2019-09-15, 12:12
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Nu är jag knappast snygg utan ser helt vardaglig ut.

Däremot hade jag en period där jag tog hand om mig ordentligt, fixade brännan, håret samt att jag tränade riktigt mycket och byggde bra med muskler och klädde mig passande för att flexa så mycket som möjligt och att jag hade ett självförtroende som jag troligen aldrig lär få igen p.g.a. det flow som jag hamnade i då haha.

Vissa dagar när jag var på "topp" fick jag extremt mycket blickar. Nu pratar jag om långvariga blickar och inga korta snabba casualblickar. Räckte med att sitta med en bärs på en sunkig lion bar med en tight piké för att kvinnor ibland kunde sätta sig bredvid och ge ett leende.

Men detta har som sagt enbart varit temporärt under en period i mitt liv (2016). Svårt att förklara varför jag inte får lika mycket "bekräftelse" då jag fortfarande tränar och i stort sätt ser likadan ut haha. Men antagligen har jag åldrats som fan på 3 år och blivit lite mer "sliten" i ansiktet, ätit mycket snabbmat vilket förstört den symmetri av muskler som jag hade förr även om jag är bredare och muskulösare idag. Ansiktet har tyvärr också fått lite mer fett och käklinjerna har försvunnit. Skägget som jag odlat har nog också bidragit till motsatt effekt ibland tror jag.

Men det lilla jag kan bidra till denna tråd och själva ämnet är att det är en sinnesjuk euforisk känsla. Det blir som en snöbollseffekt. Ju mer bekräftelse desto mer självförtroende. Du känner dig som kungen i världen. Du går dagen efter med en ännu större djurisk instinkt till gymmet och kör som att du äger hela gymmet. Du skiter i allt och alla och vet hur grym du är.

Ah det var en skön tid även om det inte var så länge sedan.
Har fram och tillbaka upplevt samma känsla det senaste halvåret.

När jag åkte tåg i förrgår var det en ganska snygg kvinna som kom och satte sig bredvid mig i ett i övrigt tomt tågset. Kändes lit skumt och jag var inte säker på om hon var normal. Hon bad om ursäkt för att ha råkat stöta till mig, något jag är säker på att hon inte hade gjort och att det således var ett kontaktförsök. Blev lite generad, men tyckte förstås att det var roligt.

Nu kan jag tyvärr inte ta hand om mig på samma då mitt fokus är på studier på avancerad nivå.
Citera
2019-09-15, 15:38
Medlem
Vad är egentligen snygg? Det kan man ibland fråga sig.
Något som skulle vara pinsamt är om man heter tillexempel Rickard SNYGG, och så är man rätt så jävla ful. Fan vad komiskt. Skämt åsido..

Jag tycker förresten inte Samir eller Viktor är speciellt snygga, jag skulle iallafall inte vilja se ut som nån av dem. Retards.

Jag själv är inte speciellt snygg..men är inte helt missnöjd heller....men varför har ingen som verkligen ÄR snygg svarat?
Citera
2019-09-15, 15:55
Medlem
GanjaFarfars avatar
Man tröttnar snabbt på uppmärksamheten från kvinnorna, om man inte är ett "paradise-hotel" freak vars enda mål och syfte i livet är att byta brudar på löpande band då vill säga.
Att bygga förhållanden på attraktion och sex må vara roligt en kort period i ens liv, men det gör knappast någon lycklig i längden.
Citera
2019-09-15, 15:57
Medlem
Förmodligen bättre än livet som ful kille. Skulle aldrig orka med ångesten över att försöka bilda familj dock. Det skulle alltid finnas så många alternativ att ingen kärlek skulle kunna få mig att stanna kvar.
Citera
2019-09-15, 16:45
Medlem
Jag ser nog enligt det flesta ganska bra ut men mitt liv är inte så lätt för det haha.
Citera
2019-09-15, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klippkortet
Detta är faktiskt mycket intressant. Har en teknik jag kan göra, ungefär som en sväljning som gör att min dubbelhaka/hakhäng försvinner. Den är dock smärtsam och jag kan bara hålla den en kort stund, men det gör faktiskt en väsentlig skillnad. Vad är största riskerna? Är resultatet permanent? Hur mycket betalade du?

Det beror lite på vad du söker. Om du permanent vill bli av med dubbelhaka så är det fettsugning av hals / nacke som gäller. Det kan gå från 20-30k.

Om du vill ha hakimplantat så ligger det också på 20-30k, käkimplantat är dyrare men vet inte riktigt vad dom går på här i Sverige.

Sist men inte minst så kan du ta fillers, detta kan i princip fixa allting, bättre kindben, riktig square jaw, dom kan verkligen få dig att se ut som du vill, men du kommer behöva gå och fylla på kanske varje 4-5e månad tyvärr, så i slutet så blir det dyrare än att skaffa ett permanent implantat. Jag har dock hört om något nytt som håller på att komma ut som heter Volux, ska vara helt sjukt filler, och det bästa med det är att det ska hålla 18-24 månader, så vem vet .

TL;Dr

Implantat = permanent
Fillers = några månader för dom sämre, 18-24 månader för den nya Volux fillret.

Risker = i princip minimalt. Det ända som har risk är i princip käkimplantat och det är för att du kan få en infektion av det, även fast det inte är jättestor chans, och då får dom ta ut det och sätta in ett nytt. Det positiva som dock är med käkimplantat är att dom sätter in det genom munnen, så inga ärr på utsidan .
Senast redigerad av Swedlite95 2019-09-15 kl. 20:09.
Citera
2019-09-16, 00:41
Medlem
90taletskronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Lyssna min yngsta broder har aldrig kämpat i sin liv.
Han föddes snygg.

