2019-09-19, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Oj, spännande, så du menar alltså att du är den eftersökte skytten? Ser fram emot att höra vad du har att säga om ditt alibi, hur väl du känner KL, om hon har varit din gode man och hur du tänker angående de brott du är anklagad för. Varför håller du dig undan (om det nu är sant att du är den du utger dig för att vara).
50/50 att det är norrbaggen eller ett troll. Time will tell.
Citera
2019-09-19, 10:40
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Gratulerar.
Ni har bidragit till att hänga ut en totalt okänd och förmodligen oskyldig kvinna.
Det är inte Karin.

Om man ska hitta bild på Karin, lär man behöva vara mer proffsig än att stava rådman med två n.

Det kommer inte vara någon annan än massmedia som kan kabla ut bilder på Karin, om hon står skyldig till detta.

Det var alltså fel kvinna? Menar du att INGEN privatperson någonsin lyckats fotografera Karin på en privat fest eller liknande? Det låter helt otroligt. Hon har alltså aldrig låtit sig fotograferats vare sig planerat eller oplanerat?
Citera
2019-09-19, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipner08
Allt är giftorättsgods såtillvida att detvinte avtalats bort i äktenskapsförord vilket kan registreras när som helst före och under äktenskap.
Exakt. Och man har inte funnit något äktenskapsförord och inte heller någon egendom som nedskrivits som enskild. Vad man nu också skall tänka på är att paret hängt ihop i femton år (1998-2013) varav tio år som gifta. Att, som användaren Marie-Antoninette, sitta och ondgöra sig över pengar som HOL påstås stjäla från stackars KL känns ju helt uppåt väggarna. Det är en bodelningsförrättare som upprättat denna bodelning i äktenskapsskillnad, och man får förutsätta att denne är objektiv.
Citera
2019-09-19, 10:48
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denooogdeskytten
Spännande läsning, skall följa jakten på mig själv och alla dessa roliga påståenden från Er hobbysherlocks.

Finns alibi för tidpunkterna då MGM, err jag?, påstås ha varit i krokarna kvällen innan det förfärliga dådet inträffade samt tidpunkten för dådet och dagen efter och till skrivande stund.

Behöver lite kaffe innan jag orkar engagera mig mer i dessa påståenden, har ju gått igenom Vartenda jäkla inlägg i tråden, klapp på axeln tack!

Personligen:
Önskar "H3nr1k 0ls50n L1lj4" bästa möjliga återhämtnimg och beklagar händelsen. Minnet kommer nog tillbaks och vi får sudda ut "min" delaktighet i detta drama.
- Slut Personligen

På återseende

//#DenOögdeSkyttenSomAldrigFannsEllerIallafallInteDä rDetSägsAttHen,(HenPåReSjälvGubbKärring),Var.

Kallar du dig själv för hen? Vet du inte vilket kön du tillhör?
Citera
2019-09-19, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happysmurf
Som kvinna tycker jag att det absolut finns situationer där det är helt OK att vara otrogen, från båda håll. Om man sitter fast i ett förhållande som är helt jävla katastrofalt dåligt så tycker jag att otrohet är fritt fram. Det vidriga är väl att vara otrogen då det annars framstår för partnern att förhållandet är bra.

Fy fan, om jag var gift med en alkoholiserad/nerknarkad psykopat men inte kom ifrån honom av någon anledning så skulle jag inte tveka en sekund på att vara otrogen om jag träffade någon som jag tyckte om (sexuellt eller emotionellt eller båda).

Förvånande att kvinnor tycker så.

Förhållande man inte kommer ifrån. Hur går det ens till?
Citera
2019-09-19, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Exakt. Och man har inte funnit något äktenskapsförord och inte heller någon egendom som nedskrivits som enskild. Vad man nu också skall tänka på är att paret hängt ihop i femton år (1998-2013) varav tio år som gifta. Att, som användaren Marie-Antoninette, sitta och ondgöra sig över pengar som HOL påstås stjäla från stackars KL känns ju helt uppåt väggarna. Det är en bodelningsförrättare som upprättat denna bodelning i äktenskapsskillnad, och man får förutsätta att denne är objektiv.

