2019-10-08, 21:53
Medlem
Alla: Jag är orolig inför, Jag vill inte ha bråk ...

Fimpen: Pandoras alltså jag tänker bara på en låt på Spotify
Citera
2019-10-08, 21:59
Bannlyst
Helvete vad riggat programmet är. Marcelo med gäng framstår som svaga och det hela slutar i en lottning Adam förlorar. Antar att Adam inte var kapabel till att skriva 4 lappar med alla killars namn för att stärka sin egen polare. Neeeej han valde att ställa de mellan theo och sin polare

Hur länge ska programmet gulla med Marcelo? Den råttan förtjänar endast flaskor i skallen. Och Theo måste ha gått privatskola va? Han lär ju fått riktigt mycket dabb i en vanlig skola.
Citera
2019-10-08, 22:06
Medlem
PH vore inget utan Marcelo och Jeppe
Citera
2019-10-08, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
PH vore inget utan Marcelo och Jeppe

Delvis rätt. Jeppe bär Marcelo och övriga på sina axlar. Sen gillar jag genuina människor som Adam.
Citera
2019-10-08, 22:17
Medlem
Hur kan adam välja hon anonyma före hellen?? dåligt val.
Hoppas grosso söker till nästa säsong, kan vara nåt för henne.

Frågan är nu hur många brudar marre kan dribbla under samma tak? han är nära ett rekord nu att haft sex med alla som finns i huset, de faller som käglor för han är känd tror jag plus han ser ut som en "liten råtta". Tror hans yttre gjort att han inte behöver träna upp sina sex-skills. Han behöver inget gott betyg för att få en ny.

Vad har Erica med sig från förra säsongen?
Aldrig att hon håller kulan. Livsfarlig.

Tror seriöst att Camilla skrev fel adress på kuvertet. Borde stått Love Island ansökan.
Senast redigerad av Mxa2591 2019-10-08 kl. 22:30.
Citera
2019-10-08, 22:23
Medlem
Kan någon tala om varför Mos har så mycket Hybris?
Citera
2019-10-08, 22:28
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Kan någon tala om varför Mos har så mycket Hybris?

Kan du förklara besattheten du har gällande Mos? Han är irrelevant för den här säsongen.
Citera
2019-10-08, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Kan du förklara besattheten du har gällande Mos? Han är irrelevant för den här säsongen.

Jag är inte besatt av snubben.. utan skrev att jag kommenterade hans bild angående att han är i M***o just nu! Då blockade han mig?
Citera
2019-10-08, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorzes
Delvis rätt. Jeppe bär Marcelo och övriga på sina axlar. Sen gillar jag genuina människor som Adam.

Kan vi vara vuxna här? Inte rimligt att begära det av fjortisar på Instagram, men förväntar mig iaf lite högre nivå på FB.

Man är med i PH av en sund anledning, 500k för att vinna.

Vem fan går in i huset och är ”genuin”? Då är man ju bara en blåst PH deltagare som typ Natta. Medverkar för Instagramföljare och gratis festande.

De som hatar på Jesper och andra som spelar hårt är ju typisk white trash som tittar på PH för de vill se folk knulla och skämta om bajs!

Det går att dela upp PH-deltagare i två grupper, pragmatiska spelare och känslostyrda alkoholister.

Hur man kan hålla på grupp två är för mig ett mysterium men flocken beter sig oftast irrationellt.
Citera
2019-10-08, 22:41
Medlem
Tobbsans avatar
Citat:
Jag är inte besatt av snubben.. utan skrev att jag kommenterade hans bild angående att han är i M***o just nu! Då blockade han mig?

ingen bryr sig
Citera
2019-10-08, 22:47
Medlem
TattooedFuckers avatar
PH har ju åldersgruppen 14-40+ som tittare ala white trash i grov majoritet och 60% kvinnor kollar på de

Hade tittarna fått bestämma hade de sett helt annorlunda ut bara ta BB . Fifflar med siffror får ut de som inte tillför något drama/hatad och produktionens ord väger mest i slutänden !

Rodney da silva är en sak man kan söka på för o få lite inblick hur de kan se ut

Tittarsiffror är ju allt och de enda som verkar ha något innanför pannbenet är ju Adam och Helen och resten är ju där för o ligga och festa under 2 mån en gratis resa med mål för o festa o skämma ut sig
Citera
2019-10-08, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorzes
Helvete vad riggat programmet är. Marcelo med gäng framstår som svaga och det hela slutar i en lottning Adam förlorar. Antar att Adam inte var kapabel till att skriva 4 lappar med alla killars namn för att stärka sin egen polare. Neeeej han valde att ställa de mellan theo och sin polare

Hur länge ska programmet gulla med Marcelo? Den råttan förtjänar endast flaskor i skallen. Och Theo måste ha gått privatskola va? Han lär ju fått riktigt mycket dabb i en vanlig skola.

Det första som kommer upp när man söker upp honom på Google är ju när han håller i en skylt där han vunnit pris som ”årets säljare” på Thorén business school i Stockholm som är en privatskola
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in