2019-10-12, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Och du menar att mognare personer hellre skulle favorisera en grupp som pinsamt nog kallar sig ”wolf pack” och vars ledare består av Sveriges pinsammaste 30-åring?

Du gör bort dig. Lägg ner.

Tittar du ens på programmet? Jesper är ju den som styr i det så kallade ”Wolf pack”.

Det är ett skämt, precis som SR grejen.

Men du verkar lite trög och har noll koll så vi behöver inte diskutera detta något mer.
Citera
2019-10-12, 00:59
Medlem
Eftersom folk fortfarande uppfattar Adam som mest ”reko” inne i huset får jag citera mig själv här :

Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Man är med i PH av en sund anledning, 500k för att vinna.

Vem fan går in i huset och är ”genuin”? Då är man ju bara en blåst PH deltagare som typ Natta. Medverkar för Instagramföljare och gratis festande.

De som hatar på Jesper och andra som spelar hårt är ju typisk white trash som tittar på PH för de vill se folk knulla och skämta om bajs!

Det går att dela upp PH-deltagare i två grupper, pragmatiska spelare och känslostyrda alkoholister.

Jag anser att allt är ok i PH så länge du inte bryter någon regel. Går man in i huset och är sig själv blir det ju riktigt pinsamt.

Går du in för att vinna 500k och spelar en karaktär betyder det att du är en vettig människa som är med för spelet och inte för att man är trash...!
Citera
2019-10-12, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Eller att det åtminstone hade lottats mellan Marcello och Alex. Det var ju ingen vidare förlust för Erika vem som än åkte mellan Theo och Alex. Däremot en stor förlust för Adam att bli av med sin bro därinne.

I studio paradise så får man se att lottningen var om vem som skulle få välja och att produktionen tvingade dem att ta ett beslut, därav lottningen
Citera
2019-10-12, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtremewalker
De bullskit kollade på veckans after show i viafree där säger Adam att produktionen stressa dem att ta ett beslut, de va han o Erica som kom överens om lottningen. Om de stämmer är det ju helt idiotiskt gjort av Adam han borde lottat med alla killar, eller att lottningen stod mellan Marcelo o Alex. nää faan där blev Adam outplayed

Inte alls bullshit, nån deltagare från sa i nått youtubeklipp att de inte bara får lotta utan att de måste komma överens. Lottningen här var att den som får rätt lapp får sin vilja igenom, det stod därmed inte Alex och Theo på lapparna som många här verkar tro. Lottningen de gjorde nu var väl ok enligt produktionen men de hade inte fått skriva ner alla namn o dra en lapp.
Citera
2019-10-12, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Tittat på hela säsongen och han vägrar ta beslut i spelet som skadar hans självbild.

Ja Adam är för stiff. Han tror att PH är som riktiga livet. Jesper med flera går in i roller och bjuder på show.
Citera
2019-10-12, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Vad gillar Brödraskapet Wolfpack att bli connected med det här töntgänget

Varför tar du upp kriminella grupperingar helt plötsligt? Var det inte du som skrev att "det är spelet som är intressant"?
Citera
2019-10-12, 16:30
Medlem
Bor Fredrik Olsson på Karlsgatan i Örebro? I så fall är han "förekommande i minst 1 strafföreläggande". (www.mrkoll.se)
Citera
2019-10-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CRFRP
Bor Fredrik Olsson på Karlsgatan i Örebro? I så fall är han "förekommande i minst 1 strafföreläggande". (www.mrkoll.se)

Kriminellt korkad?
Citera
2019-10-12, 23:01
Bannlyst
Hur marcello charmar tjejerna hade varit intressant att veta.

Han får enligt mig vackra tjejer utanför PH. Men HUR? Han ser lite downsyndrom ut. Så kan inte vara utseendet.
Citera
2019-10-12, 23:47
Medlem
Storbråk i ”Paradise hotel” – produktionen tvingades ingripa

Detta spär på min syn på Adam. Att han är för allvarlig och inte förstår PH är en tv-lek.
Citera
2019-10-13, 02:27
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/kJ1K4A/storbrak-i-paradise-hotel--produktionen-tvingades-ingripa
Citera
2019-10-13, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/kJ1K4A/storbrak-i-paradise-hotel--produktionen-tvingades-ingripa

Det är det här jag menar, real recognize real.

Folk som håller på Adam har noll koll på människor.

Man såg klart och tydligt hans passivt aggressiva beteende hela förra veckan, pikar mot Theo osv.

Sedan tar han till våld, inte oväntat. Lär er att se egenom falska människor. Djävulen kommer förklädd.

Nu påstår jag inte att Adam är djävulen, men dåliga människor gör allt för att framstå som bäst. Det blir så uppenbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in