2019-07-24, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Nej jag vet. Men har räddat mig många gånger att komma dit.

Du skriver trådar här på fb, att du vill dö, att du planerar att begå självmord. Varför kontaktar du inte psyket då? Och dessutom tar du antidepressiva läkemedel.
Senast redigerad av Mellinie 2019-07-24 kl. 20:52.
Citera
2019-07-24, 20:50
Medlem
Citat:
På vilket sätt är ditt liv förstört?

En känsla av att må dåligt hela tiden, rastlös, hjärtat skakar. Aldrig trött längre.
Citera
2019-07-24, 21:00
Medlem
MamaRoachs avatar
Vart fysiskt krasslig i ett år pga mediciner psykiatrin satt in. Nu har njurarna gett sig verkar det som. Sköterskan ringde och lät nervös. Kanske nervös för min hälsa.. eller rädd att jag ska anmäla att de inte ordinerat blodprov tillräckligt ofta. Fattig är jag också. Två hyror. Inga pengar. Kom inte in på utbildningen. 🙄
Citera
2019-07-25, 09:14
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Du skriver trådar här på fb, att du vill dö, att du planerar att begå självmord. Varför kontaktar du inte psyket då? Och dessutom tar du antidepressiva läkemedel.
Äh. Tror inte dom kan hjälpa mig utan kommer bara försöka medicinera bort problemet. Men vill ändå tro att dom kan göra gott för någon. Men jag vet inte ärligt talat.
Citera
2019-07-25, 09:15
Medlem
zammas avatar
Citat:
En känsla av att må dåligt hela tiden, rastlös, hjärtat skakar. Aldrig trött längre.
Hur länge har det varigt så?
Citera
2019-07-25, 13:16
Medlem
Citat:
Hur länge har det varigt så?

6-12 månader beror på hur man räknar.
Åkte in till psyk frivilligt, visste inte om mina rättigheter 😭. Min pappa som lurade mig...
Hade jag inte haft kontakt med min familj hade jag varit frisk nu.
Citera
2019-07-25, 13:54
Medlem
Krattarabattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalinfuhrer
Så, vad är din diagnos?
Denna användare har rätt och är förmodligen den enda som vill dig väl, resten är bara en bunte psykospatienter. Du HAR psykos och du behöver VÅRD! Oj, nu blev det felciterat.
Citera
2019-07-25, 14:11
Medlem
zammas avatar
Citat:
6-12 månader beror på hur man räknar.
Åkte in till psyk frivilligt, visste inte om mina rättigheter 😭. Min pappa som lurade mig...
Hade jag inte haft kontakt med min familj hade jag varit frisk nu.
Av oavbrutet dåligt mående? Jag förstår inte hur du klarat av det. Jag har iallafall glimtar av glädje och livslust. Ibland hela dagar.
Citera
2019-07-25, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krattarabatten
Sluta spamma samma skitinlägg om och om igen om du inte vill ha hjälp. Skriv en dagbok

Jobbar du inom psykiatrin eller? Eller kanske en person med flera konton...
Citera
2019-07-25, 14:38
Medlem
Citat:
Av oavbrutet dåligt mående? Jag förstår inte hur du klarat av det. Jag har iallafall glimtar av glädje och livslust. Ibland hela dagar.

Ja, ligger mest i sängen hela dagarna. . Men hittat på lite mer de senaste veckorna dock.

Innan psykiatrin hittade jag på en massa aktiviteter var och varannan dag. Saknar mitt liv.

Men det låter ju bra? Onödigt att begå självmord då?
Citera
2019-07-25, 14:38
Medlem
Krattarabattens avatar
Citat:
Jobbar du inom psykiatrin eller? Eller kanske en person med flera konton...

Hon har psykos och har börjat hata sin familj, hur jävla kul är det att inse när hon har tillfrisknat, om det händer. Fattar du hur jävla skit psykos är? Hon behöver inte era skitråd, hon behöver verklig hjälp!
Citera
2019-07-25, 14:56
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ja, ligger mest i sängen hela dagarna. . Men hittat på lite mer de senaste veckorna dock.

Innan psykiatrin hittade jag på en massa aktiviteter var och varannan dag. Saknar mitt liv.

Men det låter ju bra? Onödigt att begå självmord då?
Jo man kan tycka det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in