2019-10-01, 21:34
Medlem
Har sett många säsonger av PH, men har fan aldrig behövt stänga av ljudet och plocka fram skämskudden så ofta som i denna säsong. Jag klarar det inte mentalt!! RYSNINGAR av skam när det sjungs, gråts, slickas pung VARJE fest (¿varför?), eller när de försöker vara romantiska och prata sexigt (?!) med varandra. ELLER för all del när Camilla imiterade någon pokemon

DETTA GÄLLER INTE HELEN, hon är toppen.

På tal om Camilla, det var intressant att bevittna henne yttra sig om att "Josie är som en nykär 12-åring"
Citera
2019-10-01, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petitesser
Har sett många säsonger av PH, men har fan aldrig behövt stänga av ljudet och plocka fram skämskudden så ofta som i denna säsong. Jag klarar det inte mentalt!! RYSNINGAR av skam när det sjungs, gråts, slickas pung VARJE fest (¿varför?), eller när de försöker vara romantiska och prata sexigt (?!) med varandra. ELLER för all del när Camilla imiterade någon pokemon

DETTA GÄLLER INTE HELEN, hon är toppen.

På tal om Camilla, det var intressant att bevittna henne yttra sig om att "Josie är som en nykär 12-åring"

Helen är en sådan där typisk smygmobbare. Hennes personlighet lyser rakt igenom den falska fasaden.

Tyckte genuint synd om Camilla och Marcelo i dagens avsnitt.

Josie var hemsk mot Camilla och Marcelo inser att det är han som har skapat denna Golem.

Fan en 31-åring dom beter sig så där mot en elva år yngre tjej!
Citera
2019-10-01, 22:46
Medlem
onemorechances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
För mig är det en total gåta att nån som är 30+ ens vill vara med i Paradise Hotel. Hur gamla är dom andra deltagarna typ 20-23 år ca 10 år yngre än henne. Förutom Marcelo då som börjar väl närma sig 30 strecket han med. Isch !!

Det är ju för att hon rent mentalt är i samma ålder som resten, om inte yngre också.

Men jag som är 30+ skulle aldrig vara med i sådant program.
Citera
2019-10-01, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Helen är en sådan där typisk smygmobbare. Hennes personlighet lyser rakt igenom den falska fasaden.

Tyckte genuint synd om Camilla och Marcelo i dagens avsnitt.

Josie var hemsk mot Camilla och Marcelo inser att det är han som har skapat denna Golem.

Fan en 31-åring dom beter sig så där mot en elva år yngre tjej!

Åh nej säg inte att ni köper Camillas ”stackars mig nu ska jag gråta för jag är en liten flicka” beteende. Camilla var ju själv aggressiv och var mig veterligen den som började med personangrepp som ”fitta”. Var även extremt roligt hur hon reagerade när Teo avslöjade vad Marcelo gjort. Det var istället Teo hon ”hatade”.

Nej hon må vara ung men inte fan är hon 5 år heller. Det är en vuxen kvinna.

Hur är det synd om Marcelo? Han har varit relativt ärlig med sina intentioner men han är även jävligt dum.
Citera
2019-10-01, 23:48
Medlem
Kul att Camilla lyckas manipulera en del tv-tittare till att tro att det är synd om henne för att hon baja äj en liten liten tjej som äj sååå kjäj i Majselo! Medan alla tror att Josie, som verkar genuin och är en toppenpersonlighet för detta koncept, är den onda häxan i situationen.

Nä, låt oss komma överens om att samtliga i detta program är blåsta. Vi kör en lista, från minst blåst till mest, i spelet:

10. Jennifer - verkar vara ganska ok begåvad PH-mått mätt och även snäll
9. Adam - bra spelare, verkar också ok begåvad
8. Helen - toppenperson, min favorit. Hon halkar dock ner på smarthetsskalan pga låg med Majselo och snackade om bajs för mkt i början
7. Jesper - så jävla störig men verkar dessvärre lite mer bright än de andra? Hemsk personlighet
6. Josie - blåst men härlig person, är väl jävligt "dum" men socialt smart om man får säga så? Verkar likeable, liksom
5. Marcelo - totalvidrig, jävligt trött personlighet, hade inte kommit nån vart utan sitt (egentligen fula) utseende
4. Nathalie - finns det en enda hjärncell kvar? Gullig person men verkar så osäker
3. Camilla - inga kommentarer. Får panik.
2. "Fimpen" - helt totalt hjärndöd
1. Theo - den töntigaste och mest tappade jäveln i huset just nu

