2019-10-01, 11:12
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Det gör honom inte ett dugg gott.

Nyckeln är att respektera kvinnor och se dem som människor. Inte som knulldockor. Det är ju för fan därför som ni inte hittar några att leva med. Ni tänker att ni ska hitta nån att knulla. Inte någon att dela era liv med. Vilken kvinna ställer upp på era premisser?

Det där är individuellt, jag respekterar sexarbetare i allra högsta grad.
Det är knullbiten som en del incels är fixerade vid, får dom bara knulla ibland så förstår nog många att det inte är så speciellt i längden, och kan kanske släppa det och utvecklas på andra plan.
Citera
2019-10-01, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Skriv detta till männen som kvinnor väljer att knulla med för att sedan spy galla över incels. Männen kvinnor väljer att bli påknullade av ser dessa kvinnor som just sexdockor men det ignorerar du helt enkelt. Gå nu och gör något konstruktivt med dig.

Men ni har ju helt fel fokus. Visst finns det ett mindre antal players som har många sexpartners. Men vad har det med er att göra? Är det drömlivet? Ja, då kommer ni bli besvikna.

Försök träffa en trevlig och vettig kvinna som utseendemässigt är i er liga. Sikta inte för högt, då blir ni bara utnyttjade.
Citera
2019-10-01, 11:46
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Men ni har ju helt fel fokus. Visst finns det ett mindre antal players som har många sexpartners. Men vad har det med er att göra? Är det drömlivet? Ja, då kommer ni bli besvikna.

Försök träffa en trevlig och vettig kvinna som utseendemässigt är i er liga. Sikta inte för högt, då blir ni bara utnyttjade.
Sluta "ni"a, din jävla mupp. Det jag menade var att dina floskelmantran ska du skriva till män som kvinnorna gärna knullar trots attityden att kvinnor är som sexdockor.
Sedan är det kvinnor som väljer män och inte vice versa så det blir således ansvaret att ta hos kvinnor alternativ inte beklaga sig. Sedan att det finns människor som kallar spadar för spadar är ett icke-problem för ingen pistolhotar dig till att kliva in och läsa på nätet ändå.
Citera
2019-10-01, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Sluta "ni"a, din jävla mupp. Det jag menade var att dina floskelmantran ska du skriva till män som kvinnorna gärna knullar trots attityden att kvinnor är som sexdockor.
Sedan är det kvinnor som väljer män och inte vice versa så det blir således ansvaret att ta hos kvinnor alternativ inte beklaga sig. Sedan att det finns människor som kallar spadar för spadar är ett icke-problem för ingen pistolhotar dig till att kliva in och läsa på nätet ändå.

Floskel och floskel. Med din attityd lär du aldrig få ett vettigt liv.

Du måste ju för fan göra dig möjlig att välja. Bittra offerkoftor anses inte vara attraktiva. De flesta kvinnor avskyr svaghet och självömkan.
Citera
2019-10-02, 17:50
Medlem
Exakt vad är "Incel-livet"? TS skrev ingenting om vad han faktiskt gör om dagarna så det är omöjligt att identifiera vad som är problemet.

Vad är ditt syfte? Försöker du göra din omgivning till en bättre plats? Vad är värt att spendera tid på? Har du försökt att besvara såna frågor istället för att identifiera dig som oskuld som egentligen inte betyder någonting?
Citera
2019-10-06, 10:11
Medlem
S.O.Stolps avatar
Kvinnor vill snart inte ha någon man alls. Kvinnan har blivit starkare och mer självständig än någonsin samtidigt som mannen blir mer och mer cuckifierad.

Kvinnor utbildar sig, startar företag och blir influerare, medans männen spelar dataspel och går på antidepp.

Spiken i kistan är den nya typen av sexleksak för kvinnor, som har skapat en global onani-revolution.

I nya SVT-dokumentären orgasmgarantin vittnar kvinnor från hela Sverige om sina erfarenheter av en vibrator som sägs garantera orgasm. Flera av dem har en bättre relation till sin sexleksak än till en partner.

För att komma ur incellivet måste du börja betala för kvinnans tid. Varför skulle en kvinna vilja dejta eller bli tillsammans med en loser som bara vill ligga och dumpa utan att få något för det?
Citera
2019-10-06, 11:03
Bannlyst
Citat:
Floskel och floskel. Med din attityd lär du aldrig få ett vettigt liv.

