Flashback bygger pepparkakshus!
2019-11-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyarlahotep
Är du med i Näste 3 som aldrig fick en inbjudan?

Näste tre är det bästa och de försitter inte enda tillfälle att gnugga det i sina motståndares ansikten.

Kanske är detta det bästa beviset för, varför de aldrig fick en inbjudan, att inget näste ansågs mer trofast ledaren än just detta.

Det du betecknar som svaghet, anser vi vara dess styrka...
Senast redigerad av Socialdarwinist 2019-11-08 kl. 23:30.
Citera
2019-11-09, 17:09
Medlem
Sprengtports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
Nu ökar man alltså trycket och lanserar.... en ny pod!!

Skillnaden mot Motståndsrörelsen är att man kallar den ena podden för NS Radio istället för Radio Nordfront. Ska man vara riktigt djärva och kalla den andra för Samtal med ledaren istället för Ledarperspektiv? Så det blir riktigt, riktigt nyskapande!

Va fan är detta???
Vad förväntar du dig? Laglig politik är hemsidor, poddar, artiklar och dela flygblad. Det senare är förenat med viss fara för lagföring och kan resultera i allt från böter till livstids fängelse beroende på hur mycket man attackeras.

Så vad är det alla ni gnällspikar vill se? Terroristaktioner? När några killar med bakgrund i NMR smällde bomber vid flyktingförläggning och syndikalist/afalokal så var det ingen som hyllade dem alls. Tvärtom så var alla ni våldsvurmare tysta eller fördömande till och med på Flashback där ni kan vara anonyma och spela allan. En av de värsta är ju Baggebo1 som förmodligen aldrig gjort annat i sitt politiska liv än skitpostat på Flashback men den bögporr han konsumerar är säkert uteslutande vita i i alla fall...
Citera
2019-11-10, 01:45
Medlem
dannerockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengtport
Vad förväntar du dig? Laglig politik är hemsidor, poddar, artiklar och dela flygblad. Det senare är förenat med viss fara för lagföring och kan resultera i allt från böter till livstids fängelse beroende på hur mycket man attackeras.

Så vad är det alla ni gnällspikar vill se? Terroristaktioner? När några killar med bakgrund i NMR smällde bomber vid flyktingförläggning och syndikalist/afalokal så var det ingen som hyllade dem alls. Tvärtom så var alla ni våldsvurmare tysta eller fördömande till och med på Flashback där ni kan vara anonyma och spela allan. En av de värsta är ju Baggebo1 som förmodligen aldrig gjort annat i sitt politiska liv än skitpostat på Flashback men den bögporr han konsumerar är säkert uteslutande vita i i alla fall...

Får jag ställa en fråga! Är du med i en nationell orgenisation?
Citera
2019-11-10, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannerocker

Så vad spelar det för roll, när det han säger skär som en het kniv genom smält smör?

Hur tänker du besvara hans provokativa fråga, oaktat huruvida du är "med i en nationell orgenisation" eller inte?

För när det kommer till kritan, är vi för eller emot politiskt motiverat våld eller inte?
Citera
2019-11-10, 10:03
Medlem
Sprengtports avatar
Citat:
Svara på min först. Vad vill du se att Nordisk Styrka ska göra?
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdarwinist
Så vad spelar det för roll, när det han säger skär som en het kniv genom smält smör?

Hur tänker du besvara hans provokativa fråga, oaktat huruvida du är "med i en nationell orgenisation" eller inte?

För när det kommer till kritan, är vi för eller emot politiskt motiverat våld eller inte?
Alla vill att yxan ska gå men ingen vill hålla i skaftet.
Citera
2019-11-10, 11:14
Medlem
Iradeorums avatar
Det är alltid lika fascinerande när vissa tycks förvänta sig någon form av organiserat våld mot systemet av NS och NMR. Men det hela är ju väldigt enkelt. Endera bedriver man verksamhet lagligt med alternativa mediakanaler, folkbildning, propaganda och demonstrationer. Eller så ägnar man sig åt politiskt våld. Inte för att våld som metod skulle vara ineffektivt på något sätt men det går inte att bedriva öppet inom ramen för en laglig organisation. Skulle nationella organisationer förbjudas...tja då hamnar förstås allt i en annan dager. Jag misstänker alltid att det är ”agent provocateurs” bakom uppmaningar till NS och NMR att genomföra våldsattacker mot systemet och dess hejdukar. Eftersom systemet hett önskar konkreta skäl att förbjuda nationella organisationer.
Citera
2019-11-10, 11:44
Medlem
Nordisk Styrka är enligt mig skit pinsamma, man skulle göra något nytt, en radio, Radio Nordfront fanns redan, samt flera andra.
Bara för man gillar Radio mer, betyder inte det att man inte kan göra fler saker, framförallt nmr som växt sig hyfsat stora.

Och ni som tror NMR eller NS är våldsamma organisationer har fel, dom är svenska män som inte viker sig bara, varken för invandrare eller rödingar, dom slår tillbaks helt enkelt, inte går till nå offensivt våld.
fanns videos på Youtube tidigare som censureliten fått raderade, men då kommer en invandrare från Mellanöstern tror jag ut med en träpåk och ska slå nmr medlemmar, dom som tur ju tränat på såna situationer och avväpnar denna man och istället för att slå han med träpåken säger man bara jävla idiot dra härifrån, skulle en våldsam organisation göra så ?

