2019-10-04, 11:13
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Intressant med nya algoritmer! Låter ju dock sjukt om de faktiskt gjort det ännu svårare för dem med mindre fördelaktigt utseende .. Tänker de kanske att fler folk kommer betala ännu mer nu iom att de som redan haft det lite knackigt men ännu inte betalat, puttas ner ytterligare ett pinnhål och bestämmer sig för att till slut betala ändå?
Märklig avvägning. De flesta, som inte är supermodeller, är trots allt inte beredda att betala mer för att synas mer. Folk skulle ändå inte swipa höger på dem i större utsträckning än vad som redan gjorts.
Citera
2019-10-04, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Märklig avvägning. De flesta, som inte är supermodeller, är trots allt inte beredda att betala mer för att synas mer. Folk skulle ändå inte swipa höger på dem i större utsträckning än vad som redan gjorts.

De skulle ha samma swipe% men fler swipare = fler höger swipes. Grundskolematematik
Citera
2019-10-04, 12:43
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc

Det är ju det jag menar. Nu har de gjort det svårare för mellanskiktet som inte nödvändigtvis behövt betala innan. Tex: Någon som fick 5 matchningar i veckan och nöjde sig med det kommer nu få 0 och därför betala.
Senast redigerad av Brottinator 2019-10-04 kl. 12:46.
Citera
2019-10-04, 12:44
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Tinder är dött.
I Jukkasjärvi? Beror på var man bor
Citera
2019-10-04, 15:48
Medlem
DRD4s avatar
När man har/hade Gold så får man ju en lista med tjejer som har lajkat en, som man kan själv välja att lajka tillbaka när man vill, en reserv liksom.

Förut så kunde man svajpa bort dessa i den vanliga feeden och samtidigt ha dom kvar i sin reserv till senare MEN nu så försvinner dom från reserven om man har vänstersvajpat dom i vanliga feeden!! BUUUU! va dåligt! Ingen större poäng med gold om man ska sitta och inventera reserven hela tiden så man inte vaskar någon som är najs.

Detta har nog ändrats senaste månaden.
Citera
2019-10-04, 16:13
Medlem
Det är slöseri med tid och självplågeri att använda tinder som socialt och utseendemässigt genomsnittlig/undergenomsnittlig man.

Det är bara så det är. Jag skaffar tinder ibland, med falskt hopp om att kanske träffa någon, men avinstallerar appen lika kvickt, besviken.

Annat är det när man skapar en fejkprofil med en snygg kille. Då ramlar lajkningarna in. Det blir så påtagligt hur mycket utseendet spelar roll.
Citera
2019-10-04, 20:32
Medlem
Laddade ner tinder imorse och har swipeat höger säkert 200 gånger utan att få en enda matchning. Jag köpte även Tinder Gold men har inte fått några likes än. Är det så svårt att få match på tinder eller gör jag något fel? Ser helt okej ut, inte jättesnygg men inte heller ful.
Citera
2019-10-05, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mokes
Det är slöseri med tid och självplågeri att använda tinder som socialt och utseendemässigt genomsnittlig/undergenomsnittlig man.

Det är bara så det är. Jag skaffar tinder ibland, med falskt hopp om att kanske träffa någon, men avinstallerar appen lika kvickt, besviken.

Annat är det när man skapar en fejkprofil med en snygg kille. Då ramlar lajkningarna in. Det blir så påtagligt hur mycket utseendet spelar roll.
Vill också göra ett experiment med en snygg kille på tinder. Vet du hur man får ner bilder på typ nån snygg kille på google till sin mobilkamera så det ser realistiskt ut?
Citera
2019-10-05, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moneypenny1
Laddade ner tinder imorse och har swipeat höger säkert 200 gånger utan att få en enda matchning. Jag köpte även Tinder Gold men har inte fått några likes än. Är det så svårt att få match på tinder eller gör jag något fel? Ser helt okej ut, inte jättesnygg men inte heller ful.
Skumt då du precis skapat ett konto. För så som jag uppfattat det så visas man mer i flödet från början. I så fall är du helt enkelt förjävligt ful.
Citera
2019-10-05, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Vill också göra ett experiment med en snygg kille på tinder. Vet du hur man får ner bilder på typ nån snygg kille på google till sin mobilkamera så det ser realistiskt ut?

Hitta någon instagram modell från typ Holland (som ingen känner till här i Sverige dvs.) och ta skärmavbilder från hans insta.

Uppdatera oss sedan hur det går
Citera
2019-10-05, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VeryTPL
Hitta någon instagram modell från typ Holland (som ingen känner till här i Sverige dvs.) och ta skärmavbilder från hans insta.

Uppdatera oss sedan hur det går
Fattar inte hur du menar. Ska jag bara rikta min mobilkamera mot datorns skärm och sen ta en bild? För jag har gjort det innan och det är uppenbart att det är fejk.

Jag vill veta hur jag helt enkelt får en bild från google in i mobilens galleri som jag kan ladda upp på tinder.

Ger du mig lösningen på det så kommer jag sätta igång på en gång och ge dig resultatet (T.o.m. med bildbevis)
Citera
2019-10-05, 00:25
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Fattar inte hur du menar. Ska jag bara rikta min mobilkamera mot datorns skärm och sen ta en bild? För jag har gjort det innan och det är uppenbart att det är fejk.

Jag vill veta hur jag helt enkelt får en bild från google in i mobilens galleri som jag kan ladda upp på tinder.

Ger du mig lösningen på det så kommer jag sätta igång på en gång och ge dig resultatet (T.o.m. med bildbevis)
Häpnadsväckande inlägg! Vet du inte hur man sparar ner bilder till mobilen? På riktigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in