Citat:
Ursprungligen postat av
Emoll
Är Camilla den mest korkade deltagaren som någonsin varit med i PHs historia?
Det har inte gått ETT ENDA AVSNITT där hon inte sitter o ältar om sina problem hon har i marcelo-gate.
Vad fan är det för fel på flickan? Har hon ingen jävla självrespekt?
Jag kan inte komma på någon värre. Hon tar verkligen priset. Naiv, omogen, utnyttjad... Vad mer?
Ja alltså grejen är ju att... ah jag vet inte ens vart jag ska börja. Camilla har växt upp med skräp-tv och därmed sett allt Marcelo varit med i och sett EXAKT hur Marcelo varit mot både Annica och Nina. Så Camilla,
exakt vad är det som får dig att tro att han skulle vara annorlunda mot dig? Jag menar kom igen, snubben säger rakt ut FLERA gånger att han inte vill vara exklusiv, att han är där för att ha kul, vill hålla på med andra.
Så när hon nu har facit i hand hur det gick med Nina, varför köper hon då hans gulligull-snack och varför kommer det som en överraskning varje gång han nekar henne? Asså fattar verkligen inte? HON HAR JU UPPENBARLIGEN SETT MED EGNA ÖGON HUR HAN ÄR MOT BRUDAR - men ändå faller hon för det? Ärligt talat då kan man inte skylla på att "han är så gullig o säger grejer som de klipper bort" för
hon borde veta bättre. Dessutom påpekar de andra deltagarna vid flera tillfällen att hon kanske borde tänka till.
Tyvärr resulterar detta i slutändan i att man inte kan göra annat än att tycka riktigt jävla synd om henne. Produktionen måste gjort en jävla miss i den psykiska bakgrundskollen av stackaren, hon har uppenbarligen inte ett tillräckligt starkt psyke för att vara med i en sån här produktion. Jag hoppas innerligt att hon får någon form av hjälp idag för att klara av hur livet blivit nu när allt sänds för det måste ta så jävla hårt på henne. Fan är till och med på den nivån att jag tar tillbaka det elaka inlägg som jag skrev riktat mot henne för att... ah, hon mådde uppenbarligen inte bra där och antagligen inte nu heller.
Känns tyvärr som en typisk sån profil som tar sitt liv som följd över hur dessa dokusåpor påverkar livet. Finns ju ett flertal tidigare exempel men jag hoppas precis som jag skrev ovan att hon får hjälp och kan vända allt det negativa innan det är försent. För fan, ingen förtjänar att må så pass dåligt. Hoppas att även Natalie får hjälp för även hon verkar vara en riktigt svag person. Tycker fan ta mig det är för jävligt att produktionen utnyttjar dessa unga och osäkra personer.
EDIT: Ber om ursäkt för långt och eventuellt rörigt inlägg.