2019-10-05, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Finns det uppgifter/fakta i tråden om att HOL borde ha känt igen FO där i trapphuset? Om det nu var FO som var där. Tycker mig ha läst det någonstans.

Hoppas fulis kommer med lite nya inspel i tråden....
Du inser väl att ful(l)is bara är ett troll som skrattar varje gång någon tar inläggen på allvar?

Varför skulle HOL känt igen FO förresten, har du sett någon trovärdig källa på att de träffats innan FO anföll HOL i trapphuset?
Citera
2019-10-05, 09:19
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Sorry glömde utveckla mej och dej ser jag.

Fulen skriver konsekvent mej och dej ja.

FO däremot skriver mig och dig.

Se länk med sms från FO till JL:

https://minfil.com/9630Ff7ene/C427E851-E543-4EBE-9B20-89E2C88228B1_jpeg

Jag har kollat andra sms och där använder FO också endast dig och mig.

Så vad ska vi då tro om Fulens inlägg?

Tack! Och jag ursäktar mig. Missade dessa original. Det kanske var det någon tidigare här syftade på angående språkbruk. Här har vi också särskrivningar (målar tönt, små pojkar), något som inte finns hos Fulis.
Språkligt har inte Fulis övertygat mig ett dugg att han är tjejplågaren FO. Tvärtom.
Senast redigerad av farbror Sven 2019-10-05 kl. 09:21.
Citera
2019-10-05, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Tack! Och jag ursäktar mig. Missade dessa original. Det kanske var det någon tidigare här syftade på angående språkbruk. Här har vi också särskrivningar (målar tönt, små pojkar), något som inte finns hos Fulis.
Språkligt har inte Fulis övertygat mig ett dugg att han är tjejplågaren FO. Tvärtom.

Ja, dig och mig, det är något Fulen hade kunnat kolla upp i de underlag som övrig info kommer från. Bakläxa på den. Stor miss.
Senast redigerad av Avel 2019-10-05 kl. 09:34.
Citera
2019-10-05, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Du inser väl att ful(l)is bara är ett troll som skrattar varje gång någon tar inläggen på allvar?

Varför skulle HOL känt igen FO förresten, har du sett någon trovärdig källa på att de träffats innan FO anföll HOL i trapphuset?

Det var därför jag ställde frågan, tycker att jag läst detta någonstans i tråden.

Du kommer nog att ändra din inställning till fulis vad det lider, om du kan lägga ihop ett och ett....
Citera
2019-10-05, 09:46
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:

Bra iakttagelse! Stor skillnad på det svenska språket i de inledande inläggen från "den fule" till de senare inläggen som du sparat och lagt upp.
Citera
2019-10-05, 09:55
Medlem
Citat:

Ditt detta exempel tyder på fejkfredrik. Obs! Jag hävdar inte nåt!
Citera
2019-10-05, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Det var därför jag ställde frågan, tycker att jag läst detta någonstans i tråden.

Du kommer nog att ändra din inställning till fulis vad det lider, om du kan lägga ihop ett och ett....
Jag har läst samtliga inlägg som gjorts av fulis och följt upp det jag kunde för att bilda mig en uppfattning. Finns bara två alternativ enligt mig, antingen ett troll som roat sig eller desinformation från någon som vill få bort uppmärksamheten från Karin och Fredrik.
Citera
2019-10-05, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Andra gången jag ställer frågan:

Kan det vara så att hon blivit tvingad att inställa sig av advokaten (HOLs företag), på motståndarsidan? Med hot om vite?

Annars kan jag inte se någon logisk förklaring till resten av händelserna.

Allt är möjligt. Hot, belöning eller något annat.
Citera
2019-10-05, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
...on the same page. In the book from Hell.

Ja, JL är i epicentrum, antingen som anstiftare eller som orsak till tumult. Och mail.
Den fule framställer sig som en ridderlig man och enbart ett offer för omständigheter.
KL är en klippa, en ängel (en fallen sådan?), snabb och smart. Också oskyldig.
HOL och hans nya kvinna är orsak till allt och även hennes dotter har fått sig en släng av sleven. Indirekt. Och det var mail.

Om KL vore i maskopi med FO så skulle pusselbitarna falla bättre på plats. Utan skohorn.
Om KL och FO vore Lovers så slipper de ha JL i hasorna, hon hamnar väl på Hinseberg.
Jättepraktiskt.

Sista stycket är som diktat av mig. Mao trams.
Citera
2019-10-05, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Bra iakttagelse! Stor skillnad på det svenska språket i de inledande inläggen från "den fule" till de senare inläggen som du sparat och lagt upp.

Båda använder dock ordet ”hora” flitigt i korrespondens.
Citera
2019-10-05, 10:29
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Båda använder dock ordet ”hora” flitigt i korrespondens.

Ja, fast språkbruket med könsord är ju oerhört trivialt att härma om man vill utge sig för att vara FO
Citera
2019-10-05, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Ja, fast språkbruket med könsord är ju oerhört trivialt att härma om man vill utge sig för att vara FO

Det var mer på skämt ja ha ha.

På tal om denne ständige FO då.
Har efternamn08 verkligen inte något mer, i posten, som skulle ha ett värde här?

Förstår om det var mycket nakenbilder men hela utredningen av hotmejl till SH (KLs pojkvän) kan inte vara av sådan art?

Annars kan nog många misstänka att sms:en som publicerades igår kommer från annan fup som gäller FOs liv och gärningar. Där han är tilltalad m a o.

Anledningen till det stora intresset från min sida för de underlag, sms/fup, E08 har är att det är första gången det skulle eventuellt gå att koppla FO till KL via SH. FO och SHs namn nämns i samma sammanhang som är sms-konversationer med denna mystiska ”Maria” som söker FO.

Tidigare har kopplingen FO-KL bara varit långsökt via JL. Och sen 08s uppgifter då om arbetssök på föreningen m.m.

Borde också vara bra att få SH och KLs relation bekräftad.

Nåt mer matnyttigt måste finnas i dina underlag 08, don’t leave us hanging.
Senast redigerad av Avel 2019-10-05 kl. 10:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in