Du måste ju för fan göra dig möjlig att välja. Bittra offerkoftor anses inte vara attraktiva. De flesta kvinnor avskyr svaghet och självömkan.
Fattar du inte att din argumentationsteknik redan synats för flera år sedan? Du gör dig bara till åtlöje utan att veta om det. Kom in i matchen och inse att diskussionerna om de här problemen fördjupats. Att vara bitter, svag eller självömkande visar inte sig på tinder bara så du vet. Väldigt sällan i riktiga livet också. Det är bara ett kort du använder för att slå nedåt istället för att komma till den riktiga dealbreakern, det vill säga utseende.
Citera
2019-10-06, 12:13
Bannlyst
Åk till Thailand eller Ukraina. Inget skämt och ingen överdrift. Underbara tjejer, till skillnad från svenska feministfittor.
Citera
2019-10-06, 13:55
Medlem
one_sizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Åk till Thailand eller Ukraina. Inget skämt och ingen överdrift. Underbara tjejer, till skillnad från svenska feministfittor.

Nu är ju gruppen "incels" väldigt heterogen utöver att de har haft en längre torrperiod: vissa har varit blyga och aldrig riktigt lyckats träna på hur man kommer i kontakt med tjejer, andra har för låg status i samhället (dåligt jobb, ingen kapital, saknar karisma och andra andra eftertraktade egenskaper) som gör att kvinnor aldrig är intresserade av dem medan tredje har haft dålig erfarenhet av dåliga förhållanden som gjort de bittra och oattraktiva. Finns säkerligen fler kategorier, eftersom det finns massa anledningar varför man hamnar i "ingen sex" gruppen.

Ingen av dessa tre kommer hjälpas av prostitution. De blyga kommer endast uppleva sex via transaktion och istället kanske snappa upp den konstiga tanken "om jag ger henne massa presenter så får jag sex" eftersom de inte lär sig kontakta tjejer naturligt. De med låg status kommer fortfarande ha låg status, om inte lägre om deras "affär" kommer ut, och kommer fortfarande må dåligt över det eftersom de aldrig lärde sig att antingen ignorera samhällets syns på sig själva eller göra något åt det. Slutligen kommer de bittra fortfarande vara bittra då de får "bekräftelse" att alla tjejer är horor, bara det att riktiga horor är mer kostnadseffektiva och ger bättre service. De kommer ju fortfarande dras till destruktiva förhållanden.

Så Hollywooddrömmen ur collegefilmer där oskulden har sex och hela världen förändras är just en dröm och inte ett bra sätt att hantera sina problem på.
Citera
2019-10-06, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av one_size
Nu är ju gruppen "incels" väldigt heterogen utöver att de har haft en längre torrperiod: vissa har varit blyga och aldrig riktigt lyckats träna på hur man kommer i kontakt med tjejer, andra har för låg status i samhället (dåligt jobb, ingen kapital, saknar karisma och andra andra eftertraktade egenskaper) som gör att kvinnor aldrig är intresserade av dem medan tredje har haft dålig erfarenhet av dåliga förhållanden som gjort de bittra och oattraktiva. Finns säkerligen fler kategorier, eftersom det finns massa anledningar varför man hamnar i "ingen sex" gruppen.

Ingen av dessa tre kommer hjälpas av prostitution. De blyga kommer endast uppleva sex via transaktion och istället kanske snappa upp den konstiga tanken "om jag ger henne massa presenter så får jag sex" eftersom de inte lär sig kontakta tjejer naturligt. De med låg status kommer fortfarande ha låg status, om inte lägre om deras "affär" kommer ut, och kommer fortfarande må dåligt över det eftersom de aldrig lärde sig att antingen ignorera samhällets syns på sig själva eller göra något åt det. Slutligen kommer de bittra fortfarande vara bittra då de får "bekräftelse" att alla tjejer är horor, bara det att riktiga horor är mer kostnadseffektiva och ger bättre service. De kommer ju fortfarande dras till destruktiva förhållanden.

Så Hollywooddrömmen ur collegefilmer där oskulden har sex och hela världen förändras är just en dröm och inte ett bra sätt att hantera sina problem på.
Jag syftade inte på horor, utan att man helt enkelt åker till dessa länder för att dejta. Kvinnorna är HELT annorlunda jämfört med svenska feminister. Åk till Ukraina två veckor om du tycker Thailand är för avlägset.
Citera
2019-10-09, 19:33
Medlem
Xpander-s avatar
Stefan Molyneux examines how much of JOKER is actually real - chilling!

https://www.youtube.com/watch?v=ocQmSM46KwY
Citera
2019-10-09, 21:56
Medlem
Jag är nästan 50 och oskuld. Fördelen är att man kan lukta hur jävla illa somhelst, aldrig städa, säga vad man tycker och skita i andras känslor ,bo i en billig etta, ha fula kläder från Julabutiken och en rostig bil med fläckar från CirkleK-korvar på passargerarsätet .. Ingen sitter där ändå.. .
Får ändå inte sätta på alla brudar ,eller ens en om jag skulle ändra på mig själv.
Kan även äta obegränsat med skräpmat för den smakar bäst, och det är drygt att laga mat till sig själv. Kan komma försent till jobbet för jag inte bryr mig, ingen familj att försörja. Kvittar ändå om man dör när man aldrig haft något liv till att börja med. .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in