Han är över 180cm lång, har haft hela sitt liv six pack och aldrig tränat. Han har en stor kuk dessutom. Han är modell snygg.

Hur än hårt jag kämpar kommer jag aldrig att få det han har! Inte ens med pengar.
Visst jag kan gå ner i vikt och bli snygg, då jag också är snygg ifrån början men jag har en liten kuk. Det kan inte kompenseras!

Hitler hade rätt!
Allt handlar om gener.

Allt annat är bara Noise.
Du får kompensera på andra sätt då, typ bli duktig på förspel. Du får också se det som att en person som aldrig måste kämpa med något, har inget att vara stolt över.

Nej du kan aldrig få det han har men det kan du säga om mycket. Det är massor av ting andra har som du aldrig kommer få. Hur mycket av alla ting som alla äger saknar du? När din kompis tar fram hans deluxe banjo, blir du avis då? Fatta hur dumt det är att tråna efter andras ting för det finns säkert någon där ute som trånar efter dina ting också och tittar på dig och säger till sig själv: "Jag kan aldrig få det han har." Kanske tänker din yngsta brorsa så kring något som du besitter?
Senast redigerad av 90taletskrona 2019-09-16 kl. 00:46.
Citera
2019-09-16, 01:00
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90taletskrona
Du får kompensera på andra sätt då, typ bli duktig på förspel. Du får också se det som att en person som aldrig måste kämpa med något, har inget att vara stolt över.

Nej du kan aldrig få det han har men det kan du säga om mycket. Det är massor av ting andra har som du aldrig kommer få. Hur mycket av alla ting som alla äger saknar du? När din kompis tar fram hans deluxe banjo, blir du avis då? Fatta hur dumt det är att tråna efter andras ting för det finns säkert någon där ute som trånar efter dina ting också och tittar på dig och säger till sig själv: "Jag kan aldrig få det han har." Kanske tänker din yngsta brorsa så kring något som du besitter?

Alltså jag förstår din poäng. Men en kuk är en kuk.
Har du liten så kommer du aldrig aldrig få en stor. Och en stor kuk kan inte köpas för pengar!
Jag hade hellre valt en stor kuk och normal jobb framför att vara en miljardär med liten kuk.

Fattar du inte hur stor grej en stor kuk är för män? eller är du kvinna?

Visst det finns saker som mina bröder inte har, och som jag är bättre på och det är intelligens.
Men man kan liksom bli smartare med träning, och man kan också göra andra saker med träning.

Men det finns inget inget som man kan göra för att få en stor kuk, och stor kuk är avgörande för att man ska få ett bra liv, och en bra framtid med kvinnor och barn och allt det där. Annars så riskerar man att bli dåligt behandlad av sin framtida kvinnliga partner, i form av otrogenhet, man kan ej komma undan med saker som andra kan, man får inte den uppmärksamheten som andra män får, man känner sig som en BIG loser.
Citera
2019-09-16, 01:38
Medlem
90taletskronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Alltså jag förstår din poäng. Men en kuk är en kuk.
Har du liten så kommer du aldrig aldrig få en stor. Och en stor kuk kan inte köpas för pengar!
Jag hade hellre valt en stor kuk och normal jobb framför att vara en miljardär med liten kuk.

Fattar du inte hur stor grej en stor kuk är för män? eller är du kvinna?

Visst det finns saker som mina bröder inte har, och som jag är bättre på och det är intelligens.
Men man kan liksom bli smartare med träning, och man kan också göra andra saker med träning.

man känner sig som en BIG loser.
Är du på allvar? Jag har också liten kuk och det är det sista jag skulle bry mig om. Sex är mycket mer än det fysiska. Från det kvinnor ofta säger är en kuk ett dåligt verktyg för att tillfreställa och faktumet att man använder det som enda sättet att tillfreställa är nog det som gräver gropen i många relationer snarare än kuken i sig självt.
Citera
2019-09-16, 03:38
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90taletskrona
Är du på allvar? Jag har också liten kuk och det är det sista jag skulle bry mig om. Sex är mycket mer än det fysiska. Från det kvinnor ofta säger är en kuk ett dåligt verktyg för att tillfreställa och faktumet att man använder det som enda sättet att tillfreställa är nog det som gräver gropen i många relationer snarare än kuken i sig självt.

Du har rätt, men ändå fel. Hur gammal är du?
Citera
2019-09-16, 04:14
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StraightShooter
Vad fan är hans ursäkt till att vara så misslyckad med så goda fysiska förutsättningar?
Så du tror att vackra människor inte har problem? Att de är immuna mot livets svårigheter?
Citera
2019-09-16, 06:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Har fram och tillbaka upplevt samma känsla det senaste halvåret.

När jag åkte tåg i förrgår var det en ganska snygg kvinna som kom och satte sig bredvid mig i ett i övrigt tomt tågset. Kändes lit skumt och jag var inte säker på om hon var normal. Hon bad om ursäkt för att ha råkat stöta till mig, något jag är säker på att hon inte hade gjort och att det således var ett kontaktförsök. Blev lite generad, men tyckte förstås att det var roligt.

Nu kan jag tyvärr inte ta hand om mig på samma då mitt fokus är på studier på avancerad nivå.

Jag var ned om något liknande och älskade det ögonblicket. Hon var nämligen snygg, attraktiv liksom. Önskade jag visste var hon gick på. Till saken hör att jag själv inte betraktar mig som snygg. Trivs dock med mig själv.

Blev överrumplad och var nervös. Fan. Hade jag varit smart hade jag följt med tills hon gick av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in