Varje gång man läst i antisvenska media, förbipasserande attackerad av nazistiska nmr, kollar deras video, en provaktör som gått till fysiskt angrepp ofredat, eller försökt stjäla flygblad eller annan utrustning, så nej

egentligen gillar jag inte nmr eller ns, det jag gillar är att dom viker sig inte när folk går till fysisk angrepp mot dom, även när dom varit i numerärt underläge, det som händer i dagens Sverige är ju att ett gäng blattar på 5-10 pers kan bete sig hur som helst offentligt och svenskarna slår inte tillbaks/försvarar sig
Citera
2019-11-12, 21:04
Medlem
dannerockers avatar
Citat:
Svara på min först. Vad vill du se att Nordisk Styrka ska göra?

Alla vill att yxan ska gå men ingen vill hålla i skaftet.

Vet du inte vad som behöver göras eller vill du inte hålla i yxan har du inget i någon kamp att göra!
Hitta dig en annan hobby!
Ledsen killen men du har inte det som behövs!
Svenskarna har inte det som behövs som folk över huvudtaget!
Vi är ett svagt och förslava folk! Och vi är värda till att gå under!
Det är de svaga som dör och det starka som segrar!, Naturens lagar .

Och som det ser ut nu dör vi ut .

Så här ser kamp ut,

https://youtu.be/fpNdHxfCnEI

0.20-0.30 min i klippet helt underbar

Och så här är svenskarna https://youtu.be/ER7GVIqBh4s
Citera
2019-11-13, 20:23
Medlem
Sprengtports avatar
Citat:
Vet du inte vad som behöver göras eller vill du inte hålla i yxan har du inget i någon kamp att göra!
Och jag antar att det är hårda killar som du som vet vad som ska göras och som är villiga att hålla i yxan? Så vilken organisation är du aktiv i, NMR eller NS? Eller är du en ensam liten fraggel på Flashback som har massa åsikter men runkar till bögporr likt Baggebo1?
Citat:
Så här ser kamp ut,

Ok, så du vill att Nordisk Styrka ska slåss på fotbollsläktare till afroamerikansk hiphopmusik.
Citat:
Ok.
Citera
2019-11-13, 20:35
Medlem
Citat:
Hitta dig en annan hobby!
Ledsen killen men du har inte det som behövs!
Svenskarna har inte det som behövs som folk över huvudtaget!
Vi är ett svagt och förslava folk! Och vi är värda till att gå under!
Det är de svaga som dör och det starka som segrar!, Naturens lagar .

Och som det ser ut nu dör vi ut .

Så här ser kamp ut,

Niggah please, varför är du inte med i HA eller liknande om det är aktion du vill ha. Jävla mongklipp du länkar till där fanskapen springer in på plan och attackerar spelare samt ordningsvakter. Kampviljan finns i NS och NMR, men de är lätta offer för juridiksystemet, de fälls tom när de använder självförsvar. De är inget fel att kunna bruka våld och vara aggressiv när det behövs, men med din taktik så hamnar vi alla i fängelsecell efter en manifestation. Att följa naturens lag skall inte alltid direkt översättas att man måste vara "starkare" än sin motståndare, det kan lika gärna vara anpassningsbar, att man anpassar sig till den nya miljön för att sedan dominera. Men vi som kollektiv behöver föda mycket fler barn och inte bry sig om att man måste vara tät och ha karriär innan, samtidigt som vi bygger den nya svensken efter hur miljön ser ut i Sverige idag.

Inget fel på din kampvilja mister, men visst svenskar måste bli bättre på att kaosa i ett sätt som är positivt emot mångkulturen och dess försvarare.
Senast redigerad av TheHumanEvolution 2019-11-13 kl. 20:38.
Citera
2019-11-13, 20:42
Medlem
Ustyugov3s avatar
Citat:
Vad förväntar du dig?

Alla utom rödingar och Säpo är kritiska mot splittringen eftersom den är efterbliven.

Många av dessa kritiker kan man säga suktar efter handlingar som åtminstone utåt sett "rättfärdigar" avhoppen från Nordiska motståndsrörelsen.

Blir resultatet bara fler poddar blir kritikerna missnöjda eftersom podda kan man göra i Motståndsrörelsen, vilket flera av de avhoppade personerna också gjorde.
Citera
2019-11-13, 21:35
Medlem
dannerockers avatar
Citat:
Och jag antar att det är hårda killar som du som vet vad som ska göras och som är villiga att hålla i yxan? Så vilken organisation är du aktiv i, NMR eller NS? Eller är du en ensam liten fraggel på Flashback som har massa åsikter men runkar till bögporr likt Baggebo1?
Ok, så du vill att Nordisk Styrka ska slåss på fotbollsläktare till afroamerikansk hiphopmusik.

Ok.

Jag har deltagit i 2 krig , vad har du gjort ?

Nä jag sände inte klippet för jag gillar rapp! Eller att rörelsen skulle springa ut och veva som huliganer!
Utan var mer för att skildra jämförelsen mellan människor som är krigare och små killar som leker något de inte är! .

Lätta offer är de för de har noll taktikkänsla!

Och nej jag är inte med i varken ns eller nmr vad fan skulle jag göra där bland skitungar som drömmer om något de inte vet ett piss om..

De är så barnsliga så de kan inte hålla fred i egna led ens
Senast redigerad av dannerocker 2019-11-13 kl. 21:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in