cc/QKkh6PDK
Citera
2019-10-12, 09:03
Medlem
Citat:
Ögonbryn som ser ut som Kosovo 1997
Tänder som ser ut som de hos Olle Goops senaste hästinköp
Naglar som ser ut att vara gjorda av asylsökande Nedjajz 12 år

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
2019-10-12, 09:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Precis så känner jag med. Folk går in på annas blogg för att kolla spektaklet, inte utav intresse för hennes handdukar etc. Dessutom är jag säker på att hon sitter o läser här inne nu och planerar storstilad comeback.
Den bör vara avklarad innan 50-årskalaset, hennes comeback alltså.
Planerandet i full gång? Anna är knappast den som låter en så stor dag som 50-årsdagen passera utan att alla får veta.
Citera
2019-10-12, 10:25
Medlem
nickomyras avatar
Usch , jag börjar bli orolig för att det faktiskt har hänt nånting
Citera
2019-10-12, 10:57
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Usch , jag börjar bli orolig för att det faktiskt har hänt nånting

Hon har nog bara tagit till sig av de goda råden hon fått här på flashback
Citera