2019-10-10, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtremewalker
Det enda flowerboy kan göra är att försöka få över en eller två tjejer, dessutom är han en färsking i PH mot 2 veteraner i marcelo o jeppe. Har du tittat genom säsongen skulle du sett att han gör vad han kan fast produktionen riggar ju spelet till wolfpacks genom att ta in josies vän ta tillbaka Fredrik o jeppe, hade jag vart adam hade jag också känt fuck it.

Tittat på hela säsongen och han vägrar ta beslut i spelet som skadar hans självbild.
Citera
2019-10-10, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Hade Adam varit smart i situationen kunde han ju helt enkelt sagt;

”Vi gör en kompromiss, jag vill ha kvar Alex, du vill ha kvar Marro. Därför väljer vi Theo. Om du inte går med på det så lottar vi och jag slänger i Marros namn med risk för att han åker.”

Nu lämnade han allt åt slumpen, sjukt korkat.

Den enda i huset som har lite innanför pannbenet är Jeppe så man måste hålla på honom.

Nja, de får inte lotta om vem som ska åka. Så de lottade om vem av dom som skulle få sin vilja igenom. Erica vann lottningen och därför fick hon välja Alex. Så de lottade inte praktiskt sett mellan två namn även om det blev så i praktiken, men därför kunde Adam inte slänga in Marcelos namn t.ex.
Citera
2019-10-10, 11:02
Medlem
Ridnes avatar
Jag gillar ju Adam..men blir trött på att han är så lätt att köra över!! Varför lät han Erika vinna ronden
med vem som skulle skickas hem? Nej han måste gaska upp sig och visa vem som bestämmer. Man kan inte vara 100% diplomatisk och ärlig när det gäller spel för då går det inte bra i spelet.

Marre kn*llar vidare.. Förstår verkligen inte vad tjejerna ser i äcklet. Han är motbjudande. Bara att veta att han dragit över hela huset borde ju få dem att dra öronen åt sig.

Jag tycker att Camilla måste tas ur programmet. Det börjar ju likna lyteskomik att ha med en så fragil och trasig osäker människa. Hon behöver fan vård.
Citera
2019-10-10, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag gillar ju Adam..men blir trött på att han är så lätt att köra över!! Varför lät han Erika vinna ronden
med vem som skulle skickas hem? Nej han måste gaska upp sig och visa vem som bestämmer. Man kan inte vara 100% diplomatisk och ärlig när det gäller spel för då går det inte bra i spelet.

Marre kn*llar vidare.. Förstår verkligen inte vad tjejerna ser i äcklet. Han är motbjudande. Bara att veta att han dragit över hela huset borde ju få dem att dra öronen åt sig.

Jag tycker att Camilla måste tas ur programmet. Det börjar ju likna lyteskomik att ha med en så fragil och trasig osäker människa. Hon behöver fan vård.
Tjejerna hade lika gärna kunnat flockats och slagits om någon annan kille i huset. Den enda avgörande faktorn är att marcello är snabb på att länka samman sexuellt med tjejerna, sen är det ju ett plus att han är snygg.
Resten sköter tjejerna själva då de tävlar om killen, oavsett vem denne är.
Det är därför det är så viktigt att vara så snabb som han är.
Citera
2019-10-10, 12:00
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Score123
Spoiler alert!

Kulceremonin kommer...

Citera
2019-10-10, 12:07
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Nja, de får inte lotta om vem som ska åka. Så de lottade om vem av dom som skulle få sin vilja igenom. Erica vann lottningen och därför fick hon välja Alex. Så de lottade inte praktiskt sett mellan två namn även om det blev så i praktiken, men därför kunde Adam inte slänga in Marcelos namn t.ex.

Varför skulle de inte kunnat ha lottat om vem som skulle åka?
Citera
2019-10-10, 12:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Han "lät" väl henne inte vinna direkt. Däremot kunde han ha varit lite smartare och sagt att då skulle de lotta om alla fyra killarna istället för bara två. Då hade det bara varit 25% chans att Alex hade rykt istället för 50% chans och det är inte säkert att Erika hade vågat ta chansen att Marcello hade rykt.
Citera
2019-10-10, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor

Så kanske det var, men min poäng är att han inte ens försökte en annan approach. Han dansade helt efter Erica’s flöjt.
Citera
2019-10-10, 13:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkAnus
Tjejerna hade lika gärna kunnat flockats och slagits om någon annan kille i huset. Den enda avgörande faktorn är att marcello är snabb på att länka samman sexuellt med tjejerna, sen är det ju ett plus att han är snygg.
Resten sköter tjejerna själva då de tävlar om killen, oavsett vem denne är.
Det är därför det är så viktigt att vara så snabb som han är.

Ja, smaken är som baken.. Själv tycker jag att sådana killar som M. är vidriga. Erika kände sig kär efter ett par timmar i huset.. undrar vad han gör med dem egentligen? Kanske har tölpen magiska krafter
Citera
2019-10-10, 13:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han "lät" väl henne inte vinna direkt. Däremot kunde han ha varit lite smartare och sagt att då skulle de lotta om alla fyra killarna istället för bara två. Då hade det bara varit 25% chans att Alex hade rykt istället för 50% chans och det är inte säkert att Erika hade vågat ta chansen att Marcello hade rykt.

Eller att det åtminstone hade lottats mellan Marcello och Alex. Det var ju ingen vidare förlust för Erika vem som än åkte mellan Theo och Alex. Däremot en stor förlust för Adam att bli av med sin bro därinne.
Citera
2019-10-10, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ja, smaken är som baken.. Själv tycker jag att sådana killar som M. är vidriga. Erika kände sig kär efter ett par timmar i huset.. undrar vad han gör med dem egentligen? Kanske har tölpen magiska krafter

Många kvinnor envisas om att "rädda" män. Det är en modersinstikt som faller in och därför får svin som Marcelo ligga. Hans senaste är ju en följare som började kommentera hans bilder när hon var 12

Älskar fimpens "vem fan är han?!" så jävla skönt efterbliven, dunderkille att ha med på fest.

Camilla är verkligen trasig i själen. Hon hade lika gärna kunnat vara strippa och hänga efter MC-killar.
Citera
2019-10-10, 15:08
Medlem
xtremewalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Varför skulle de inte kunnat ha lottat om vem som skulle åka?

De bullskit kollade på veckans after show i viafree där säger Adam att produktionen stressa dem att ta ett beslut, de va han o Erica som kom överens om lottningen. Om de stämmer är det ju helt idiotiskt gjort av Adam han borde lottat med alla killar, eller att lottningen stod mellan Marcelo o Alex. nää faan där blev Adam outplayed
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in