2019-09-06, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Skitungar han har, bögsonen fick sin pappas stöttning när han klev ut ur garderoben men kan inte tänka sig att medverka på faderns bröllop

Klipp navelsträngen och släng offerkoftan för helvete

Alltså. Nu skiter jag i den där serien och i hela den familjen överlag. Är varken ett fan eller en hatare, men alltså: Om det sitter två barn och en mamma och väntar på att pappa ska komma hem på julafton och det kommer ett telefonsamtal och mamman sedan måste förklara för barnen att "pappa kommer inte hem i jul". Tror du verkligen att det känns som en grej mellan bara vuxna? Vilken unge som helst skulle känt sig övergiven. Bara för att mannen kunde sparka runt en boll gör det inte honom till en riktig pappa eller en riktig vuxen.
Citera
2019-09-06, 09:08
Medlem
Amors avatar
Nu har Unibet tvingat honom att ta bort tweeten...
Citera
2019-09-06, 09:42
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Alltså. Nu skiter jag i den där serien och i hela den familjen överlag. Är varken ett fan eller en hatare, men alltså: Om det sitter två barn och en mamma och väntar på att pappa ska komma hem på julafton och det kommer ett telefonsamtal och mamman sedan måste förklara för barnen att "pappa kommer inte hem i jul". Tror du verkligen att det känns som en grej mellan bara vuxna? Vilken unge som helst skulle känt sig övergiven. Bara för att mannen kunde sparka runt en boll gör det inte honom till en riktig pappa eller en riktig vuxen.

Ska man älta sin barndom i all evighet? Släpp det och gå vidare istället
Citera
2019-09-06, 11:12
Medlem
Glenn är skitskön. Har haft äran att snacka lite med honom för en tid sen och han har alltid ett leende på läpparna och bjuder gärna på sig själv.
Citera
2019-09-06, 12:22
Medlem
Citat:

Det är 9 år sedan de skilde sig dags att bearbeta och gå vidare kanske? Och framför allt bilda en egen uppfattning om allt och inte bara lyssna på den ena sidans
Citera
2019-09-06, 15:18
Avstängd
Timeouts avatar
Citat:
Du får väl för fan hålla dina egna fantasier för dig själv och ta reda på fakta
Det har varit länkat till artiklar, varit uppe i serien och ältats här flera gånger.

Glenn var hemma med familjen på julafton 2010 när det kom ett sms från hans snedsteg Marie Br***en. Mobilen låg på bordet, Helena läste messet i hans telefon och fick reda på det.
Det hade knakat i fogarna länge i deras äktenskap då och dom hade skilda sovrum.

"Åren gick, fotbollskarriären tog slut och även kärleken till Helena svalnade.
- Det var skit mellan mig och Helena. Passionen hade försvunnet sedan länge. Vi hade separata sovrum och var rätt sunkiga båda två. Dessutom drack jag en del eftersom vi hade det dåligt, säger Glenn Hysén.
https://www.expressen.se/nyheter/gle...sop-varje-dag/

"Nu berättar Helena Hysén om hur hon fick reda på otroheten.
– Jag fick beskedet på julafton 2010. Självklart så krossade det mig nästan. Jag var helt ovetande, säger hon och beskriver händelsen:
– Hans älskarinna skickade ett sms till hans telefon som han la på bordet. Det var så det uppdagades."
https://www.expressen.se/gt/sport/he...t-pa-julafton/

Men Helena tycker tydligen att det inte är så farligt när hon fångade Glenn med en lögn.
Glenn var en gift tvåbarnsfar och hon låtsades ha fått fel på bilen för att träffa honom.
Men det är ett jävla liv från Helenas sida för att Glenn ville skiljas... det ville inte hon.

Helenas lögn – för att fånga in Glenn
https://www.expressen.se/gt/sport/he...anga-in-glenn/
Senast redigerad av Timeout 2019-09-06 kl. 15:20.
Citera
2019-09-06, 16:25
Avstängd
Timeouts avatar
I över 8 år har Helena tagit ut pengar från ett konto som hon egentligen inte ska ha tillgång till efter skilsmässan. Nu stämmer Glenn Helena på 500.000 kr.

Glenn Hysén kräver Helena på storbelopp
Publicerad 1 mar 2019
Glenn Hysén, 59, påstår att exfrun Helena olovligen har tagit pengar från hans lönekonto.
Nu kräver Glenn, via sin advokat, ett sexsiffrigt belopp tillbaka.

