2019-10-16, 23:05
Medlem
10sekunders avatar
Tragiskt att Nina led av ätstörningar under denna säsong, enligt henne själv i dagens Studio Paradise. Det ger ju en liten indikation av hur hennes psykiska hälsa var. Natalie ser ju verkligen inte frisk ut heller.
Jag tycker det är lite äckligt att produktionsbolaget utnyttjar människors skörhet och låga självkänsla genom att erbjuda stora summor pengar som gör det svårt att tacka nej. För det måste ju vara pengarna som styrde här. Nina berättade själv att hon fick erbjudande att vara med och först tackade nej.

Jag har däremot inte mycket till övers för Nina som person. Hon är som en förvuxen fjortis; omogen, osäker, martyr och lever för drama. Jag har heller inte glömt hur hon och Bettina systematiskt mobbade Jennifer och hennes syster hennes förra säsong
Citera
2019-10-16, 23:17
Medlem
Nina är fan den mest osäkra svagaste kvinna jag sett i hela mitt liv. Samma förra säsongen hon var med.

Tycker hon och Marcelo för övrigt är som gjorda för varann, skit ska skit ha.

Hennes bröstvårtor sitter förövrigt under halsen!? Spyr. Helt malplacerad.
Citera
2019-10-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balleboo
Började kolla på PH Danmark 2019 för att jag kände att jag behövde mer PH. Svenska säsongen är ju fan beroendeframkallande. Vilken jävla skillnad!! I Danska är alla sams, killarna flätar varandras hår och kramas konstant. Tjejerna vill inte göra något som skulle såra någon annan. En kille "kan ta av sig tröjan" om han blir full... så busigt va? En annan tog illa vid sig för någon tyckte han liknade Hitler när de hade lösmustach. Vilken drama! En tjej har kysst två killar i sitt liv och en annan drack EN HEL FLASKA VIN SJÄLV!!! Galet.

Så... det vi bevittnar i vår säsong är ju något helt annat. När tjejerna i danska PH hittar en dildo och bara skriker "Uuuäähhhhh, rör den inte!!" så kör svenskorna fyrkant och bråkar och hotar. När danska killar tycker det är "gränsöverskridande" att köra bodyshots halkar Jeppe runt i sitt eget piss och alla slickar varandras pungar... Vilken underhållning de bjuder på i svenska PH. Ser fram emot kvällens avsnitt!

Följde en dansk säsong för några år sedan och är fan det bästa jag sätt .
Citera
2019-10-17, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tyskjaveln88
Följde en dansk säsong för några år sedan och är fan det bästa jag sätt .

Kan någon förklara skillnaden mellan svenska, norska och danska PH? Aldrig sett de två sistnämnda.

Jag gillade Jennifer och Helen men lite skönt att slippa Helens jobbiga "R".
Senast redigerad av LittleBabyNothing 2019-10-17 kl. 00:26.
Citera
2019-10-17, 01:39
Medlem
Otippat om
kommer in nästa vecka, kändes inte direkt som att han skulle köra PH igen..
Citera
2019-10-17, 01:59
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Kan någon förklara skillnaden mellan svenska, norska och danska PH? Aldrig sett de två sistnämnda.

Jag gillade Jennifer och Helen men lite skönt att slippa Helens jobbiga "R".

De danska och norska är inte lika produktionsstyrda som de svenska. De har längre säsonger (sist så hade båda danska och norska 48 avsnitt totalt jämfört med den här säsongens 36). Det är nästan bara nya deltagare med varje gång. Någon enstaka deltagare från tidigare säsonger kan vara med, men annars är det bara nya. Utslagna deltagare kommer inte tillbaka lika ofta heller. 2 gånger kanske max. Sen har både norska och danska ett återkommande tema som heter "Mr och Miss Paradise". Detta har Sverige bara haft en gång och det var 2010 när Alex Schulman var programledare.
Citera
2019-10-17, 04:18
Medlem
-SchmergliN-s avatar
På tal om PH Danmark så såg jag en dansk säsong för många år sedan som kan ha varit bland det skönaste jag har sett. Enda jag minns var att de faktiskt tilläts spela utan att den utslagna deltagaren kom tillbaka 3 dagar senare.

Och Nøddepatruljen.
Citera
2019-10-17, 04:28
Medlem
Spinnacers avatar
Camilla och Nina är så patetiska, shit asså.
Citera
2019-10-17, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
På tal om PH Danmark så såg jag en dansk säsong för många år sedan som kan ha varit bland det skönaste jag har sett. Enda jag minns var att de faktiskt tilläts spela utan att den utslagna deltagaren kom tillbaka 3 dagar senare.

Och Nøddepatruljen.

Också sett den säsongen, med Martin, Stolle, Anna osv va? Riktigt jävla bra säsong, helt klart bästa jag sett! Dessutom en oerhört värdig vinnare!! Där har Sverige så jävla mycket att lära. Detta blir min sista svenska säsong för är trött på att produktionen går in och styr så mycket..
Citera
2019-10-17, 07:16
Medlem
Senaste säsongen av danska PH var ganska kass, men annars föredrar jag både danska och norska före svenska alla dagar i veckan.

Förutom de skillnader som redan nämnts är det en betydligt intressantare mix av människor i norska och danska. I svenska är det nästan bara sthlmare som känns som kopior av varandra och som ofta tillhör samma kompiskrets.
Citera
2019-10-17, 07:58
Medlem
Luckyhorses avatar
Aj aj aj, vilken jävla Hit and miss av produktionen att ta in Nina som bara varit jobbigt att tvinga sig igenom. Medans jennifer är rena motsatsen, sprallig och allmänt härlig.

Ser fram emot skolveckan med theo/fimpen nästa vecka iaf haha
Citera
2019-10-17, 09:33
Medlem
Czarens avatar
Jag blev mer lack av att Helen inte vågade droppa bomben än vad jag blev av att Nina valde att spela med Marro, det var ju exakt som den senaste säsongen hon och Marro var med, han pissar på henne och knullar runt 24/7 och hon bara accepterar det.

Riktigt fega deltagare i år, ingen vågar röra om i grytan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in