2019-09-18, 00:26
Medlem
Vanstertrollets avatar
Josie har snart gått laget runt på ett par veckor. Stabilt.

Dagens citat: "Du ställer mig mot ryggen"
Citera
2019-09-18, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Josie har snart gått laget runt på ett par veckor. Stabilt.

Dagens citat: "Du ställer mig mot ryggen"
Husets säkra kort, jag tycker hon är vidrig, ser ut som en man i kroppen.
Citera
2019-09-18, 10:56
Medlem
Jazzphers avatar
Ja Josie är skicklig på att kombinera nytta med nöje. Sydney taught her well.

Fredrik tydligen bäst i sängen hittills. Får se om hon hinner med Theo eller tvingas gå till den andra pakten och "fucka" lite.
Citera
2019-09-18, 15:20
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Den som åker idag:

Citera
2019-09-18, 15:50
Medlem
levotons avatar
Vad är det för lättmanipulerade tjejer som låter dom där svinga små-pojkarna bestämma allt? Wolfpack, larvigaste jag hört.

Och Fimpen, har han inte förstånd nog att inse att han inte betyder ett skit för Jesper och Marcelo? Trams att springa runt där och snacka om sitt wolfpack som något jävla brödraskap. Säger ju sig självt att dom där två töntarna skickar ut Fimpen utan att blinka.
Citera
2019-09-18, 15:50
Medlem
Mommis avatar
Wolf pack
Vilken jävla kränkning för fbk supporterklubb
Citera
2019-09-18, 16:32
Medlem
Fimpen var ändå en skön karaktär.

Tack för allt fimpen!

Nathalie verkar vara en väldigt osäker brud. Gör som alla andra säger hela tiden.
Senast redigerad av Adde1234 2019-09-18 kl. 16:37.
Citera
2019-09-18, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
HAHAHA! "Fimpens" Engelska i dagens program var det roligaste jag hört på länge!

Till sist: Tack Fimpen!!

Haha eller hur! Men kanske kommer en kvist och han kommer in igen !
Citera
2019-09-18, 16:41
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Haha eller hur! Men kanske kommer en kvist och han kommer in igen !

Det måste komma en "kvist" han gjorde att det programmet var lite mer uthärdligt..
Citera
2019-09-18, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balleboo
Fan vad de ska tjata sönder diverse begrepp. Årets CP-uttryck som maras sönder och som trendar är:

"Alltså jag vill ju inte fucka någon..."
"Fuckar han mig då jävlar säger jag bara!"
"Jag sätter inte koppel på någon"
"Bro"
"Bromance"
"Vi klickar jävligt bra alltså..."

Du glömde klassikern: BREEEEEEEEEEEV!
Citera
2019-09-18, 18:26
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levoton
Vad är det för lättmanipulerade tjejer som låter dom där svinga små-pojkarna bestämma allt? Wolfpack, larvigaste jag hört.

Och Fimpen, har han inte förstånd nog att inse att han inte betyder ett skit för Jesper och Marcelo? Trams att springa runt där och snacka om sitt wolfpack som något jävla brödraskap. Säger ju sig självt att dom där två töntarna skickar ut Fimpen utan att blinka.

Men han hade inte haft någon bättre chans hos de andra tjejerna - Jennifer o Helen hade aldrig valt bort sina killar - Nathalie var den enda där han iallafall hade en liten chans.

Dessutom spelade han bort sig själv, då det var han som var och sladdrade hos Helen o Jennifer förra veckan, om att Marcelo skulle spela ut Helen. Hade han inte gjort det så hade Helen rykt och Fimpen hade stått säker (om inte produktionen lagt sig i)

Hans "styrka" att han var i båda lägren (till en början) blev hans svaghet.

Hade Marcelo rykt så hade han i vilket fall kommit in igen då Nina ska komma in.
Citera
2019-09-18, 18:29
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RemindMeToForget
Säsong 7 (på viaplay kollar jag, där är det säsong 7. Men på wikipedia står det "Säsong 9 sändes våren 2017 i TV6, finns på Viafree som säsong 7", så säsong 7 på Viaplay är antagligen säsong 9 egentligen.. Fattar inte riktigt det där) så var parcermoni avsnitt 4, 8, 12, 16 osv. Så fyra avsnitt i veckan.

Men såg att säsong 8-12 på Viaplay är parcermoni på 3, 6, 9, 12 osv.

Minns så väl att det varit på söndagar, men har väl blandat ihop det med något annat.

Svenska PH har aldrig haft mer än 3 avsnitt/vecka. Åtminstone inte de senaste 6 åren. Under två säsonger var det t.om bara två avsnitt/vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in