2019-10-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nije
Tack. Jag ska försöka. Jag tror att jag är lite rädd för att bli psykotisk igen om jag går för djupt in i det hela. Det är så svårt att skilja på "andlig" och "galen". Kanske inte på andra personer men på en själv. Man ser det inte komma.

Jag minns inte själv att jag slängde bort medicinen. Jag läste det i min journal. Så tyvärr kan jag inte säga hur det gick till, men jag tror att det fanns fönster som bara gick att öppna lite grann.

Vem är det som säger att du ska dö? Det ska vi ju alla iofs, men inte än på ett tag?

Låter konstigt att det fanns öppna fönster i ett psykfängelse!

Vem? Jag. Pga svåra sömnproblem som Haldol gett mig, är inte trött längre 😭.
Citera
2019-10-02, 17:58
Medlem
Hur kan man ge Haldol sprutor till någon?
Så hemskt med psykfängelse 😭.
Citera
2019-10-02, 18:29
Medlem
nijes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Varsågod men nej, nu ska jag vara lite extra irriterande och säga till dig att inte ens försöka för du behöver inte försöka, det sköts automatiskt, bara släpp det och slappna av.

Ja det är lite krångligt, så släpp orden och deras betydelse, du behöver dem inte.

Hehe okej, I hear ya.

Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Låter konstigt att det fanns öppna fönster i ett psykfängelse!

Vem? Jag. Pga svåra sömnproblem som Haldol gett mig, är inte trött längre 😭.

Jag tror inte att man kan dö av sömnbrist. Men förstår att det känns så.
Citera
2019-10-02, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nije
Hehe okej, I hear ya.

Jag tror inte att man kan dö av sömnbrist. Men förstår att det känns så.

Jo det kan man...
Citera
2019-10-02, 19:01
Medlem
Jag vill inte dö 😭. Ångrar så att jag kontaktade psykopatrin. Det är så hemskt.
Psykopatrin sa till mig att det viktiga är att man mår bra och klarar sig bra. Det var LÖGN!
Jag var lycklig och förälskad 😭

Förstår inte hur någon kan kontakta psykopatrin, usch!
Min bror ljög för att få mig tvångsfängslad! Jag var så chockad och svag, hade precis fått ett missfall.
Citera
2019-10-02, 19:42
Medlem
Ophryss avatar
Det blev en jobbig kväll. Det känns som att jag drunknar. Vet inte om det är någon form av ångest, eller sorg. Svåridentifierbar och väldigt fysisk känsla. Ska nog försöka promenera bort den.
Citera
2019-10-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ophrys
Det blev en jobbig kväll. Det känns som att jag drunknar. Vet inte om det är någon form av ångest, eller sorg. Svåridentifierbar och väldigt fysisk känsla. Ska nog försöka promenera bort den.

Känner så också ibland, känns som jag drunknar. Fått de känslorna pga Haldol .
Det är nog bra med en promenad.
Varför mår du dåligt?
Citera
2019-10-02, 21:34
Medlem
Saknar mitt liv . Mådde bara så bra hela tiden, dock ofta trött. Men jag kanske behövde vila mer än andra men inget som jag tyckte var jobbigt.

Så kände jag ofta, kändes det jobbigt så gick jag bara och la mig och sov. Det är så jobbigt att inte känna sig trött, att aldrig få vila.

Haldol ger oro och sömnsvårigheter och svår ångest . Står överallt att Haldol ger mycket svåra biverkningar. Från lycklig och förälskad till svåra livshotande skador 😭. Så hemskt 😢.
Citera
2019-10-02, 22:07
Medlem
Ophryss avatar
Citat:
Känner så också ibland, känns som jag drunknar. Fått de känslorna pga Haldol .
Det är nog bra med en promenad.
Varför mår du dåligt?

Det låter som en jobbig biverkning. Du kan inte byta till ett annat, likvärdigt preparat?

Det var väldigt bra med en promenad!

Jag var om ett smärtsamt uppbrott efter en tid sedan där min tillvaro rasade ihop, efter det insåg jag att min verklighet, som jag såg den, till stor del var en illusion. Att jag behövde ändra i princip hela mitt sätt att fungera, och bygga upp ett nytt liv och börja laga mig själv från grunden (C-PTSD el. s.k. komplex traumatisering mm). Det går framåt men jag drabbas fortfarande av emotionella flashbacks och jag sörjer fortfarande, saker från min barndom och framåt. Men, jag är mer stabil i grunden och mer närvarande än vad jag har varit tidigare och jag har bättre förutsättningar nu men ibland känns tillvaron skrämmande och ensam. Jag lever mycket i mitt huvud och är inte så van att hantera känslomässiga saker. Jag har egentligen inte hanterat saker alls så det är hög tid nu .
Citera
2019-10-03, 01:41
Medlem
Krystofs avatar
Citat:
Jo det kan man...

hej då Mellie o hoppas du mår bättre en dag!

ni andra med!
Citera
2019-10-03, 02:39
Medlem
kvantlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystof
ni andra med!
Jag behöver få lätta på trycker lite..

Kommer att sakna dig väldigt mycket om du nu väljer att helt sluta rekreationisera här på forumet.

Vill också komma ut med att jag är lite kär i dig och älskar att leva med din inspiration.
För det ska du veta. Att du inspirerar mig och att jag följer dig på avstånd.

Hoppas vi ses en dag och att vår vänskap bara börjat.

Nu lättar vi, God natt.
Citera
2019-10-03, 03:01
Medlem
Krystofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvantlogik
Jag behöver få lätta på trycker lite..

Kommer att sakna dig väldigt mycket om du nu väljer att helt sluta rekreationisera här på forumet.

Vill också komma ut med att jag är lite kär i dig och älskar att leva med din inspiration.
För det ska du veta. Att du inspirerar mig och att jag följer dig på avstånd.

Hoppas vi ses en dag och att vår vänskap bara börjat.

Nu lättar vi, God natt.

du har ju ett stort antal kön o personligheter o kanske ännu fler paranormala astralkroppar, så nån av dom har säkert min e-post, hör gärna av dej där ❤️

ja dags att lämna denna skuta nu innan min egen förliser inom kort.

vi hörs! sköt om er allesammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in