Vill att Helen avslöjar att hon och Majjo har haft sex i nästa avsnitt. Vill verkligen såå gärna se att Camilla förlåter honom IGEN haha. Hatar Marcelo men vid detta laget får Camilla skylla sig själv.
Citera
2019-10-02, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Dessutom listade hon ut att det inte var en gång som han hade sex med Josie.

Fast egentligen, all heder till Marcelo. Han har varit jäkligt klar med att han är där för att svina och spela. Inget annat.

Mja, nog för att jag fortfarande anser att Marcelo generellt är ett av Sveriges största svin så får jag ändå hålla med om att situationen med Camilla är det hon som enbart har sig själv att skylla för. Spelar ingen roll hur mycket han gulligullat med henne - hon har fortfarande sett hur han är mot tjejer både Big Brother och PH men trodde ändå att hon skulle vara speciell nog för honom. Jag menar kom igen, varför skulle han vara annorlunda mot henne? VARFÖR faller hon för honom trots att det första hon gör när de hälsar i årets säsong är att påpeka att hon sett hur han är?

Sen så ja, Marcelo har sagt upprepade gånger att han inte vill ha något i huset och att han vill ha kul och spela. Marcelo må vara ett svin, men Camillas naivitet får stå för henne.
Citera
2019-10-02, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catpeople
Jag kommer aldrig förstå hur Marcelo har så många tjejer efter sig... han behandlar UPPENBARLIGEN tjejer som skit och beter sig som en riktig mansgris.

Både Josie och Camilla behöver en stor jävla verklighetscheck. Ska bli kul när Nina kommer in. Jag hoppas hon rör om i grytan så ini helvete.

Utöver hans utseende så är han fruktansvärt bra på det sociala spelet, både med tjejer och killar. Camilla prata ju om hur mycket fina saker han säger om när dem kommer hem och att han kommer ihåg massa personliga detaljer. Ett utmärkt sätt att knyta åt sig folk framförallt då man som deltagare är i en känslomässigt otrygg miljö i PH, då nappar man på värme och trygghet.

Ett ytterligare lager är ju att han faktiskt är B-känd(ish) och nya deltagare går ju in med förhöjd syn på honom som legend. Även om han inte spelar på samma sida som alla så har han ju en jävlig förmåga att vara populär hos dem flesta. Också en utmärkt egenskap då man som människa undermedvetet noterar personer som är populära och automatiskt dras mot dem.
Citera
2019-10-02, 02:25
Medlem
trattfans avatar
Detta bör väl ha potential till att bli bästa säsongen genom tiderna eller?

Citera
2019-10-02, 03:48
Medlem
xtremewalkers avatar
Theo måste nog vara den mest pantade i PH historien. dumskalle man snitchar inte å blir polare med pack gänget gång på gång,

den snubben kommer aldrig inse tills han ryker.

camilla ger mig hjärnskakning irriterande som fan ut me henne förihelvete.
Citera
2019-10-02, 06:10
Medlem
Mommis avatar
Vad gillar Brödraskapet Wolfpack att bli connected med det här töntgänget
Citera
2019-10-02, 07:24
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Vad gillar Brödraskapet Wolfpack att bli connected med det här töntgänget
De måste ju ha två lamm att offra. Nu har de två efterblivna lamm att offra.
Citera
2019-10-02, 08:05
Medlem
Shit alltså vad har det tagit åt Marcelo? Har han också fått totalhybris och börjat spåra ur med alla tatueringar och bete sig som ett spån.

Men det visar väl vart samhället i stort är på väg. Det största man kan bli är att vara med i alla skitprogram som finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in