Citat:
Ursprungligen postat av
rullegardin
Alt i alt så mener jeg den var ganske så solid, selv om jeg håper man kan få høre mer fra Danskene da de hadde en ganske hard "edge" i sine synspunkter i podden de gjorde før den døde ut og som i min mening var mer nyskapende enn å snakke om trening nok en gang. Men ellers så kan man nok si at Hagberg svever ut mindre og klarer å holde seg fra å småmobbe Bergstr*m som han har hatt for vane å gjøre tidligere på podder. Bergstr*m viser forøvrig viser at han kan være seriøs programleder for en person som tidligere mest har spilt rollen som en som skal representere gateaktivist-idealet.
Det lär du aldrig få höra igen för dansken som var programledare har lämnat ns-projektet. Vilket var förväntat, fast vem vet, det kanske dyker upp någon annan edgemänniska som kan ta över?
Emil är en mobbare så det lär han inte sluta med, finns otaliga avsnitt av radio nordfront där han har varit riktigt svinig emot folk.
Precis som deras andra poddprojekt ( 2-3 tidigare?) så kommer den här avslutas också.
Sen är det ju intressant att man sa i början på deras start av organisationen att man skulle komma med helt nya grejer

som rörelsen inte gjort tidigare och vad fick vi? Bergsklättring, poddar och nedlagda hus.
Bra jobbat och precis sånt som ingen gjort tidigare