”Pillat under alla år”
Anledningen till pengakravet, säger han, är att Helena utan tillåtelse använt pengar från ett gemensamt bankkonto efter parets skilsmässa 2011.
– Jag upptäckte det av en tillfällighet. Det var något som hade betalats som inte vi betalar normalt, säger Glenn Hysén.
Glenn Hysén hävdar att han inte visste att Helena hade tillgång till kontot, och beloppet som han nu kräver tillbaka är sexsiffrigt.
– Helena har varit och pillat under alla år. Hon vet om att jag inte har någon koll. Det är bara jag som har pumpat in pengar där, min lön och allting kommer in på det kontot. Jag hade inte sagt någonting om hon också hade lagt in pengar, men det har hon inte, säger Glenn Hysén.
Helena slår ifrån sig
– Jag säger så här: Jag kan inte stjäla från vårt egna konto. Både jag och Glenn är kontohavare på detta. Vi är inte klara med vår ekonomiska uppgörelse ännu.
https://www.expressen.se/gt/noje/gle...pa-storbelopp/

Det har varit väldigt tyst om detta i tråden.
Helena kan ju inte vara riktigt frisk när hon i över 8 år efter skilsmässan fortfarande tar ut pengar från Glenns lönekonto och dessutom påstår att deras ekonomiska uppgörelse inte är klar efter så lång tid Nej kvinnan som har gett bitterheten ett fult ansikte lär nog aldrig bli klar med detta.

Helena skötte all marktjänst och även räkningarna när dom var gifta och hon och Glenn hade ett gemensamt konto som bara han satte in pengar på.
Glenn har lite dålig koll på saker och har missat att Helena fortfarande hade tillgång till kontot och hon har tagit ut pengar från det trots att Glenn begärde skilsmässa 10 januari 2011 och den var klar efter 6 månader samma år.

Publicerat 29 jan 2011
Tjugofem års kärlekshistoria har utvecklats till ett triangeldrama. Glenn Hysén har träffat en ny kvinna och begärt skilsmässa. Frun Helena är rasande och vägrar skriva under och bromsar nu hela processen.
Den 10 januari inkom plötsligt en skilsmässoansökan till Göteborgs tingsrätt. Den var underskriven av Glenn, men inte av Helena som vägrar att underteckna handlingen.
Och hon är rasande.
- Men jag kommer inte att säga mer för våra barns skull, säger Helena till Extra.
https://www.expressen.se/noje/extra/...a-skilsmassan/
Citera
2019-09-07, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Du får väl för fan hålla dina egna fantasier för dig själv och ta reda på fakta
Det har varit länkat till artiklar, varit uppe i serien och ältats här flera gånger.

Glenn var hemma med familjen på julafton 2010 när det kom ett sms från hans snedsteg Marie Br***en. Mobilen låg på bordet, Helena läste messet i hans telefon och fick reda på det.
Det hade knakat i fogarna länge i deras äktenskap då och dom hade skilda sovrum.

"Åren gick, fotbollskarriären tog slut och även kärleken till Helena svalnade.
- Det var skit mellan mig och Helena. Passionen hade försvunnet sedan länge. Vi hade separata sovrum och var rätt sunkiga båda två. Dessutom drack jag en del eftersom vi hade det dåligt, säger Glenn Hysén.
https://www.expressen.se/nyheter/gle...sop-varje-dag/

"Nu berättar Helena Hysén om hur hon fick reda på otroheten.
– Jag fick beskedet på julafton 2010. Självklart så krossade det mig nästan. Jag var helt ovetande, säger hon och beskriver händelsen:
– Hans älskarinna skickade ett sms till hans telefon som han la på bordet. Det var så det uppdagades."
https://www.expressen.se/gt/sport/he...t-pa-julafton/

Men Helena tycker tydligen att det inte är så farligt när hon fångade Glenn med en lögn.
Glenn var en gift tvåbarnsfar och hon låtsades ha fått fel på bilen för att träffa honom.
Men det är ett jävla liv från Helenas sida för att Glenn ville skiljas... det ville inte hon.

Helenas lögn – för att fånga in Glenn
https://www.expressen.se/gt/sport/he...anga-in-glenn/

Alltså, jag skiter fullständigt i vilket. Det jag stör mig på är att folk i tråden snackar om vilka skitungar hans barn är och tycker att de är helt påverkade av sin mamma. Det jag säger är att de fan har rätt till sin egen reaktion. Om de anser att han var ett skämt till farsa och inte vill ha kontakt med honom så får de väl tycka det. De får väl anse sig vara hur svikna som helst av sin egen farsa? Bara för att han verkar vara en skön lirare för utomstående och spelade fotboll bra ger det väl inte oss någon rätt att kalla dem skitungar för att de ville ha en bra pappa som ställde upp på dem?

