2019-10-02, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Innan du blir avstängd skulle du kunna berätta vad det var för vapen som användes?

Ombyggd startpistol. En gammal ful modell passar en bögadvokat.
Citera
2019-10-02, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallandeskala
HOL har inte "plockat av henne betydande egendom". Domstolen har meddelat dom i en långvarig bodelningstvist där KL dessvärre har obstruerat men till sist förlorat. KL har som bekant en fordran på ca 10 mkr som HOL kommer att betala ut till henne. Dessutom är det väl knappast HOL som inte velat lämna KL ifred? Allt tyder ju på att det är precis tvärtom.

En rättsvidrig bodelning blir inte mindre rättsvidrig genom att den vinner laga kraft i domstol.

Det är tydligen helt möjligt för en advokat av HOLs sort, att legalisera i en svensk domstolar rättsvidriga rättshandlingar och brottsliga gärningar. Allt är möjligt i ett rättsväsende som är överbelastat och kollegialt. Och i fritt fall.

Komplicerat?

Inte om man är stjärnadvokat, med affärsjuridik och white collar crime som specialkompetens. Enkelt att intrigera sig till egendom som inte tillkommer honom, eftersom det inte varit en normal hantering av egendom enligt familjerätten.

Allt är hans innan chocken lämnar den person som drabbats. Vi har ju orubbliga domar som princip. Därför är denna oetiska hantering av egendom en legalisering av olika stöldbrott.
Citera
2019-10-02, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Nej, det förstår jag, och jag hoppas att vissa i tråden respekterar det. Men det vore snällt om du kan/hinner berätta lite mer om advokatparet. Så har tråden något annat att oja sig över.

Åklagaren är en vän till advokatbögen så därför försöker han häkta Karin och få henne fälld fast hon är oskydlig. Tjänster och gentjänster. Advokatbögen har varit åklagarens lärare så de känner varandra.
När vi slogs skrek advokatbögen högt så alla i huset ska höra att jag skjuter honom fast det var han som sköt mej.
Citera
2019-10-02, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Ombyggd startpistol. En gammal ful modell passar en bögadvokat.

Där ser man.

Ett nick här i tråden påstår att Karin L är god man åt dig. Ett nick som i övrigt är väldigt besatt av dig. Vad är dina kommentarer på det?
Citera
2019-10-02, 15:15
Medlem
Citat:
Advokathoran har trakasserat min tjej sedan 2007 när hennes styvmorsa fick tvillingar med advokathorans man och pressade honom på 10 miljoner. Advokathoran har trakasserat min tjej och styvmammans familj sedan dess med olika saker och skickat onda människor för att få styvmorsan utvisad, försökt få familjen vräkt och anmält henne för olika påhittade brott.

Styvmorsan är alltså den här kvinnan D*arrar som R*eijo har/hade ett förhållande med?
Incidenten efter disputationsmiddagen?
Citera
2019-10-02, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
En rättsvidrig bodelning blir inte mindre rättsvidrig genom att den vinner laga kraft i domstol.

Det är tydligen helt möjligt för en advokat av HOLs sort, att legalisera i en svensk domstolar rättsvidriga rättshandlingar och brottsliga gärningar. Allt är möjligt i ett rättsväsende som är överbelastat och kollegialt. Och i fritt fall.

Komplicerat?

Inte om man är stjärnadvokat, med affärsjuridik och white collar crime som specialkompetens. Enkelt att intrigera sig till egendom som inte tillkommer honom, eftersom det inte varit en normal hantering av egendom enligt familjerätten.

Allt är hans innan chocken lämnar den person som drabbats. Vi har ju orubbliga domar som princip. Därför är denna oetiska hantering av egendom en legalisering av olika stöldbrott.

Advokatbögens hora är affärsadvokat. Hon har hjälpt rika företagare. Den där rika bilägaren koenigsegg har henne som sin advokat.
Senast redigerad av henrikdenfule 2019-10-02 kl. 15:18.
Citera
2019-10-02, 15:16
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Advokathoran har trakasserat min tjej sedan 2007 när hennes styvmorsa fick tvillingar med advokathorans man och pressade honom på 10 miljoner. Advokathoran har trakasserat min tjej och styvmammans familj sedan dess med olika saker och skickat onda människor för att få styvmorsan utvisad, försökt få familjen vräkt och anmält henne för olika påhittade brott.

Ahh, ok, jag tackar för svaret igen.

Tråkigt att ni blivit utsatta på det viset. Inte kul att bli trakasserad av advokat, svårare att freda sig.

Är det M Nisells ex-man, den där läkaren Anders?

Du får ha det bra, och lycka till och hoppas ni slipper dessa strider i framtiden. Hoppas du inte blir avstängd.

Tack för att du redde upp en hel del saker.
Citera
2019-10-02, 15:16
Medlem
Citat:
Åklagaren är en vän till advokatbögen så därför försöker han häkta Karin och få henne fälld fast hon är oskydlig. Tjänster och gentjänster. Advokatbögen har varit åklagarens lärare så de känner varandra.
När vi slogs skrek advokatbögen högt så alla i huset ska höra att jag skjuter honom fast det var han som sköt mej.

Ja det går grannarna ut med i media att advokatbögen skrek. Hade du en grå tröja på dig denna dag?
Citera
2019-10-02, 15:17
Medlem
Horadvokaten har koenigsegg som sin klient. Hon kan allt om pengar.
Citera
2019-10-02, 15:19
Medlem
Citat:
Ja det går grannarna ut med i media att advokatbögen skrek. Hade du en grå tröja på dig denna dag?

Ja men grannarna missade att jag hade tryck på tröjan.
Citera
2019-10-02, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen

Komplicerat?

Börjar du tro ditt eget skitsnack nu? Du är verkligen en underlig figur 😂
Citera
2019-10-02, 15:22
Medlem
Citat:
Där ser man.

Ett nick här i tråden påstår att Karin L är god man åt dig. Ett nick som i övrigt är väldigt besatt av dig. Vad är dina kommentarer på det?

Hon är ingen god man åt mej. Hon är en ängel som alltid hjälper mej. Hon hjälper mej för jag har inte råd med någon advokat. Jag tycker inte om läkare och socialtjänsten har jag aldrig sökt hjälp hos. Men Karin är inte som andra. Hon är en ängel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in