2019-09-20, 02:38
Medlem
Jag får ofta höra att jag ser bra ut bland mina vänner, lik flera kändisar etc. Ex en yngre Leonardo DiCaprio, en blandning mellan Bradley Cooper & Tom Cruise med flera. De flesta män på jobbet kallar mig "tjejtjusare" & "hunk" då de anser att jag är populär bland tjejerna. Jag får också höra att jag klär mig väldigt bra.

Har muskulös kropp utan att träna särskilt mycket och noll underhudsfett. Jag äter verkligen bara skräpmat men har ändå sixpack...är duktig i sängen och tjejerna får alltid orgasm.

Trots fina ord från tjejer/killar så har jag relativt dåligt självförtroende och detta lyser verkligen igenom när jag ser en, för mig, attraktiv tjej. Jag blir tillbakadragen. Jag kan inte rangordna mig själv på skalan 1-10 men har väldigt enkelt för att rangordna tjejen jag tittar på.

Jag upplever ibland att det kan bli lite stel stämning när jag kliver in i ett rum, att tjejerna främst pratar med de andra så kallade "fula killarna" istället för mig, att man blir det "femtehjulet" som sitter med utan att få några frågor etc. Det ska tilläggas att jag inte är så framåt själv men dock.

Trots ovanstående så var det längesedan jag kände mig så ensam som nu, har precis passerat 30 år och många av er som läser detta har säkerligen en roligare tillvaro än jag. Liten umgängeskrets, dejtar inte och går i princip aldrig ut på krogen då mitt jobb tagit bort den charmen för längesedan.

Jag har insett med åren att jag levt lite enligt principen "gräset är grönare på andra sidan" och låtit bra tjejer försvinna ur mitt liv. Nu står jag där på andra sidan och kan konstatera att allt jag ser är öken.
Citera
2019-09-20, 03:08
Medlem
Bajskatts avatar
Jag är nog av naturen en sneaky fucker.
Lite för kort, lite för ful, och lite för liten kuk… då får man ta tillfälle när det ges.

Jag behöver ju inte använda kondom heller eftersom jag kan räkna med skadat gods som kommit över metapausen. :-)

Men jag har kompisar som är fula och får ligga hur mycket som helst… dom gör sig fula med flit till och med. Alla brudar gillar deras attityd helt enkelt.

Dom blir snygga av att vara sexiga.
Citera
2019-09-20, 03:20
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Om du är

Lång, snygg, har muskler och stor KUK, samt fint hår stil och bra gener.
Då behöver du inte ha pengar, eller utbildning eller körkort och bil.
Du behöver inte ha något. Du kommer glida igenom livet precis hur du vill.
Thats right ,livet blir så mycket enklare och du är populär bland kvinnor/tjejer igenom hela livet i princip,och tjejer i presic alla åldrar spanar in dig, räkna med blickar på Stan,vilket ibland kan vara väldigt jobbigt, men du drar folk till dig av någon anledning,du blir mycket iaktagen, svårt att förklara. Jag har vänner som sakt att jag är en 8 och tjejer som som gett mig både 9:Or och10r men det vet ifan om jag kan hålla med om, tror dom överdriver faktiskt
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Då jag menar snygg menar jag någon still som Viktor och Samir

Hur är livet att vara snygg i allmänhet? Har några killar jag följer på insta som får mycket fina kommentarer av tjejer som deras utseende eller massa emojis som 💕 😘 🤗 😍

Provade att används en känd profil från ett annat land på tinder och det var match efter match (Catfish ja) men konversationen var rätt stel, det kändes mer som att somliga tjejer bara swipade bara för att. Vissa var på att ses men väldigt få som skrev något sexigt eller så vad jag minns

Det var roligt för studen om vi säger så

Allt borde ju vara enklare

Då man menar att tjejer "springer efter en" menar man då att tjejer fnittrar och vinkar eller vad menas?

En sådan status är nog svårt att få efter 30 strecket utan får dock inviter ibland får kvinnor över 35
Jag är absolut ingen hatare men Samir badran ser lätt sliskig ut, det ser ut som killen har puder och maskara, villket han säkert har eftersom han är en offentlig känndis, lite make up har dom nog lagt på grabben, problemet är att det syns för MYCKET
Citera
2019-09-20, 13:40
Medlem
orrecrists avatar
Hur ser du själv ut som ett spann skit kan jag tänka mig?

Men som svar på din fråga, livet är mycket bra.
Citera
2019-09-20, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Hur ser du själv ut som ett spann skit kan jag tänka mig?

Men som svar på din fråga, livet är mycket bra.

