2019-06-04, 16:11
Medlem
Någon som känner till vad som hänt med tomato från gbg? Menar såklart inte att hänga ut honom men om någon vet om han har en Instagram eller något där han är anonym? Kör han fortfarande osv. Han är verkligen grym tycker jag.
Citera
2019-06-05, 23:37
Medlem
Presentpappers avatar
Stämmer det att Diol från Stockholm förlorade ena benet i en olycka när han målade tåg? Tydligen hade han målat en panel eller liknande när tåget började rulla och hans jacka fastnade och rycktes med. Han föll ned på marken med ena benet över rälsen och tåget kapade det rakt av. Fy fan vilken jävla ångest.
Senast redigerad av Presentpapper 2019-06-05 kl. 23:44.
Citera
2019-06-14, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Stämmer det att Diol från Stockholm förlorade ena benet i en olycka när han målade tåg? Tydligen hade han målat en panel eller liknande när tåget började rulla och hans jacka fastnade och rycktes med. Han föll ned på marken med ena benet över rälsen och tåget kapade det rakt av. Fy fan vilken jävla ångest.

När hörde du om den eventuella olyckan....?
Kan nog mycket väl stämma såg jag nu. På hans instagram finns bilder när han målar fame. Ser ut som att han har ett konstgjort ben på bilderna.....
Citera
2019-06-14, 22:11
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanityOfVanheden
När hörde du om den eventuella olyckan....?
Kan nog mycket väl stämma såg jag nu. På hans instagram finns bilder när han målar fame. Ser ut som att han har ett konstgjort ben på bilderna.....

För inte så längesen via en vän inom scenen.
Citera
2019-06-16, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Stämmer det att Fher har ganska grov asperger? Det var någon som sa det
Skön kille iaf

Möjligt.
Aldrig mött honom så vet inte men hört att han inte är social av sej tydligen (om det nu stämmer). Vissa med den diagnosen kan ju vara så.
Citera
2019-06-16, 14:17
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanityOfVanheden
Möjligt.
Aldrig mött honom så vet inte men hört att han inte är social av sej tydligen (om det nu stämmer). Vissa med den diagnosen kan ju vara så.

Känner Fher, han är en jättetrevlig kille och vi har aldrig haft problem att kommunicera med varandra, snarare tvärtom.

Om man inte är så social av sig kan ju ha att göra med vilka man väljer att öppna sig för...
Citera
2019-06-27, 20:14
Medlem
Är Banos/tpg fortfarande aktiv efter han torska i singapore? isf vad kör han nu ens?
Citera
2019-07-15, 20:10
Medlem
Hetsig stämning mellan Sad och Dart på instagram! Har vi en beef på g? Vet att det inte bara är jag som ser fram emot en sådan
Citera
2019-07-15, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brnbbybrn
Hetsig stämning mellan Sad och Dart på instagram! Har vi en beef på g? Vet att det inte bara är jag som ser fram emot en sådan

Ska sad som vanlingt ringa sina brushor i orten eller vågar han stå upp för sig själv? Tvärskönt gjort av mongot dart.
Citera
2019-07-16, 16:47
Medlem
Beef om vem som är mest mupp, herregud vad pinsamt.
Citera
2019-07-17, 10:02
Medlem
Äntligen lite beef, rätt torrt på svenska scenen med det.
Citera
2019-07-18, 17:19
Medlem
TragiskPotatiss avatar
vilka kör i UA, WCF, JAG, A2A?
är Ishu o Palme fortfarande aktiva?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem