2019-10-02, 15:24
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Ingen leksakspistol startpistol tror jag det kan ha varit. Jag tog emot två skott och kunde utan problem åka därifrån och till tjejen och hon körde in mej till sjukvården.

Så polisen fick inte nys om din skottskada...? Om du nu är efterlyst för andra brott, varför inställer du dig inte hos polisen?
Citera
2019-10-02, 15:26
Medlem
Citat:
Hon är ingen god man åt mej. Hon är en ängel som alltid hjälper mej. Hon hjälper mej för jag har inte råd med någon advokat. Jag tycker inte om läkare och socialtjänsten har jag aldrig sökt hjälp hos. Men Karin är inte som andra. Hon är en ängel.

Ja det anade man att Karin inte var din gode man, det nicket kommer med så mycket skitsnack som inte går ihop på något sätt.

Hur många skott brändes av i trappuppgången?
Citera
2019-10-02, 15:27
Medlem
Citat:
Advokathoran har trakasserat min tjej sedan 2007 när hennes styvmorsa fick tvillingar med advokathorans man och pressade honom på 10 miljoner. Advokathoran har trakasserat min tjej och styvmammans famij.

Sluta ljug då det var Julias styvmamma som utpressade läkaren och det var när överläkaren vägrade att betala ut något mer under 2016 som Julias styvfamilj blev galna och skulle hämnas på honom. 1-2 månader efter det fick sjukhuset mottag flertal hot där man misstänkte att Julia hade skrivit dem.

Det var styvmamman Zahra som bad mig 2012 att söka till lungan på KS för att lära känna och stöta på XX. Hon ville ha någon i hans närhet som kunde spionera på honom åt henne. För det fick jag väldigt bra betalt av Zahra som tack. Jag blev förälskad i XX men för honom var jag bara ett ligg. Jag blev förbannad för att han utnyttjade mina känslor. Med andra ord din sjuka flickvän och hennes styvfamilj har trakasserat överläkaren.

Läkaren förnekar någon relation med J*ulia och det var under 2016 överläkaren slutade att betala ut pengar till styvmamman.

Det bekräftar bara att Julia är riktig störd i huvudet. Hon hade väl planerat att utnyttja läkaren och sen utpressa honom som styvmamman. Problemet var han genomskådade lilla Julia som blev bitter och försökte hämnas då Julia fick 0 kr+sitt rykte förstört .
Citera
2019-10-02, 15:27
Medlem
Citat:
Hon är ingen god man åt mej. Hon är en ängel som alltid hjälper mej. Hon hjälper mej för jag har inte råd med någon advokat. Jag tycker inte om läkare och socialtjänsten har jag aldrig sökt hjälp hos. Men Karin är inte som andra. Hon är en ängel.

Haha mytoman 😂. Du är inte den korkade norrmannen
Citera
2019-10-02, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
En rättsvidrig bodelning blir inte mindre rättsvidrig genom att den vinner laga kraft i domstol.

Det är tydligen helt möjligt för en advokat av HOLs sort, att legalisera i en svensk domstolar rättsvidriga rättshandlingar och brottsliga gärningar. Allt är möjligt i ett rättsväsende som är överbelastat och kollegialt. Och i fritt fall.

Komplicerat?

Inte om man är stjärnadvokat, med affärsjuridik och white collar crime som specialkompetens. Enkelt att intrigera sig till egendom som inte tillkommer honom, eftersom det inte varit en normal hantering av egendom enligt familjerätten.

Allt är hans innan chocken lämnar den person som drabbats. Vi har ju orubbliga domar som princip. Därför är denna oetiska hantering av egendom en legalisering av olika stöldbrott.

För det första är bodelningen absolut inte rättsvidrig. Den är tvärtom helt normal och korrekt. Om du hade haft några som helst praktiska erfarenheter/kunskaper om juridik (och inte bara allmänna floskler som du verkar googla dig till) hade du förstått det. För det andra så verkar du hela tiden glömma/förtränga att KL har en fordran på HOL som representerar hennes halva av deras gemensamma egendom. Jag respekterar att du har avvikande åsikter i detta ärende men det blir bara fånigt när du försöker utge dig för att känna till hur rättssystemet fungerar i den här typen av ärende.
Citera
2019-10-02, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Ja det anade man att Karin inte var din gode man, det nicket kommer med så mycket skitsnack som inte går ihop på något sätt.

Hur många skott brändes av i trappuppgången?

Jag vet vem 08 är och han vill bara väl fast han är en gammal stofil.
Jag räknade till 6 skott men det kan ha varit ekot. Men jag träffades av 2 skott och bögadvokaten träffades av 3.
Citera
2019-10-02, 15:30
Medlem
Citat:

Inte råd med advokat? Men du fick väl en försvarare, J*ens H*gström, vid senaste domen, räckte inte han till eller?

Eller ska du också starta bilmärke menar du eller annat du behöver advokat till?
Citera
2019-10-02, 15:30
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Sluta ljug då det var Julias styvmamma som utpressade läkaren och det var när överläkaren vägrade att betala ut något mer under 2016 som Julias styvfamilj blev galna och skulle hämnas på honom. 1-2 månader efter det fick sjukhuset mottag flertal hot där man misstänkte att Julia hade skrivit dem.

[/b]

Och denna läkare är MN:s f d man?
Citera
2019-10-02, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Så polisen fick inte nys om din skottskada...? Om du nu är efterlyst för andra brott, varför inställer du dig inte hos polisen?

För att jag vill inte bli dömd för att ha skjutit advokaten.
Citera
2019-10-02, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Haha mytoman 😂. Du är inte den korkade norrmannen

Nej jag är ingen korkad norrman.
Citera
2019-10-02, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kate88

Det var styvmamman Zahra som bad mig 2012 att söka till lungan på KS för att lära känna och stöta på XX. Hon ville ha någon i hans närhet som kunde spionera på honom åt henne. För det fick jag väldigt bra betalt av Zahra som tack. Jag blev förälskad i XX men för honom var jag bara ett ligg. Jag blev förbannad för att han utnyttjade mina känslor. Med andra ord din sjuka flickvän och hennes styvfamilj har trakasserat överläkaren.

Läkaren förnekar någon relation med J*ulia och det var under 2016 överläkaren slutade att betala ut pengar till styvmamman.

Det bekräftar bara att Julia är riktig störd i huvudet. Hon hade väl planerat att utnyttja läkaren och sen utpressa honom som styvmamman. Problemet var han genomskådade lilla Julia som blev bitter och försökte hämnas då Julia fick 0 kr+sitt rykte förstört .

Julia har inte skrivit breven.
Citera
2019-10-02, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Och denna läkare är MN:s f d man?

Han är en Didner så han har pengar. 10 miljoner är en droppe i havet för Didner pensionsförsäkringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in