Citat:
Ursprungligen postat av
Neverever31
Aha, det var ny info från dig när du nu menar att du inte tror att KL anlitat den person som med största sannolikhet var i trapphuset vid i samband med brottet.
KL är alltså förmodligen oskyldig enligt dig.
MEN varför har du då lagt ut hundratals inlägg om KL som inte har med detta brott att göra?
MEN hur i helvete läser du inlägg?
https://www.youtube.com/watch?v=Wp7jddnGZZc
Jag försöker hålla mig till fakta och den enda som påstår att FO har anlitats av KL är 08.
Jag håller mig till fakta och spekulerar jag så gör jag det VÄLDIGT TYDLIGT att jag spekulerar.
Läs detta en gång till.
"OM du hade orkat läsa eller ens förstå mina inlägg så har jag aldrig påstått att KL har anlitat FO.
Jag kan inte minnas det och skulle det vara så, vilket jag inte tror, så har jag gjort det väldigt tydligt med OM, KANSKE, KAN DET VARA SÅ osv till och med numera sedan en tid tillbaka med fetad text så att alla ska förstå att jag också kan spekulera.
JAG SPEKULERAR NU. JA JAG TROR ATT KARIN HAR LEJT EN TORPED MEN VEM DET ÄR HAR JAG INGEN ANING OM!!! DET KAN VARA SOM DET STÅR I PRESSEN, MEN DET VET VI FÖRST NÄR HAN HAN SITTER FÖR BROTTET!
Din mening... som med största sannolikhet var i trapphuset vid i samband med brottet.
Det är sannolikhet och inget annat.