Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Och din röst gjorde skillnad? Du är precis lika flat som andra som döljer sig i massan. Skrik ut dina åsikter efteråt. Är du politiskt engagerad? Om inte, knip din trut eller berätta här!
Uräkta? Jag har varit politiskt aktiv. Dessutom har jag försökt prata med så mycket folk i min närhet så länge jag kan minnas om just sånt här och att jag gärna ser andra rösta utanför sjuklövern och om varför jag gör det.
Alltså jag förstår om du har ångest över att du låtit dig luras förut. Men det är okej. Vi är inte ofelbara.
Vi gör misstag.
Jag säger bara att jag VET att jag inte gjort det misstaget. Jag har aktivt undvikit det misstaget och försökt få andra att aktivt undvika det misstaget.
Men det råder ju åsiktsförtryck samt pressförtryck så det är svårt att tala om allt med alla genom alla kanaler. Därav flashback.
Vadå skrik ut dina åsikter efteråt? Jag har delat ut flygblad och varit engagerad i ett parti samt rekryterat.
Bli inte arg på MIG för att jag inte varit en del av galenskapen!
Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Du visade just på hur lättkränkta män är. Tack!
Okej? Hur fick du ut att män är lättkränkta ur detta?
Jag anser verkligen att detta är sant. Det syns ju i hela samhället. Kvinnor fick välja själva, de valde att inte välja själva. Konstigare än så är det inte.
Alltså jag trodde vi skulle kunna diskutera på en bra nivå även fast jag kanske inte håller med dig i allt. Vi verkar ju dela vissa åsikter.