2019-09-30, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGuld
Sämsta "pep talk" ever
Lät det för krävande för lilla incel-bubben? Det var inget ”pep talk”. Klassiskt exempel på en nolla, sitter och trycker ner inlägg du känner dig träffad av.
Citera
2019-09-30, 09:02
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Börja knarka, gå på bidrag, bli kriminell. Snabbast vägen ur incel-livet kan jag lova.
Thugmaxxing kallas det.
Citera
2019-09-30, 16:18
Medlem
Det finns ett enkelt sätt att komma ur incel-livet, ett sätt som fungerar för alla: skaffa en ansiktstatuering, motiv spelar ingen roll.
Citera
2019-09-30, 16:19
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Det finns ett enkelt sätt att komma ur incel-livet, ett sätt som fungerar för alla: skaffa en ansiktstatuering, motiv spelar ingen roll.

Haha fantastiskt tips. Kanske inte lika bra tips om alla incels börjar satsa på det dock?
Citera
2019-09-30, 18:38
Medlem
Brunbeverns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej jag talade aldrig om barn så den halmgubben var rätt dålig. Har du inte vuxit upp så pass att du skaffat dig ett jobb och en egen bostad så är du inte relevant i diskussionen.

Du som kommer med halmgubbe som nämner barn.

Poängen är att du hade fel, det är inte verklighetsfrånvänt när det är en stor andel män som lever så. Du kan inte komma och säga en procentsats, sedan när någon säger emot din idioti så börjar du påstå att vissa personer inte räknas. Naiva människa.
Senast redigerad av Brunbevern 2019-09-30 kl. 18:44.
Citera
2019-09-30, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Svar som jag har, ser "fula" par varje dag på jobbet, de är i varandras poängskala, när jag ser dem och ofta har de barn också så tänker jag som kille, på både "hur FAN kan han tända på henne" och kan även tänka "Hur FAN kan hon tända på honom?"

Det köper chips, godis, är vanligtvis väldigt överviktiga, deras barn är överviktiga men de ser väl något i varandra, kanske de till och med håller ihop längre än normala par, vem vet? De har ju knappast någon annan som de kan gå till....

Så om du är Incel och inte "ser så bra ut" sänk dina krav, leta kvinnor i din egen liga helt enkelt!

Och vem fan är du då? Pontus Gårdingwr eller?
Kom inte här o snacka, dags att ta dit pickipacki o sluta snickisnacki(
Citera
2019-10-01, 09:11
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbevern
Du som kommer med halmgubbe som nämner barn.

Poängen är att du hade fel, det är inte verklighetsfrånvänt när det är en stor andel män som lever så. Du kan inte komma och säga en procentsats, sedan när någon säger emot din idioti så börjar du påstå att vissa personer inte räknas. Naiva människa.

Nej din halmgubbe gällde om jag pratade om losers som fortfarande bor hemma när jag såklart aldrig talat om dessa barn. Jag pratar om vuxna män för barn och pojkar är inte relevanta.

Du hade fel 40% är direkt löjligt att påstå. Jag kan däremot inte ha fel om uppskattningar från mitt egna liv, du kan påstå att jag ljuger men ha fel kan jag inte. Så tyst nu barnet och gå och kamma dig och skaffa dig ett jobb och en bostad, jävla bebisar.
Citera
2019-10-01, 09:56
Bannlyst
Ett arbete där ni träffar mycket folk.
Citera
2019-10-01, 10:21
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Jag är en så kallad incel som de flesta har förstått något som ökar bland män i Sverige men även över hela världen. Jag har haft sex en gång i mitt liv och det var när jag var 22 och sedan dess har det varit dött på relations och sexlivet även nu tio år senare. Jag har försökt med nätdejting i alla år, försökt träffa tjejer via vänner och även varit en del på nattklubb och så även fast tjejer där är extremt ytliga så där är det riktigt svårt.

Nu har man ju börjat bli till åren då man inte går ut på samma sätt med kompisar när man var yngre, jag är i förstadiet att bli gammal känns det som. Det är nu eller aldrig jag måste ändra på det här. Annars blir jag "40 year old virgin +1". Jag känner mig i princip som oskuld även fast jag inte är det i faktisk mening.

Finns det något man kan göra för att komma ur detta? Jag har ju ingen status som tjejer gillar och jag är definitivt inte snygg. Jag är även kort och har ingen pondus.

Är min enda chans att få lite kärlek att skaffa en hund eller något?

Jag hoppas att du inte tar åt dig för mycket av alla konstiga personer här. Jag håller med om vad flera skriver; träna om du inte redan gör det, du blir mer attraktiv och får bättre självförtroende. Sök dig till miljöer där kvinnor är så att du träffar dem naturligt IRL. Var inte rädd för att bli avvisad; det är något kvinnor är och därför sällan tar initiativ. var mannen och ta initiativen, blir du avvisad se det som en lärdom och försök igen. Det är bara en del av samspelet mellan könen inget att ta personligt. Vill du ha barn? Det kan vara ett plus för de kvinnor som också vill bilda familj. Sök ett förhållande inte tillfälligt sex. Kvinnor, liksom män, kommer gå mer på fysisk attraktion om det är frågan om "ONS", för ett förhållande väger andra saker också in.
Citera
2019-10-01, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Skulle det vara något att skryta med? Finns många som väger mer än dig även om du säkert är rund och go.

Skryter och skryter. Det gör jag väl inte. Jag säger bara att jag inte har några kroppskomplex.
Citera
2019-10-01, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaTaDig
Det vet du inte förens du provat hör jag, en prostituerad varje lördag gör dig bara gott.
Skål!

Det gör honom inte ett dugg gott.

Nyckeln är att respektera kvinnor och se dem som människor. Inte som knulldockor. Det är ju för fan därför som ni inte hittar några att leva med. Ni tänker att ni ska hitta nån att knulla. Inte någon att dela era liv med. Vilken kvinna ställer upp på era premisser?
Citera
2019-10-01, 11:11
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Det gör honom inte ett dugg gott.

Nyckeln är att respektera kvinnor och se dem som människor. Inte som knulldockor. Det är ju för fan därför som ni inte hittar några att leva med. Ni tänker att ni ska hitta nån att knulla. Inte någon att dela era liv med. Vilken kvinna ställer upp på era premisser?
Skriv detta till männen som kvinnor väljer att knulla med för att sedan spy galla över incels. Männen kvinnor väljer att bli påknullade av ser dessa kvinnor som just sexdockor men det ignorerar du helt enkelt. Gå nu och gör något konstruktivt med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in