2019-09-18, 22:05
Medlem
Nathalie är en liten hora, gör allt för att få lite kuk. Vila i frid, Fredde! <3 Killen fick sina fucking glasögon förstörda och skorna nerpissade för din skull och detta är tacket? Dra åt helvete!
Citera
2019-09-18, 22:07
Medlem
levotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Men han hade inte haft någon bättre chans hos de andra tjejerna - Jennifer o Helen hade aldrig valt bort sina killar - Nathalie var den enda där han iallafall hade en liten chans.

Dessutom spelade han bort sig själv, då det var han som var och sladdrade hos Helen o Jennifer förra veckan, om att Marcelo skulle spela ut Helen. Hade han inte gjort det så hade Helen rykt och Fimpen hade stått säker (om inte produktionen lagt sig i)

Hans "styrka" att han var i båda lägren (till en början) blev hans svaghet.

Hade Marcelo rykt så hade han i vilket fall kommit in igen då Nina ska komma in.

Givetvis förstår jag att Fimpen ställde sig bakom Nathalie, det var hans enda chans. Det jag syftade på var 1) att Nathalie är så fruktansvärt lättmanipulerad och lyder Marcelos minsta vink och 2) korkat av Fimpen att från första början välja Nathalie framför Lollo (vilket han gjorde för att få en ingång till Marcelos och Jeppes lilla wolf-sekt). I synk hörs ju Fimpen i tid och otid prata så fint om deras lilla gemenskap, vilket torde tyda på att snubben inte förstår att han är värd noll och skit i Marcelos och Jeppes ögon. Dom båda är barnungar som borde växa upp.
Citera
2019-09-18, 22:12
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Nathalie är en liten hora, gör allt för att få lite kuk. Vila i frid, Fredde! <3 Killen fick sina fucking glasögon förstörda och skorna nerpissade för din skull och detta är tacket? Dra åt helvete!

Snarare riktigt gött att snubben fick ryka. Jag ryste och cringeade så jävla hårt när han inte ens kunde skoja bort Adams ”planerar ni att köra ut Theo eller...?”, killen börja stamma och bajsa ner sig. Paradise Hotel är inte till för så fruktansvärt okarismatiska individer. Sen var han jävligt ful att titta på. Om du läser detta Fredrik, raka dig för bövelen.
Citera
2019-09-18, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Trodde Fimpen på riktigt att han överhuvudtaget hade något värde i Wolfpack?

Nathalie är nog den personen i Sverige som har sämst självförtroende. Gör allt hon blir tillsagd och allt för att få någons gillande. Ofattbart att hon bara är 20.

Nathalie hade ju som nån skrev tidigare i tråden trekant direkt efter pandoras efter att de frågat varför hon inte "släppte" loss lite. Tycker nästan lite synd om henne när hon vill desperat passa in.. Och nu hänger hon efter Josie som ska lära henne allt hon kan!
Citera
2019-09-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louise Eriksson
En gång i tiden var jag fylld av drömmar om allt. Jag skulle flytta till USA efter studenten och satsa på teater. Nu sitter jag här och har inte ens kommit halvvägs mot mitt solklara mål.Mitt motto har alltid varit ”If you can dream it, you can be it” så varför packar jag inte mina väskor och bara drar? Jag är inte lycklig i detta land.All pessimism och alla jantelagar gör mig galen. Jag blir bitter av att bo i detta land. Jag älskar Sverige på många sätt då jag har familj, vänner, jobb, bostad osv här. Vilket har fått mig att bli väldigt bekväm då jag har svårt att släppa taget om saker. Men samtidigt mår jag inte bra här. Jag tror aldrig jag kommer bli lycklig, om jag inte vågar utmana mig själv och testa nya saker. Paradise Hotel var en utmaning och kanske inte min grej nu i efterhand. Men jag vågade och jag sa upp mig från det ända jobbet, jag någonsin har älskat. Jag är både glad och ledsen över det beslutet, då jag har svårt att tro att jag kommer hitta en ”vanlig” arbetsplats,som jag kommer känna mig lika hemma på. Samtidigt så har jag insett att jag måste ta tag i mitt liv och börja satsa på något. Det är aldrig försent att börja satsa på sina drömmar. Om man aldrig vågar testa nya saker så kommer man heller aldrig att lyckas. Det är bara du som kan forma dig själv och riva dina murar. Glöm aldrig det! Nu ska jag sätta tydliga mål för min framtid och förhoppningsvis ta mig några steg närmare mitt mål!

Lite kvällsinspiration från hennes instagram. Bra att hon vågade, modigt.
Citera
2019-09-18, 22:31
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chachi22
Nathalie hade ju som nån skrev tidigare i tråden trekant direkt efter pandoras efter att de frågat varför hon inte "släppte" loss lite. Tycker nästan lite synd om henne när hon vill desperat passa in.. Och nu hänger hon efter Josie som ska lära henne allt hon kan!
Haha, alltså hon är definitionen på tragisk människa 2019. Härligt rykte hon skapar sig.

Vill bestämt minnas att det var en fyrkant dessutom!
Citera
2019-09-18, 22:43
Medlem
fjolla666s avatar
Lösögonfransar stora som parasoll!!! Hur i helvete tänker människan?
Citera
2019-09-18, 22:49
Medlem
Citat:

Vill bestämt minnas att det var en fyrkant dessutom!

Ja juste fan, det stämmer! Ännu bättre!
Citera
2019-09-18, 23:06
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Trodde Fimpen på riktigt att han överhuvudtaget hade något värde i Wolfpack?

Nathalie är nog den personen i Sverige som har sämst självförtroende. Gör allt hon blir tillsagd och allt för att få någons gillande. Ofattbart att hon bara är 20.

Adam är för korkad för att spela hela vägen, men han försöker iallafall.

Marcelo är också en stark spelare. Stämmer ryktet är det ju han som gör riktig jackpott denna säsongen.

Nathalie höll ju på som fan med Theo när Josie och Fimpen höll på, men så fort Nathalie o Theo lämnade så skulle de mysa istället. Bevisar bara att Nathalie gör allt för gruppen, det är ganska sorgligt. Tror inte för fem öre att hon hade legat på Theo o låtit honom hålla på med hennes bröst om ingen annan var i rummet.

Adam känns som att han har börjat förstå spelet och spelar bra nu. Han ställde Fimpen mot väggen när Theo kom i myssoffan eller vart de nu var. Theo började ju lyssna på vad Adam o co hade o säga efter det, och tack vare dem har Theo stannat och Fimpen fått lämna.

Och gällande det du skrev om Marcelo, var vänlig och använd spoilertaggar.
Citera
2019-09-19, 00:02
Medlem
kukflashs avatar
Theo verkar vara den typen av kille som bara kan sjunga en sång och lever på det. Varje fest så drar han fram gitarren och sjunger "Slå mig hårt i ansiktet", - med nöje din jävla smilfink!

Nathalie är stereotypen av en dum blond hora, smal som en pinne, fula fejktuttar och fula fejkfransar som täcker halva ansiktet. Lättmanipulerad och osäker.

Fimpen är tönten som försöker vara i det "coola" gänget, se vad bra det gick för honom. Åk ner och säsonga i Rhodos din fula jävel

Ja, jag är bitter idag.
Citera
2019-09-19, 00:08
Medlem
Varför är Pablo så osynlig? Han får knappt tv tid vem kommer in nästa vecka någon som vet?
Citera
2019-09-19, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Josie har snart gått laget runt på ett par veckor. Stabilt.

Dagens citat: "Du ställer mig mot ryggen"

Tar hon rekordet i PH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in