2019-09-02, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Glenn är nog en go gubbe i lagom doser, som en lekfarfar. Dock verkar han inte kunna ta något på allvar och prata djupt, har ju även Tobbe antytt. En typisk toffelman som hela tiden behöver en mamma som tar hand om honom. Har själv en släkting som är sådan, efter att ha skilt sig från tonårsbarnens mamma så var det sedan snabbt en ny kärring och bara umgänge med hennes barn och sedermera barnbarn. Hör knappt av sig till andra släktingar heller, det få ske på eget initiativ isf. Mycket märkligt, en del kanske inte ska skaffa barn (eller kärringarna inte skaffa barn med honom, men charm och pengar kommer man långt med). Nu är ju barnen vuxna så de klarar sig, men är ju inte så troligt att man gör en sådan relation stark bra, har inte mkt med ngn bitter exfru att göra.

Nu är det trots allt 8-9år sedan dessa två skilde sig och Helena verkar verkligen inte kommit vidare, tycker att Anton och Annie borde fundera på vart de hade varit idag om det inte var för deras pappa. Tycker att Glenn ska bara klippa av banden till Helena hon är så genom bitter en kvinna kan bli, barnen är vuxen och karlar sig själv, vad gäller Helena så har han inget försörjningsskyldighet.

Skulle vara intressant om TV-serien Hysen enbart bara var om Glenn och karriären och inte med Anton och Annie definitivt inte Helena, ingen av de andra 3 barnen är med, misstänker det inte skulle dröja så länge förrän de kom och sökte upp Glenn och vill vara med igen det handlar om pengar också.
Citera
2019-09-02, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Nu är det trots allt 8-9år sedan dessa två skilde sig och Helena verkar verkligen inte kommit vidare, tycker att Anton och Annie borde fundera på vart de hade varit idag om det inte var för deras pappa. Tycker att Glenn ska bara klippa av banden till Helena hon är så genom bitter en kvinna kan bli, barnen är vuxen och karlar sig själv, vad gäller Helena så har han inget försörjningsskyldighet.

Skulle vara intressant om TV-serien Hysen enbart bara var om Glenn och karriären och inte med Anton och Annie definitivt inte Helena, ingen av de andra 3 barnen är med, misstänker det inte skulle dröja så länge förrän de kom och sökte upp Glenn och vill vara med igen det handlar om pengar också.
De hade säkert haft bra liv ändå, allt handlar inte om tv och berömmelse. Det är väl snarare konflikten som gör att folk tittar, hur kul är det som sagt avsnitt efter avsnitt med Glenn som höhöar, går till olika pubar och åker till Ullared. Man behöver inte helt svälja narrativet om att Glenn är det oskyldiga lilla lammet och exfrun "den elaka drottningen" som var och varannan disneysaga. Svarar för mig själv, hade en förälder helt "glömt" en även som vuxen, varför ska jag gå på dennes bröllop eller försöka bygga någon relation, när denne inte verkar bry sig (sedan behöver de inte vädra allt i media, men de får väl pengar för det också). Enda jag skulle ställa upp på till 100% är mina barn.
Citera
2019-09-02, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
De hade säkert haft bra liv ändå, allt handlar inte om tv och berömmelse. Det är väl snarare konflikten som gör att folk tittar, hur kul är det som sagt avsnitt efter avsnitt med Glenn som höhöar, går till olika pubar och åker till Ullared. Man behöver inte helt svälja narrativet om att Glenn är det oskyldiga lilla lammet och exfrun "den elaka drottningen" som var och varannan disneysaga. Svarar för mig själv, hade en förälder helt "glömt" en även som vuxen, varför ska jag gå på dennes bröllop eller försöka bygga någon relation, när denne inte verkar bry sig (sedan behöver de inte vädra allt i media, men de får väl pengar för det också). Enda jag skulle ställa upp på till 100% är mina barn.

Alla har olika historier med sig i bagaget och div tolkningar på allt.
Det bästa av allt är att kanske lägga ned TV-serien Hysen och de får arbeta på deras relationer för ingen av dem och då menar jag ingen av dem verkar vara mogen att föra ett samtal som vuxna utan via TV, intsagram osv men återigen vad vet vi som åskådare.
Citera
2019-09-02, 16:41
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Jag tror att det var för ca. 8-10 år sen, Glenn Hysén tränade iaf Utsiktens BK som på den tiden huserade i div. 1 eller 2.
Han och hans grabbar förärade staden jag bodde i då på den tiden, med sin närvaro.
Jag och ett gäng polare bestämde oss under en vårvarm och rätt ölstinn lördag förmiddag att gå och kolla på matchen, och kanske "hetsa" Glenn lite..
Sagt och gjort, det var dit det bar hän.
Nu ska tilläggas att vi inte uppträdde hotfullt eller alltför dräggigt (antar jag) mot Glenn, men vi var på han rätt intensivt om allt mellan himmel och jord. Vad jag inte riktigt räknat med var att han gav tillbaka minst lika bra som han tog emot! Han skrattade, vi skrattade, han gestikulerade och spelade pajjas, vi gjorde det samma. Men det hela resulterade i en jävligt sköjj stämning för alla på hela "arenan", t om spelare från båda lagen samt linjedommarna sågs fnissa till lite emellan varven. I halvlek kom han över till vår sida planen och tjötade, vi visade vår uppskattning för att han kunde ha självdistans nog för att kunna ta ett skämt på sin egna bekostnad. Han fällde ett par kommentarer om hur ölasugen han var men höll sig ändå proffsig nog att avstå, våra påtryckningar till trotts! Det är är första och enda gången jag träffat Glenn Hysén, men vilket jävla gött första intryck han gav! Helt klart den roligaste fotbollsmatchen jag någonsin har gått på dessutom.. Gubben är fan legend, Skål på dig Glenn!
Citera
2019-09-02, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Annie är nog lika bitter som sin mamma, överviktig och jävlig redan som 25-åring.

