2019-09-28, 20:49
Medlem
r det inte dags fr NMR att kommunicera ngot snart? Hur bra brukar det bli nr folk p div ntforum bara fr spinna vidare p olika teorier. Om nu ett gng tidigare hgt uppsatta medlemmar lmnat och sitter och frljligar hela ens organisation i sin pod. r det inte p sin plats att visa lite stake d och besvara kritiken?
Citera
2019-09-28, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necesario
Hur vi bekmpar er och sdana vi har hittat p r som er eller liknande beskrivs ganska bra med flera inlgg i trden om hrskartekniker i avdelningen psykologi, personen med namnet V6.tuggummi verkar ha bra koll.
Det r lika bra att ni ger upp, mot det vldet finns inget frsvar!

Jag tror inte jag sett larpande shr cringe ngonsin.
Citera
2019-09-28, 21:26
Medlem
Att Hagberg kper att Johanna inte varit otrogen.. Han r ju blind pojken.. Men att splittra bara fr han tror folk hittat p det 🤔🤔🤔
Citera
2019-09-28, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulmedhammaren
Ni beskriver svensk nazism i ett ntskal. Lnga kedjor av otrygga pojkar som sker fadersgestalter.

Det hr r snarare ett bredare svenskt problem n ett "nazistproblem". Vad r siffrorna nu igen, ver hlften av samboskap eller ktenskap slutar med skilsmssa?
Citera
2019-09-28, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Tyckte dock inte att han hrmade Emil alls i det senaste (andra) avsnittet. Lite som att han lst folks observationer och hn p Flashback, och helt lagt av med det. Sedan, Emil hrmar Klas? Jag kan verkligen inte sga att jag hller med om det. Ngon som kan ge ett exempel?
Lyssna p brjan av det frsta avsnittet nr Emil ska presentera sig.. Den dr harklingen har man hrt ett antal gnger nr Klas ska frklara ngonting i "samtal med Klas Lund"

Samma sak med alla utdragna eeeeeh och iiiieeehhh "Jag har eeeeeeehhhhh varit delaktig iiieeeeh ett flertal eeeeehh.."

Lyssna p ngra avsnitt av samtal med Klas Lund s kommer du att hra!
Citera
2019-09-28, 23:32
Medlem
Fair enough. Jag minns Klas Lunds harklingar. Men det r en viss skillnad mellan att medvetet/aktivt hrma ngons "samtalsmelodi" (i synnerhet om den r hyfsat unik) eller vad man nu ska kalla det, och en helt annan att mer omedvetet ta efter "element" frn andra, vilket r vldigt ltt hnt och r nstan smittsamt. Jag sger inte att Emil inte hrmar Klas, men jag sger att det inte alls behver vara ngot som sker medvetet. Srskilt "eehh" och liknande r vldigt ltt att ta efter utan att man tnker p det. Man pverkas av de man kommunicerar med, ofta, mer eller mindre.
Citera
2019-09-29, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H0rnetVidSeven11
r det inte dags fr NMR att kommunicera ngot snart? Hur bra brukar det bli nr folk p div ntforum bara fr spinna vidare p olika teorier. Om nu ett gng tidigare hgt uppsatta medlemmar lmnat och sitter och frljligar hela ens organisation i sin pod. r det inte p sin plats att visa lite stake d och besvara kritiken?
Tror inte det kommer komma ngot.
Citera
2019-09-29, 13:41
Medlem
Nyarlahoteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazydre95
Tror inte det kommer komma ngot.

Dom kallas ju inte Cuckfalangen fr inte.

Ngon som hrde att Janne Lngben i MO snackade om en avhoppare (tror det var Julius) och sa att han r inte med oss lngre.

Hrda bud nr man ser sina gamla kamrater som dda fr en.
Citera
2019-09-29, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Fr vad r egentligen alternativet? Ska den hgdragna tystnaden ifrn NS och ovilja att uppta annat n ett ftal medlemmar rdda vrt arma fosterland? Hur mnga r har d inte Klas hllit i rodret och till vilket resultat? Inte ett enda tillstymmelse till politiskt program har nnu presenterats. Varfr framlgger de inte med en gng ett program fr politisk frndring som frsta tgrd?

Svaret r att de saknar en trovrdig politisk frdriktning.

Det dunkelt sagda r det dunkelt tnkta...
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
Det jag fortfarande inte frstr r vad Nordisk styrka vill tillfra?

Det r frvirrat, minst sagt. Tyvrr knns det fortsatt helt otroligt ogenomtnkt.
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
Det r tyvrr extremt tydligt att det var intriger i sann amatranda som gjorde att den nya organisationen kom till och att man nu inte har en aning om vad man ska gra. Kontentan har bara blivit mer splittring och mindre motstnd.
Det r frvirrat och dunkelt fr att det viktiga r vilka som r kompisar med varandra och vilka som r sura p varandra, inte hur man mest effektivt frndrar samhllet. Hade folk betett sig disciplinerat och lojalt s hade man garanterat kunnat stta upp en kommitt inom Motstndsrrelsen som "utvrderar metoder och hittar p nya strategier".
Citera
2019-09-29, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwight.Schrute
Ja, jag r frvnad ver att Hagberg tycks ha gtt med i ngot s oorganiserat och oplanerat. Men om det stmmer att ngon dummat sig med hans fru, s r det desto mer frsteligt.
Det har vl dementerats?

Sen ven om det vore sant s r det nd inte rationellt att splittra rrelsen och bilda en ny organisation bara fr att man rkat ut fr en sn grej.

Hur skulle Lidl gra om en anstlld var otrogen med en kollegas fru? Skulle man starta en ny butik? r ju viktigt att lra av fretagsvrlden numera.
Citera
2019-09-29, 22:25
Medlem
Dwight.Schrutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elektrolux
Det har vl dementerats?
Nej.

Citat:
Sen ven om det vore sant s r det nd inte rationellt att splittra rrelsen och bilda en ny organisation bara fr att man rkat ut fr en sn grej.
Det r ju flera andra saker som tycks ha spelat in. Att ngon har varit otrogen lr inte ha splittrat organisationen. Men jag kan tnka mig att hur det har hanterats, tillslut fick bgaren att rinna ver. Det har nog varit p tapeten ett bra tag.

Citat:
Hur skulle Lidl gra om en anstlld var otrogen med en kollegas fru? Skulle man starta en ny butik? r ju viktigt att lra av fretagsvrlden numera.
S du jmfr en oerhrt sluten politisk grupp, med ett stort vinstdrivande korporativ? Okej..
Citera
2019-10-03, 01:37
Medlem
Enmansdemos avatar
Funderar tant Vera Oredsson p att g med i Nordisk styrka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in