Citat:
Ursprungligen postat av
SvampDamp.
Jag uppmanar inte dig att konsumera alkohol eller annan form av narkotika på något sätt, men kan du besvara på min fråga innan jag sammanställer ett anförande?
1. Huruvida reagerar du på alkohol? Blir du social och pratglad samt stress-och ångestfri? Eller ännu mer introvert?
2. Hur ser en perfekt fredagskväll ut för dig? Vara med polarna i en sluten miljö eller slappa framför en film/lira tv-spel och beställa en pizza?
Jag har inte druckit på någon månad. Men när ja drar ut dricker jag alkohol men tar ingen narkotika. Ingen enkel fråga men ska försöka förklara hur jag reagerar på alkohol. Jag blir väldigt rolig, pratglad, social. Min stress och ångest försvinner helt och hållet. Även när jag dricker mycket när det blivit för mycket. Har jag vettet i behåll. Minnesluckor får jag inte heller.
Angående fråga 2 till 100% Vara med polare i en sluten miljö.
Citat:
Ursprungligen postat av
EastClintfood
Jag hade liknande problem som dig, med åren mognar man till och inser att ingen jävel bryr sig om så varför ska du bry dig? Ingen minns ändå inte dig efter nåt år så i mitt fall utmanade jag mig själv vid den åldern och åkte till thailand, ibland ensam. då växte man upp som en människa, gå runt där själv och betrakta världen med sina egna ögon, kolla på dom andra.. alla har sina egna problem.. så skit i ångesten nget å bry sig det är bara hjärnan som luras
Alltså jag har inga problem med att resa själv. Det har jag gjort och det gick fint till. Måste bara börja hantera dessa negativa tankar som gör så att jag känner dålig.