duger bara till att knulla inget annat
Citera
2019-09-02, 18:43
Medlem
Kalla Kåres avatar
Jag såg Anton Hysén sitta inne på Paddingtons härom dan tillsammans med något ansiktstatuerat kryp som viftade med armarna och såg allmänt trist ut. Är rätt säker på att det var syrran Annie som stod utanför och rökte. Vad är det är för folk egentligen?
Citera
2019-09-06, 04:28
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Anton och Annie har alltid varit tätt med Helena och nu har hon haft 8-9 år på sig att påverka dom. Självklart har hon påverkat. Det räcker att man har sett hennes bitterhet i serien och hennes uttalande i pressen för att förstå att det är så.

Att Annie och Anton nu också är bittrare än någonsin har troligen med pengar att göra då Glenn inte vill ha med Helena i serien och Helena tvingar dom att välja sida och dom kan inte vara med.
Att försöka gå emot en kvinna som har gett bitterheten ett ansikte är inte lätt.

Anton Hysén: Så mycket tjänar jag på Hyséns
Anton Hysén jobbade tidigare deltid. Nu kan han försörja sig helt på sin medverkan i realityserien Hyséns.

Även om Anton Hysén från början tyckte det var viktigt att visa upp en bra bild av familjen i tv, så har han tänkt om. Nu ser han det som att det är bra att folk får se att även dom har privata problem som är svåra att reda ut. Dessutom är han minst sagt nöjd med sin medverkan eftersom pengarna som rullat in gjort att han inte längre behöver ha ett vanligt jobb.

– Jag ska inte klaga. Det är rätt schysst betalt.
Jag jobbade deltid innan, men det gör jag inte längre. Nu funderar jag på vad jag ska göra i nästa steg. Jag hoppas lite på en säsong två av ”Hyséns” så kan jag jobba med det.
https://www.hant.se/anton-hysen-avsl...serien-hysens/
Citera
2019-09-06, 08:37
Medlem
Amors avatar
Nu får Glenn det hett om öronen, hoppas han inte pudlar.

Jimmie Åkesson, sicken gubbe. När det gäller gängkrimalitet har han en go inställning, ta bort dräglet, hårdare tag😤😤😤. Ha d gott. Glenn

https://twitter.com/Glenn_Hysen/stat...43591834791936
Citera
2019-09-06, 08:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Jimmie Åkesson, sicken gubbe. När det gäller gängkrimalitet har han en go inställning, ta bort dräglet, hårdare tag😤😤😤. Ha d gott. Glenn

Ja, han var i gasen igår

Citat:
Vad i helvete är det som händer??? Barn blir bortgifta å kommer inte tillbaka till skolan efter sommaren??????Tomma skolbänkar???????
😤
😤
😤
. Ha d gott. Glenn

Citat:
Nu hörde jag att taxichaufförer kör 17,3km i timmen mer än som är lagligt. HAHAHAHAHAHA. Sicket jätteproblem. Ha d gott. Glenn

https://twitter.com/Glenn_Hysen
Citera
2019-09-06, 08:54
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Nu vet jag inte om hans konto blivit kapat eller ej men det är intressant att se vilka reaktioner det får. Han säger alltså att Jimmie har rätt i en fråga och då blir han påhoppad av ett antal människor. Det är skrämmande hur hjärntvättade svenskar är. Hur vanliga folk agerar nån slags åsiktspoliser, buntar ihop Jimmie med nazism och Glenn med Jimmie.
Citera
2019-09-06, 08:54
Medlem
mjohan84s avatar
Skitungar han har, bögsonen fick sin pappas stöttning när han klev ut ur garderoben men kan inte tänka sig att medverka på faderns bröllop

Klipp navelsträngen och släng offerkoftan för helvete
Citera
2019-09-06, 09:02
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Nu vet jag inte om hans konto blivit kapat eller ej men det är intressant att se vilka reaktioner det får. Han säger alltså att Jimmie har rätt i en fråga och då blir han påhoppad av ett antal människor. Det är skrämmande hur hjärntvättade svenskar är. Hur vanliga folk agerar nån slags åsiktspoliser, buntar ihop Jimmie med nazism och Glenn med Jimmie.
Jimmie Åkesson har varit med i hans podd, det var god stämning då. Det tycker jag talar för att det inte är någon kapning. En annan sak som talar för att det inte är det är att Glenn verkar ha en hel del vänner från vanlig arbetarklass i Göteborg, kan tänka mig hur snacket går där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in