Okej , har aldrig gillat dem , kanske en stund när man var barn men sen vart det inget alls. Skulle vara trevligt att träffa någon och ta en kopp kaffe med eller spela online spel som bryter tristressen av att vara ensam.
Jag kunde kanske kunnar bli hjälpt nu, om jag fått dopaminer 😭. Men jag sa det och skickade dem 500 meddelanden att jag mådde dåligt.
Helt frisk innan jag träffade psykopatrin.
Vill ha dopaminer, men går inte trots att jag höll på att dö, bokstavligen. Hade kanske kunnat hjälpa mig.
Ska ta en Alvedon och försöka somna om.
Senast redigerad av Mellinie 2019-09-25 kl. 05:49.
Symtomen är på väg tillbaka. Feber, muskelspänningar och svettningar. Jag ser fram emot döden. Stilnocten börjar gå ur. Har slut på mat. Är förvirrad. Konstant panikångest.
Jag kunde kanske kunnar bli hjälpt nu, om jag fått dopaminer 😭. Men jag sa det och skickade dem 500 meddelanden att jag mådde dåligt.
Helt frisk innan jag träffade psykopatrin.
Vill ha dopaminer, men går inte trots att jag höll på att dö, bokstavligen. Hade kanske kunnat hjälpa mig.
Ska ta en Alvedon och försöka somna om.
Jag testamenterar bort mina dopaminhöjande läkemedel till dig.
Bara tagit det intravenöst back in the days. Rent hypotetiskt skulle Koffazon kunna förvärra spänningar och ångest med tanke på koffeinet egenskaper i kroppen. Jag har ett bra stash hemma med allt möjligt så.
tycker de funkar helt annorlunda mot typ treo , väldigt effektiva , köp en burk och testa när det är som värst när du trappar ner , 2 tab /3ggr dag
tycker de funkar helt annorlunda mot typ treo , väldigt effektiva , köp en burk och testa när det är som värst när du trappar ner , 2 tab /3ggr dag
Om det är psykiska ohälsan som orakar tillståndet? Du det är bara ECT och ketamin som kan avhjälpa det. Och bensodiazepiner. Det här med el genom huvudet kanske går att få till hemmavid. Vad ska jag med koffein till? Stimulanter är det sämsta som kan användas under en sådan här utsättning. Du påminde mig dock om att jag har jävligt starka smärtstillande här och det är dags att damma av dem. Jag har fått nog!
Du behöver mer dopamin, och sluta omedelbart med antipsykotika!
Kan inte sluta. Behöver mitt salt. Däremot har jag slutat med neuroleptika. Litium klassas inte riktigt som det även om det är antipsykotiskt. Neuroleptika är psykiatrins farligaste läkemedel. Det ska bara extremt lidande schizofrena äta i undantagsfall och inte strösslas över PTSD-fall och sömnlösa. Jag fattar inte att dem inte fattar det. Helt efterblivna.
Läste artikeln. Du vill ha mindre empati eller är det min dyslexi som ställer till det nu igen?
Kan inte sluta. Behöver mitt salt. Däremot har jag slutat med neuroleptika. Litium klassas inte riktigt som det även om det är antipsykotiskt. Neuroleptika är psykiatrins farligaste läkemedel. Det ska bara extremt lidande schizofrena äta i undantagsfall och inte strösslas över PTSD-fall och sömnlösa. Jag fattar inte att dem inte fattar det. Helt efterblivna.
Läste artikeln. Du vill ha mindre empati eller är det min dyslexi som ställer till det nu igen?
Jag tolkade nog artikeln fel hmn. Förstår inte riktigt vad de menar. Men dopamin behövs iaf för att man ska må bra.
Ja det är väldigt farliga läkemedel. Ja dem är helt efterblivna tyvärr.