Citat:
Ursprungligen postat av
fffffuuuuuu
Alltså jag tänker att det är svårt att dra den här diskussionen om ljud i samband med att WTC7 kollapsar längre än till att det i alla fall lät mindre än man borde kunna vänta sig om bärande delar sprängdes.
Om det nu hördes något så går ju det att förklara på samma sätt som andra, mer väldokumenterade explosioner, att det är ”normalt vid brand”. Så jag förstår inte riktigt vart ni hoppas komma med det här?
Jag kan bara tala för mig själv. Det jag vill visa är:
- NIST’s påstående om minst 130dB minst 800 meter ifrån är felaktigt. Det finns en mängd metoder att få ner volymen.
- Därmed så kan det mycket väl vara ljud från exploderande sprängmedel/former av termit som folk reagerar på i videor och vittnesmål, och som i Chandlers video registreras som avlägsna dunsar precis innan byggnaden kollapsar.
- Att NIST dessutom påstår att en aptering av de sprängmedel som krävs för att ta ner WTC 7 i en CD (WTC 1-2?) hade varit ”almost impossible” att genomföra utan uppräckt är även det ett minst sagt vagt påstående om nu byggnaderna kontrollerades fullt ut av de som även låg bakom attackerna.
Det här måste NIST’s experter ha varit medvetna om vilket ger att NIST var del i en mörkläggning av vad som verkligen utspelade sig i WTC, 9/11.
Jag kan inte se något annat skäl till mörkläggningen än att man ville dölja det faktum att 9/11 var ett inside job, där det övergripande syftet (plural) var att vinna legitimitet för allt som sedan genomfördes i namn av attackerna.
Vi talar om tusentals miljarder dollar, det amerikanska globala imperiet och inte minst, sionisternas solidifiering/legitimering och expansion i Palestina ... och vidare.