2019-10-01, 13:20
Medlem
makduis avatar
Va händer om jag intar 4g? Väger 100kg
Citera
2019-10-01, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Va händer om jag intar 4g? Väger 100kg

Du överdoserar och mår förmodligen inte så toppen. Riktlinje är 1.2-2mg x kroppsvikt i kilo, dvs för dig nånstans mellan 120-200 mg. Du funderar alltså på att ta 20 gånger så stor dos som behövs.
Citera
2019-10-01, 14:42
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Du överdoserar och mår förmodligen inte så toppen. Riktlinje är 1.2-2mg x kroppsvikt i kilo, dvs för dig nånstans mellan 120-200 mg. Du funderar alltså på att ta 20 gånger så stor dos som behövs.
För jag då? Blir det en euforisk död?
Citera
2019-10-01, 14:44
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Inte ens jag klev över 2100mg när jag missbruka mdma och då kan jag lova dig att du tuppar av och vaknar helt fradgad runt käften
Citera
2019-10-01, 14:45
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Inte ens jag klev över 2100mg när jag missbruka mdma och då kan jag lova dig att du tuppar av och vaknar helt fradgad runt käften

Andra symptom??

Hur ofta rekommenderar du att man kör om man vill köra hårt å få ut så mycket som möjligt?
Citera
2019-10-01, 14:46
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Jag tror inte att en överdos med dödligt utfall är särskilt välmåendesbringande. Inte ens MDMA, du hinner nog märka att en eller två spasmer flyttar dina händer innan du möts av ett sendrag i hela kroppen.
Citera
2019-10-01, 14:47
Medlem
Citat:
Andra symptom??

Hur ofta rekommenderar du att man kör om man vill köra hårt å få ut så mycket som möjligt?

https://en.wikipedia.org/wiki/MDMA#Overdose

Var tredje månad är en bra tidsram.
Citera
2019-10-01, 14:48
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Andra symptom??

MDMA är en drog du under alla som helst omständigheter skall respektera. Du friterar hjärnan och allt som har med synapser, neutroner, lober o all möjlig skit. Jag har neurologiska skador idag med en nedsatt synförmåga, depprision i allmänhet, svårigheter att äta med mera. Kör 1 gång i månaden och slå på stort om du är jävligt sugen men annars 2-3 månaders uppehåll. Maxa till tillfällena och knarka inte på skumma hemmafester varje gång. Du förlorar den magiska känslan då!
Citera
2019-10-01, 14:51
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
https://en.wikipedia.org/wiki/MDMA#Overdose

Var tredje månad är en bra tidsram.
Lät väldigt länge det :/
Citera
2019-10-01, 15:11
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Lät väldigt länge det :/
Helt ärligt är risken att du fortsätter ”lyxa till det” om du inte följer tumregeln. Det börjar med 1-2 gånger i månaden, sen kryper suget du redan har, fram på helgerna. Varje gång du hör EDM eller musik du lyssnat under dina rullningar kommer kasta dig tillbaka i ett sug som är ångestpådrivande. När du väl börjat använda på helgerna, blir det enkelt till en vana. Du kommer ganska omgående längta till helgerna efter att ta MDMA, och grejen är den att det inte är hållbart att ens ta var 3:e VECKA, dina synapser måste återhämta sig. Dessutom kommer du behöva mer och mer MDMA vid varje tillfälle och du kommer uppleva hjärtskärande crascher och inte kunna uppnå peak igen tills du väntat ett tag. Din vardag kommer att vara otroligt malmtung och trist med ett MDMA missbruk i ryggen. Tro mig, och om du inte vill tro mig och gå på egen känsla kan jag inte hindra dig. Man lär ju sig trots allt när man har nått botten, minst sagt när det kommer till KNARK.
Citera
2019-10-01, 16:49
Medlem
makduis avatar
Eeeh första två gångerna jag tog 200mg så blev jag varm som fan.. 2 veckor senare testar jag 200mg två där i rad och blir källare, va kan det bero På?
Citera
2019-10-02, 03:00
Medlem
makduis avatar
Kallare*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in