Men! Utveckla! Bra hur då?
Citera
2019-09-20, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Thats right ,livet blir så mycket enklare och du är populär bland kvinnor/tjejer igenom hela livet i princip,och tjejer i presic alla åldrar spanar in dig, räkna med blickar på Stan,vilket ibland kan vara väldigt jobbigt, men du drar folk till dig av någon anledning,du blir mycket iaktagen, svårt att förklara. Jag har vänner som sakt att jag är en 8 och tjejer som som gett mig både 9:Or och10r men det vet ifan om jag kan hålla med om, tror dom överdriver faktiskt

Jag är absolut ingen hatare men Samir badran ser lätt sliskig ut, det ser ut som killen har puder och maskara, villket han säkert har eftersom han är en offentlig känndis, lite make up har dom nog lagt på grabben, problemet är att det syns för MYCKET

En 10:a, är det som Richard Gere i Pretty Woman eller som fd ishockeproffset Eric Lindros i hans unga dagar?
Citera
2019-09-22, 20:44
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
En 10:a, är det som Richard Gere i Pretty Woman eller som fd ishockeproffset Eric Lindros i hans unga dagar?
Ja som den första , åt det hållet, men betydligt yngre , men sen beror det ju så klart på vem man frågar
Citera
2019-12-23, 13:36
Medlem
Det jag har märkt är att snygga män inte får i närheten av lika mkt uppmärksamhet som snygga kvinnor (bortsett från Tinder där kvinnor mestadels hänger bara för att få bekräftelse). Och med snygg menar jag ansiktet. Tjejer skiter fullständigt i muskler & kroppsländen oftast om killens ansikte inte har attraktiva drag.
Citera
2019-12-23, 14:21
Medlem
christallqhulaaas avatar
Jag ser mycket bra ut.många tjejer visar intresse i början men dom flesta tappar det när jag säger att jag inte jobbar.så jag umgås ofta med "knepiga" tjejer.
Citera
2019-12-25, 02:21
Medlem
Citat:
Lyssna min yngsta broder har aldrig kämpat i sin liv.
Han föddes snygg.

Han är över 180cm lång, har haft hela sitt liv six pack och aldrig tränat. Han har en stor kuk dessutom. Han är modell snygg.

Hur än hårt jag kämpar kommer jag aldrig att få det han har! Inte ens med pengar.
Visst jag kan gå ner i vikt och bli snygg, då jag också är snygg ifrån början men jag har en liten kuk. Det kan inte kompenseras!

Hitler hade rätt!
Allt handlar om gener.

Allt annat är bara Noise.

Ni har väl ändå samma gener, du och din yngre bror?

Citat:
Alltså jag förstår din poäng. Men en kuk är en kuk.
Har du liten så kommer du aldrig aldrig få en stor. Och en stor kuk kan inte köpas för pengar!
Jag hade hellre valt en stor kuk och normal jobb framför att vara en miljardär med liten kuk.

Fattar du inte hur stor grej en stor kuk är för män? eller är du kvinna?

Visst det finns saker som mina bröder inte har, och som jag är bättre på och det är intelligens.
Men man kan liksom bli smartare med träning, och man kan också göra andra saker med träning.

Men det finns inget inget som man kan göra för att få en stor kuk, och stor kuk är avgörande för att man ska få ett bra liv, och en bra framtid med kvinnor och barn och allt det där. Annars så riskerar man att bli dåligt behandlad av sin framtida kvinnliga partner, i form av otrogenhet, man kan ej komma undan med saker som andra kan, man får inte den uppmärksamheten som andra män får, man känner sig som en BIG loser.

Du är lite för fixerad vid din storlek. Ja, det underlättar med en stor, men om du lär dig lite om tjejers kroppar kommer du inse att du kan få en tjej att njuta utan en köttbatong. Börja träna och bli mer fit, kommer göra susen för ditt självförtroende. En stor kuk är lite som mycket pengar, underlättande och eftersträvansvärt, men absolut inte allt.
Citera
2021-07-11, 08:33
Medlem
Man kan konstatera att livet som snygg blir bättre.
Citera
2021-07-11, 12:17
Medlem
Citat:
Om du är

Lång, snygg, har muskler och stor KUK, samt fint hår stil och bra gener.
Då behöver du inte ha pengar, eller utbildning eller körkort och bil.
Du behöver inte ha något. Du kommer glida igenom livet precis hur du vill.

Detta stämmer ej! Dumpade en sådan kille efter vi hade haft lite kul, just för att han ej hade pengar eller körkort fast han såg bra ut! Tyvärr håller det inte hela vägen.. Kanske för en svagbegåvad person, men vi som är väldigt strategiska kastar sådant skräp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in