Citat:
Det var intressant, ja.
Tack för ditt perspektiv. Fair enough antar jag. Det råder dock en enorm obalans mellan könen som knappast är hälsosam för ett samhälle. Och när alternativet för många endast är tjockisar och tanter så är det inte konstigt att män går till horor. Om nu kvinnor eller samhället inte vill att män ska gå till horor bör man väl försöka erbjuda bättre alternativ? Bästa sättet att helt få bort prostitution är ju om man på annat sätt ser till att män är sexuellt tillfredsställda.
Nja, kvinnor behöver knappast nöja sig med män som är under deras nivå idag. Det spelar knappt någon roll hur du ser ut, regga ett konto på valfri dejtingsajt och du har full inkorg på en kvart. Sen finns det män som är vältränade och ser bra ut som reggar ett konto och inte ens får svar av överviktiga ensamstående mammor.
Tack för ditt perspektiv. Fair enough antar jag. Det råder dock en enorm obalans mellan könen som knappast är hälsosam för ett samhälle. Och när alternativet för många endast är tjockisar och tanter så är det inte konstigt att män går till horor. Om nu kvinnor eller samhället inte vill att män ska gå till horor bör man väl försöka erbjuda bättre alternativ? Bästa sättet att helt få bort prostitution är ju om man på annat sätt ser till att män är sexuellt tillfredsställda.
Nja, kvinnor behöver knappast nöja sig med män som är under deras nivå idag. Det spelar knappt någon roll hur du ser ut, regga ett konto på valfri dejtingsajt och du har full inkorg på en kvart. Sen finns det män som är vältränade och ser bra ut som reggar ett konto och inte ens får svar av överviktiga ensamstående mammor.
Jag kan inte dela din syn på människan. Jag har aldrig sett på människor så som du gör.
Jag tänker inte i banor av "samma nivå". Gillar jag en man så gör jag det av olika anledningar och jag skulle aldrig ens tänka tanken att "det enda som finns är skalliga män med ölmage". Om män vill att kvinnor ska ligga med dem får de se till att vara mer attraktiva".
Resonemanget är helt bakvänt utifrån mitt perspektiv då jag inte ser människor som ett vandrande utseende som kan utgöra en sexuell resurs för mig.
När du skriver såna här saker börjar jag fundera i banan av att det kanske är unga män som är sexuellt förstörda genom porr och annan orealistisk framställning av kvinnan. Problemet är att ni skapar er egen ytliga värld genom att tro att ni lever i någon slags film... och sedan blir arga och besvikna när inte verkligheten håller samma standard.