Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Åker kollektivt dagligen och, nu är det visserligen i betraktarens ögon, tycker som man att jag ser en nia kanske en gång i veckan. Nu tittar jag iofs inte efter folk utan bara observerar det jag råkar se.
Bor i en av Sveriges tre största städer.
Ja det är olika från olika städer i Sverige men faktum är att utseendet avgör väldigt mycket på tinder.
Jag läser i tråden många killar är besvikna jag förstår er men det är några punkter nedan ni och andra nya användare måste vara medvetna om:
1. Tinder får och känna dig ful. Vilket gör att du bara sabbar ditt eget självförtroende. Så radera skiten gå ut och ragga istället så får ska du få se många kommer vara intresserad av dig IRL.
2. Bara för man får en match betyder inte heller att det kommer leda till något. Många tjejer svarar inte på första meddelandet eller slutar svara.
3. Könsfördelningen är väldigt ojämn, Sverige är värst, där 60% på tinder är Män.
4. I Stockholm får du nöja dig med att få ens 1 match i månaden. Då konkursen är hård.
Fanns en app där man kan se var i flödet man är, jag var på 7800:nde kortet om jag minns rätt. Alltså en tjej måste swipa 7800 kort för att hon ska se mig.
Mellan 2015-2017 tinder som var mest populär fick man minst 5-10 match per dag. De gamla användarna kan intyga detta. Dessutom tjejerna var mer tillgängliga för ligg under den perioden, jag hade ungefär dejt 3 dagar i veckan på den tiden. Nu har det mesta försvunnit iaf i Sverige. Istället har det blivit en tidsfördriv och de flesta tar tjejerna är knappt inne på tinder mer.