2019-09-24, 04:31
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Men för i helvete, Camilla är väl ändå en vuxen människa med eget ansvar? Hur många gånger behöver Marcelo hångla upp valfri tjej framför henne innan hon ska inse att de kanske inte är menade för varandra?
Jag håller med, hur kan man ens tycka minsta synd om henne, jag äcklas av hennes bebis sätt, tyck synd om mig!!! JAG.. JAG.. hela tiden, gråter för att skaffa sympatier hos andra, bryr sig inte ett skit om någon annan än sig själv! Ser sig som så snygg, att såklart måste Marcello bli kär i henne.. NARCISSISTISK lagd enligt mig!

Har hela tiden trott hon spelat ett spel därinne, då hon var riktigt hemsk mot Rasmus! Men tråkigt nog verkar jag ha fel? Då är är hon istället totalt empatistörd och hel korkad, beter sig som en 9-åring om hon inte får som hon vill! Får hoppas jag har rätt, att hon bara spelar ett spel därinne?
Citera
2019-09-24, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Fatta hur många som söker till ph. Varför får en sådan som Paulo komma in i huset egentligen? Han är ju verkligen skittråkig, ut med honom direkt.

Ofattbart att han blir antagen av alla sökande, helt värdelös deltagare.
Antar att produktionen ångrar sig, han är ju helt intetsägande.
Citera
2019-09-24, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Jävlar vad Theo idiotförklarade sig själv i dagens avsnitt. Så JÄVLA blåögd.

Idiot.

Om detta vore ett taktiskt drag hade det varit mycket intelligent. Hålla Adam och Paulo i tron om att han egentligen vill spela med dem, samtidigt som han låtsas vara Jeppe och Marcelo’s knähund.

Så länge han står med starka sidan riskerar han ej att åka ut, när det blir hett står han inte först i led att bli utskickad av någon. Varken Adam eller Jeppe/Marcelo vill ha ut honom i det läget. Smart.
Citera
2019-09-24, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare
Hahahahhaha dem har verkligen hittat jordens bottenskrap och den där fula krulltotten theo är ju lika dum i huvudet som Camilla. Dvärgen är ju bara pinsam som rövslickar Marcelo hela tiden

Har du inte insett att Jeppe styr sin pakt? De är polare och tar många gemensamma beslut men för det mesta lägger Jesper förslagen.
Citera
2019-09-24, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Hade ju varit ännu sämre för honom att välja Jennifer eller Helen. Han hade ju ändå inte blivit vald.

Han är i en rätt svår sits. Han hade ju blivit tredje man i den andra grupperingen också.

Så sant, dum må han vara (hade kunnat rädda sitt anseende i synkarna) men nog var det bästa möjliga alternativ för Theo.
Citera
2019-09-24, 06:55
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levoton
Att kvinnor blir utnyttjade och dåligt behandlade av män är ingen nyhet, men nu sänds det på "bästa sändningstid" - vilket får folk att reagera, men detta är inget nytt. Ja, kosmiskt fel av produktionen att ta in människor som mår så pass dåligt, men det största problemet av dem alla är att så kallade män - som Jesper och Marcelo - får behandla kvinnor på detta vis utan att produktionen gör något. Det får mig att vilja spy.

Hur Jesper dikterar henne i dagens avsnitt, ej låter henne sova med Paulo - det är så sjukt att jag ej har ord för det. Jag vill spy och lappa till samtliga manliga medlemmar av den där äckliga wolfpack:en. Och om ni, Jesper och Marcelo, läser detta;

1) väx upp för fan
2) ni är patetiska
3) lär er att respektera kvinnor
4) var aldrig mer med i tv
5) sluta skäm ut er

Och till dig Theo, hur jävla pantad får man vara? Du vill gå från att vara en spelpjäs till att vara en spelare, men lyckas ändå gång på gång ta helt fucked up beslut. Grattis, grattis!

Hur är detta på något sätt deras fel och inte Camilla som envisas med att klänga på dem och inte kan läsa signaler. Marcello har ju sagt till henne 10 gånger nu att han inte vill starta något med henne.

Eller är det som vanligt, kvinnor har inget egetansvar och ska inte behöva använda hjärnan?
Citera
2019-09-24, 06:58
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Alltså tittade på deltagarna på paradise hotel 2019 och de är så jävla fula på bilder utan instagram filters.
Killarna har varit fula varje säsong men tjejerna blir skabbigare & skabbigare? Minns att vissar var helt ok 2013.

Jo jag tänkte på samma sak i början av säsongen.

Utbudet blir verkligen sämre o sämre. Kvinnorna ser mer o mer ut som pundare. Titta Jossie liksom.... Bortsett från gamla deltagare man tvingas ta in så ser inte männen något vidare ut heller.
Citera
2019-09-24, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av levoton
Att kvinnor blir utnyttjade och dåligt behandlade av män är ingen nyhet, men nu sänds det på "bästa sändningstid" - vilket får folk att reagera, men detta är inget nytt. Ja, kosmiskt fel av produktionen att ta in människor som mår så pass dåligt, men det största problemet av dem alla är att så kallade män - som Jesper och Marcelo - får behandla kvinnor på detta vis utan att produktionen gör något. Det får mig att vilja spy.