Det är lika förvirrat och verklighetsfrånvänt som allt annat den där hispiga konan hasplar ur sig. Hon har en tydlig agenda att svärta ner BO. Vore intressant att veta varför, men det förblir nog höljt i samma dunkel som hennes samvete och förstånd.
Citera
2019-09-19, 10:50
Medlem
Citat:
Gratulerar.
Ni har bidragit till att hänga ut en totalt okänd och förmodligen oskyldig kvinna.
Det är inte Karin.

Om man ska hitta bild på Karin, lär man behöva vara mer proffsig än att stava rådman med två n.

Det kommer inte vara någon annan än massmedia som kan kabla ut bilder på Karin, om hon står skyldig till detta.

Problemet är att jag tror inte ett dugg på dig Rotesau, då du gång på gång har skrivit felaktigheter

De flesta av dina inlägg har varit fel och jag tror inte skit på att du skulle känna KL. Istället har du till med försvarat henne i vissa.
Om du hade känt henne borde du ha vetat att KL inte fick lgh av sina föräldrar och samma gäller henne skärsår.

Sorry du är inte rätt person att avgöra om det är hon på bild då du känner inte henne.
Kollar man på hennes bröllopsbild med henne+HOL , så är det fan samma hysteriska leende.
Citera
2019-09-19, 10:51
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Det var alltså fel kvinna? Menar du att INGEN privatperson någonsin lyckats fotografera Karin på en privat fest eller liknande? Det låter helt otroligt. Hon har alltså aldrig låtit sig fotograferats vare sig planerat eller oplanerat?

Det är fel kvinna på bilderna som nu visats.

Jodå, visst finns det foton på henne men det är extremt svårt att få fram i offentlighet.
Citera
2019-09-19, 10:53
Medlem
Citat:
Gratulerar.
Det är inte Karin.

Nja vi har väl bara intresserat oss för några hashtags som är direkt kopplade till den huvudmisstänkte i det här fallet. Att några kopplar frisyr till tidigare foto är nog inte så konstigt.

(I norska språket finns ’rådmann’ och då i annan betydelse än nåt juridiskt.)

Och det är inte bara massmedia som kan hitta bilder. De har bara lite fler kontakter och resurser.
Citera
2019-09-19, 10:54
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Skulle du även använda den personens/partnerns pengar och tillgångar som du ville?

Bara en fråga.

Varför skulle någon inte använda pengar man lagligen har rätt till? Menar du att HOL inte på något vis bidragit ekonomiskt under alla år?
Citera
2019-09-19, 10:55
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Problemet är att jag tror inte ett dugg på dig Rotesau, då du gång på gång har skrivit felaktigheter

De flesta av dina inlägg har varit fel och jag tror inte skit på att du skulle känna KL. Istället har du till med försvarat henne i vissa.
Om du hade känt henne borde du ha vetat att KL inte fick lgh av sina föräldrar och samma gäller henne skärsår.

Sorry du är inte rätt person att avgöra om det är hon på bild då du känner inte henne.
Kollar man på hennes bröllopsbild med henne+HOL , så är det fan samma hysteriska leende.

Det står var och en öppet att tro vad man vill.

Jag vet att detta forum öppnar för skepsis, vilket är sunt.
Så varsågoda, spinn ni på hur mycket ni vill kring den bild som förevisats i tron att det är Karin Lilja.
Citera
2019-09-19, 10:56
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Det är fel kvinna på bilderna som nu visats.

Jodå, visst finns det foton på henne men det är extremt svårt att få fram i offentlighet.

Varför? Blir man skjuten innan man hinner publicera någon bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in