Och visst, han kanske tycker att han var en jättebra pappa och det kanske alla Flashbackare som älskar Glenn också tycker, men det var ingen av oss som hade honom till farsa. Så hans ungars upplevelse av hur det var är deras upplevelse. De har ingen skyldighet att hylla honom. Finns många här i världen som haft dåliga farsor. Jag har haft kompisar som haft hemska farsor och det skulle inte falla mig in att gå in och säga att det är dags för dem att komma över sin barndom. What the ... Det är inte min sak att säga.
Senast redigerad av Loqita 2019-09-07 kl. 08:26.
Citera
2019-09-09, 22:26
Medlem
Kul, läste att Glenn och Camilla har gift sig. Hans nya verkar betydligt mer stabil än den förra minst sagt. Glenn verkar vara rätt festlig, även om jag aldrig träffat honom. Inte den skarpaste analytikern direkt, men han har ju aldrig gjort anspråk på att vara det å andra sidan. Har följt serien och måste säga att det är rätt stor skillnad på hans ungar. De två första verkar ha stil, klass och integritet, de två sista, not so much. Man kan knappt tro att de har samma farsa. Talangen och utseendet hamnade också på de två första barnen. Fanns det inget kvar till de sista?
Gissar att Helenas inflytande varit gigantiskt över dem. Hon verkar ju inte helt frisk. Hon borde skaffa sig ett eget liv istället för att leva kvar i det förflutna. Hälften av alla äktenskap går i kras, men nästan aldrig blir ett ex så besatt att besattheten varar i tio år efter skilsmässan. De flesta går vidare i livet. Men inte Helena, som envist fortsätter claima att hon är en Hysén.
Citera
2019-09-20, 14:03
Medlem
https://nyheter24.se/nyheter/931884-...go-installning Glenn go gubbe som älskar Sverigedemokraterna QUOTE=LevisKillen88|68616189]Glenn är skitskön. Har haft äran att snacka lite med honom för en tid sen och han har alltid ett leende på läpparna och bjuder gärna på sig själv.[/quote]
Citera
2019-10-06, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Skitungar han har, bögsonen fick sin pappas stöttning när han klev ut ur garderoben men kan inte tänka sig att medverka på faderns bröllop

Klipp navelsträngen och släng offerkoftan för helvete

Word!! Lågt!!
Och tydligt är ju att Helena håller dem kvar som sina små bäbisar, som hon impregnerar med sin enorma negativitet.

Det konstiga är att de (Anton och Annie) fortfarande går med på detta, att de inte vid 25 och 30 års ålder ser henne som hon är, och sparkar bakut.

Detta handlar uppenbart inte om att Glenn skulle ha varit en dålig pappa, hur många har inte det??

Det här är en sann och sedelärande berättelse om hur en skild kvinna kan förstöra livet för sina barn och relationen till deras far. Väldigt väldigt tragiskt!

Anton och Annie skulle ju faktiskt behöva avprogrammering. Undrar hur gamla de ska hinna bli innan de ser klart.

Om Helena varit en normalvettig ansvarstagande vuxen som såg till sina barns bästa, hade hon givetvis uppmuntrat kontakten mellan barnen och Glenn samt nya frun. Det gör varje normal förälder!!

Istället gör hon ett av de värsta felen man kan göra mot sina barn - förstör kontakten till fadern genom att smutskasta. Fy!!!

Jag blir både arg och ledsen.
Hur kan man göra så???!! SÅ egoistiskt...
Och kom nu inte med idiotargumentet "Men Glenn är ingen ängel!" (Sorry för ordvitsen)
Det är inte det minsta relevant här!

Detta handlar inte om Glenn utan om Helena.
Hon är sjuk och behöver hjälp, men tyvärr har hon redan lyckats göra stor skada redan.
Hemskt!

Undrar förresten hur relationen mellan Anton/Annie och Alexander är? Man önskar att han som storebror i den familjen kunde slå vett i sina småsyskon, för han verkar ju vara fri från Helenas hjärntvätt!
Senast redigerad av vinter-natt7 2019-10-06 kl. 13:06.
Citera
2019-10-06, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Word!! Lågt!!
Och tydligt är ju att Helena håller dem kvar som sina små bäbisar, som hon impregnerar med sin enorma negativitet.

Det konstiga är att de (Anton och Annie) fortfarande går med på detta, att de inte vid 25 och 30 års ålder ser henne som hon är, och sparkar bakut.

Detta handlar uppenbart inte om att Glenn skulle ha varit en dålig pappa, hur många har inte det??

Det här är en sann och sedelärande berättelse om hur en skild kvinna kan förstöra livet för sina barn och relationen till deras far. Väldigt väldigt tragiskt!

Anton och Annie skulle ju faktiskt behöva avprogrammering. Undrar hur gamla de ska hinna bli innan de ser klart.

Om Helena varit en normalvettig ansvarstagande vuxen som såg till sina barns bästa, hade hon givetvis uppmuntrat kontakten mellan barnen och Glenn samt nya frun. Det gör varje normal förälder!!

Istället gör hon ett av de värsta felen man kan göra mot sina barn - förstör kontakten till fadern genom att smutskasta. Fy!!!

Jag blir både arg och ledsen.
Hur kan man göra så???!! SÅ egoistiskt...
Och kom nu inte med idiotargumentet "Men Glenn är ingen ängel!" (Sorry för ordvitsen)
Det är inte det minsta relevant här!

Detta handlar inte om Glenn utan om Helena.
Hon är sjuk och behöver hjälp, men tyvärr har hon redan lyckats göra stor skada redan.
Hemskt!

Undrar förresten hur relationen mellan Anton/Annie och Alexander är? Man önskar att han som storebror i den familjen kunde slå vett i sina småsyskon, för han verkar ju vara fri från Helenas hjärntvätt!

Läste i någon intervjun att relationen mellan Alexander och syskonen är artig men reserverad.

Nej jag kan inte länka för vet inte hur man gör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in