Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Intressant inlägg?
Alltså vi behöver nog ha en sak klart för oss här, och det är att människor existerar inte för att tillfredsställa andra.
Om man nu har problem med tjockisar, mammor, tanter och annat som nämns i ovan inlägg så är det till viss del ett eget val att man är sexlös. Det hela har tagit en konstig vändning när man klagar på andras utseende som en faktor till att man själv inte får ligga.
Får och får, då väljer man ju bort att ligga?
Då kan jag som kvinna hävda att det inte finns någon attraktiv man att ligga med så jag får inte heller ligga.
Tycker det börjar spåra ur detta..
Det var intressant, ja.
Tack för ditt perspektiv. Fair enough antar jag. Det råder dock en enorm obalans mellan könen som knappast är hälsosam för ett samhälle. Och när alternativet för många endast är tjockisar och tanter så är det inte konstigt att män går till horor. Om nu kvinnor eller samhället inte vill att män ska gå till horor bör man väl försöka erbjuda bättre alternativ? Bästa sättet att helt få bort prostitution är ju om man på annat sätt ser till att män är sexuellt tillfredsställda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Ja men du tror inte att kvinnor får nöja sig med män då?
Och vadå nöja sig? Det är inte så att vi är berättigade att ligga med exakt det utseende vi vill. Andra människor finns inte till för att tillfredsställa oss. Blir helt sjukt ytligt alltihop när man resonerar såhär, och det börjar bli svårt att ta detta med att "män är sexlösa" på allvar när det i själva verket verkar handlar om att män inte vill ligga med de kvinnor som finns tillgängliga.
Nja, kvinnor behöver knappast nöja sig med män som är under deras nivå idag. Det spelar knappt någon roll hur du ser ut, regga ett konto på valfri dejtingsajt och du har full inkorg på en kvart. Sen finns det män som är vältränade och ser bra ut som reggar ett konto och inte ens får svar av överviktiga ensamstående mammor.