Hur Jesper dikterar henne i dagens avsnitt, ej låter henne sova med Paulo - det är så sjukt att jag ej har ord för det. Jag vill spy och lappa till samtliga manliga medlemmar av den där äckliga wolfpack:en. Och om ni, Jesper och Marcelo, läser detta;

1) väx upp för fan
2) ni är patetiska
3) lär er att respektera kvinnor
4) var aldrig mer med i tv
5) sluta skäm ut er

Och till dig Theo, hur jävla pantad får man vara? Du vill gå från att vara en spelpjäs till att vara en spelare, men lyckas ändå gång på gång ta helt fucked up beslut. Grattis, grattis!

Snälla, myndiga människor i ett spel om en halv miljon kronor plus en jävla massa extra om man lyckas bli populär nog bland tittarna.

Ingen av deltagarna är ett jävla offer, tjejerna i huset har exakt samma förutsättningar som grabbarna, vad de väljer o göra sedan är upp till de själva.

Jesper sade så till Camilla för att han vet hur trög hon är. Det är klart att han inte fysiskt tvingat henne att sova någon annanstans?

Hon får sova vart hon vill men blir utesluten ur pakten om hon sover med fienden. Att Jennifer drar något BS snack om ”låt ej män bestämma” hjärntvättade dig också, men det var enbart taktik för hon vet hur svag Camilla är. Snarare hon som behandlar henne dåligt.

Till dig: väx upp och lär dig ta ansvar, ingen kommer göra det åt dig.
Citera
2019-09-24, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Men för i helvete, Camilla är väl ändå en vuxen människa med eget ansvar? Hur många gånger behöver Marcelo hångla upp valfri tjej framför henne innan hon ska inse att de kanske inte är menade för varandra?

Precis så resonerade jag också i början av säsongen, att hon bara var korkad och en idiot som föll för Marcelo trots facit i hand. Men ju längre in på säsongen vi kommer desto mer inser man att hon inte är frisk. Ingen normalt funtad människa skulle bete sig så.

Det har funnits många korkade och tappade deltagare genom åren men Camilla är fan i en klass för sig. Sättet hon svansar efter Marcelo är bokstavligt talat sjukt.

Sen är ju Marcelo som jag skrivit tidigare ett riktigt jävla ärkesvin och för mig är det ett jävla under att brudarna faller som käglor för honom. Han behöver inte ens försöka? Det har inte ens gått 10 avsnitt och han har redan legat med 4/5 tjejer i huset. Visar ju vilken nivå alla tjejer är på, utom då Jennifer möjligtvis. Till hans försvar gällande Camilla har jag dock aldrig sett honom så uppriktig som nu att han vill ligga runt o inte binda sig sen att hon inte fattar det är en annan femma.

Men Jesper och Marcelo ihop är en riktigt jävla vidrig duo. Synd bara att de ständigt får bekräftelse av blåsta brudar att deras beteende fungerar.
Citera
2019-09-24, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Om detta vore ett taktiskt drag hade det varit mycket intelligent. Hålla Adam och Paulo i tron om att han egentligen vill spela med dem, samtidigt som han låtsas vara Jeppe och Marcelo’s knähund.

Så länge han står med starka sidan riskerar han ej att åka ut, när det blir hett står han inte först i led att bli utskickad av någon. Varken Adam eller Jeppe/Marcelo vill ha ut honom i det läget. Smart.

Nej det är inte smart. Du såg ju vad som hände med Fredrik sist, om någon på deras sida måste offras så kommer det ju fan inte bli Marcelo eller Jesper. Dessutom har ju den andra sidan 0 tillit till Theo nu.

Ponera att någon kommer ryka i en sån ceremoni där det bara finns x antal rosor och alla får ge ut en ros vidare och den som inte får en ryker - vem tror du åker då? Theo, givetvis. För ingen av sidorna prioriterar honom nu, vilket Adams sida nog hade gjort om Theo hjälpt dom att välja rätt kaptener.
Citera
2019-09-24, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Nej det är inte smart. Du såg ju vad som hände med Fredrik sist, om någon på deras sida måste offras så kommer det ju fan inte bli Marcelo eller Jesper. Dessutom har ju den andra sidan 0 tillit till Theo nu.

Ponera att någon kommer ryka i en sån ceremoni där det bara finns x antal rosor och alla får ge ut en ros vidare och den som inte får en ryker - vem tror du åker då? Theo, givetvis. För ingen av sidorna prioriterar honom nu, vilket Adams sida nog hade gjort om Theo hjälpt dom att välja rätt kaptener.

Han hade varit trea efter tråkiga Paulo och Adam i den andra grupperingen också.

Den där rosceremonin brukar ju vara typ sista veckan, långt kvar till dess.

Han hade ju rykt oavsett i en sån ceremoni ändå för Adam och Paulo hade prioriterat varandra likt marcelo och Jeppe.

Han är trea i båda grupperingarna så han sitter i en ganska okej sits ändå om han hittar en trygg partner då ingen egentligen vill ha ut honom.

Säg mig, vem skulle den andra grupperingen offra då likt fimpen? Självklart theo även där.
Senast redigerad av Adde1234 2019-09-24 kl. 09:52.
Citera
2019-09-24, 09:51
Medlem
Om theo hade röstat för att Jennifer och Nathalie skulle bli piloter hade det ju kvittat för de hade ändå inte valt att rädda honom.

Tror ni Jennifer hade valt theo före Paulo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in