Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Ja, det är vad Henrikdenfule sa, han utgav sig för att vara FO, den en del i tråden påstår är torpeden.
Och att det hela gäller en helt annan sak/strid som involverar FOs flickväns styvmamma som haft en kort relation med HOLs särbos ex-man, de fick tvillingar ihop. Och en massa peddomail som skickats anonymt till sjukhus och arbetsplatser.
Den fule var där på adressen för att tala med M#aria N#isell för att "be" henne se till att FOs flickvän slapp mail som skickas till hennes arbetsplatser med skitsnack om henne. (Det finns en nyligen avslutad rättegång om dessa peddomail där M#arias dotter var åtalad, och FOs flickvän var vittne) och FO ville även att flickvännen fick ersättning för sina utlägg i den rättegången vilket hon glömt att begära då, men domaren hade sagt till henne att begära det direkt av M#aria.
Flickvännens styvmamma ska tillhöra en marockans klan som heter/kallas för "Darrar" tror jag.
FO påstod också att styvmamman bränt ner fel hus i Bromma/Ålsten (skulle ha bränt ner M#arias hus), vilket (i mitt tycke) senare verifierades med en artikel av 08:an. 21 december 2017 tror jag branden var, tyvärr med dödsfall.
Jeezus, jag tror det blev rätt det där

.
Jag tyckte och tycker att Den Fule var mycket trovärdig, och då blir ju HOL GM och FO BO.
FO borde faktiskt gå till polisen och sedan begära ett stort skadestånd av HOL för sveda och värk!!
Nej så gick det inte till. Så här minns jag den fules berättelse i inlägg från idag:
På darrande ben kliver den fule ur volvon som han väntat i sedan kl 6 denna morgon. Den grå lusekoftan sticker lite i halsen. Nu ska JL ha sin vittnesersättning från MN. Han ska ta den med våld. Än en gång ska han lösa en konflikt med nävarna. Han närmar sig trapphusets entré. Han är stark. Han är kär. Han är arg men stolt.
Med samma hand som han misshandlat sina tidigare flickvänner ringer han på dörrklockan.
Samtidigt inne i lägenheten drar HOL upp byxorna efter att precis ha morgonälskat med sin vän AL. Han hör att det ringer på dörren och sneglar mot den uppborrade startpistol han har liggandes på hallbordet. Den är köpt för en del av de pengar han lurat av sin exhustru.
Eller var det för pengarna han snodde från sin tidigare arbetsgivare?
HOL kikar ut genom titthålet. Vad nu? Ingen där.
Det han inte vet är att kampsportaren och muskelknutten står redo i ”Tranan” runt hörnet från dörren.
HOL hinner knappt komma ut genom dörren förrän FO dropkickar honom. När foten, som tidigare sparkat flickvänner, nu träffar bögadvokaten går samtidigt startpistolen av. Det är startskottet för en kamp på liv och död. Fler skott går av. Pang, pang, pang!!
Trots tumultet får HOL stånd av den fysiska kontakten med den snygge, muskulöse och charmige besökaren.
-Pistolet! Pistolet! Pistolet! ropar den fule. Hans träning hos Främingslegionen gör sig påmind.
-Retraite! Retraite! L’attaquant gay!
Blodet sprutar från hans skottskador och han sprider sina gener i hela trapphuset när han flyr.
Sen lägger han några tusen på bensin för att göra en tur till Alta i Nordnorge och bli sydd av Doktor Død. Den fule är tokback ekonomiskt efter att ha försökt inkassera JLs vittnespengar som varken domaren eller MN ville ge henne.
Han vaknar i gryningen dagen efter. Bredvid honom ligger en död hora. Shit, shit alltså. Vem ska han ringa? Ska han ringa sin gode man KL?
Nu är goda juridiska råd dyra tänker han. KL svarar inte på någon av sina knapptelefoner. Men han har JL. Hans stora kärlek. Slagpåsen Julia. Om han bara kunde komma ihåg var i skogen han grävde ner henne igår. Hmmm?