2019-10-09, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Börjar tröttna på den här säsongen redan. Det är samma vissa om och om igen varje vecka. Marcelo haffar någon brud och ligger med henne, Camilla blir sur på Marcelo och "Flowergang" får motgång efter motgång. Tyckte Marcelo var en bra spelare innan jag insåg att tjejerna springer efter honom endast för att han är en "känd" realityprofil. Kan fortfarande inte förstå hur fyra bästa kompisar får vara inne på paradise hotel samtidigt. Erica gjorde det inge roligare eftersom hon känner Jesper sen tidigare.

Om Adam åker ut kommer den här säsongen dö ut. Hans kamp mot "wolfpack" är det ända som är underhållande enligt mig för tillfället. Tänk hur säsongen skulle vara utan Adam. Marcelo och Jesper skulle leka med alla där inne och skicka Theo och fimpen lite här och var som små hundar.

Ja men nu har matriarken kommit in och hon ser ut att krossa allt motstånd från båda könen, varken hon eller marre kommer hålla kulan, känns som det kan bli så spänt snart att nån brud kommer skickas hem om det blir cat fight.
Citera
2019-10-09, 16:50
Medlem
HUR DUM ÄR CAMILLA? Jag står fan inte ut. Pucko!
Citera
2019-10-09, 17:02
Medlem
Ta in Camilla i BB huset med Marre i två månader jävlar vad tittarsiffrorna hade ökat
Citera
2019-10-09, 17:33
Medlem
Jag vet inte det. Plågsamt titta på hennes självbedrägeri. ”Marcelo ger mig trygghet”. Lol! Och sen lipa lite och prata bebisspråk. Jag skjuter teven snart!
Citera
2019-10-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
HUR DUM ÄR CAMILLA? Jag står fan inte ut. Pucko!

Typ lika dum som Fimpen... "vem är han?"

Jag dör.
Citera
2019-10-09, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
Ta in Camilla i BB huset med Marre i två månader jävlar vad tittarsiffrorna hade ökat
hahahaha galet!!

Men tänk om Erica förför Fimpen, tror marre skulle bli svartsjuk. Vore askul.
Tror hon skulle gilla hans spasmer i underarmen.
Senast redigerad av Mxa2591 2019-10-09 kl. 20:01.
Citera
2019-10-09, 22:49
Medlem
kukflashs avatar
Fimpen är humor, sämst på engelska och är allmänt korkad

När jag har läst i tråden så tycker många att Erika är ett psykfall, men av det man ser i programmet så verkar hon vara helt normal. (Kollade inte på förra säsongen iofs men i denna så är Camilla 10x värre)
Citera
2019-10-09, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Börjar tröttna på den här säsongen redan. Det är samma vissa om och om igen varje vecka. Marcelo haffar någon brud och ligger med henne, Camilla blir sur på Marcelo och "Flowergang" får motgång efter motgång. Tyckte Marcelo var en bra spelare innan jag insåg att tjejerna springer efter honom endast för att han är en "känd" realityprofil. Kan fortfarande inte förstå hur fyra bästa kompisar får vara inne på paradise hotel samtidigt. Erica gjorde det inge roligare eftersom hon känner Jesper sen tidigare.

Om Adam åker ut kommer den här säsongen dö ut. Hans kamp mot "wolfpack" är det ända som är underhållande enligt mig för tillfället. Tänk hur säsongen skulle vara utan Adam. Marcelo och Jesper skulle leka med alla där inne och skicka Theo och fimpen lite här och var som små hundar.

Om Adam åker ut förändras ingenting, du ser ju klart och tydligt i programmet att han inte spelar mot någon. Han vågar helt enkelt inte göra något. Han för ingen kamp alls.
Citera
2019-10-09, 23:36
Medlem
xtremewalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Om Adam åker ut förändras ingenting, du ser ju klart och tydligt i programmet att han inte spelar mot någon. Han vågar helt enkelt inte göra något. Han för ingen kamp alls.

Det enda flowerboy kan göra är att försöka få över en eller två tjejer, dessutom är han en färsking i PH mot 2 veteraner i marcelo o jeppe. Har du tittat genom säsongen skulle du sett att han gör vad han kan fast produktionen riggar ju spelet till wolfpacks genom att ta in josies vän ta tillbaka Fredrik o jeppe, hade jag vart adam hade jag också känt fuck it.
Citera
2019-10-10, 00:00
Medlem
Marcelo kommer nästa vecka säga "jag har legat med alla tjejer på det här hotellet just nu". Säger han det innan Nina kommer in har han rätt då han haft sex med alla tjejer som är i huset just nu (Helen, Camilla, Erica, Josie, Nathalie). Säger han det när Nina är i huset har han rätt vare sig de har sex denna säsong eller inte då de hade sex i exakt samma hotell under den föregående säsongen de var med i.
Citera
2019-10-10, 00:15
Medlem
Score123s avatar
Spoiler alert!

Kulceremonin kommer...

Citera
2019-10-10, 02:22
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
När jag har läst i tråden så tycker många att Erika är ett psykfall, men av det man ser i programmet så verkar hon vara helt normal. (Kollade inte på förra säsongen iofs men i denna så är Camilla 10x värre)

Förra säsongen var hon ett riktigt psykfall. Även i första dejten eller vad det hette hon var med i här hemma i Sverige.

Men i årets säsong har hon varit rätt casual och rolig att titta på. Men har för mig hon var så förra året också innan hon tappade det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in