2019-09-18, 20:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Jag vet inte vad fkk betyder, men...
Vem har pratat om hur enkelt något är?
Det finns massvis med saker som är nästan omöjliga, men som många väljer att försöka uppnå. Svårighetsgraden har inget att göra med om det är möjligt eller om de hindras från att försöka uppnå det de vill.

1) Ja en del tjejer som är mer drivna lyckas leva ut sin sexualitet. Men många som är nyfikna vågar inte testa på grund av omgivningens reaktioner, att de inte vet hur de ska göra, och så vidare.

2) En del knullar runt på fester eller färjor med killar som är dåliga ligg och blir avtända på hela grejen.

3) Om det fanns möjligheter för kvinnor att experimentera mer sexuellt då skulle fler göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja i Sverige får man bidrag. Jag talade mer om länder där det är fattigt och folk faktiskt inte har något val.

Så i Tyskland, Österrike, UK, och Schweiz är det fattigt och kvinnor där måste hora för att få mat på bordet? Hur är vädret på din planet?

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det var inte alls vad vi pratade om. Vi pratade om hur tex dina pojkar skulle kunna höja sina betyg eller få förtur vid anställningar genom att suga kuk. Du kan ju lära dem, när de går ut nian lär de vara proffs.

1) Om du promotar homosexualitet kommer det bara leda till mindre uppmärksamhet för kvinnor. Så lol på det.

2) Däremot kan det vara bra för unga kvinnor att lära sig att suga kuk eftersom det är en av de viktigaste kunskaperna i en kvinnas liv.

Citat:
Så illa tror jag inte det är. Många kvinnor är kåta som fan.

Men det finns ännu fler kvinnor med trasiga fittor som inte duger till sex.

Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Jo.

1) Visa mig en organisation av män som försöker förbjuda manliga strippor eller gigolos?

2) Visa mig män som går ut i media och talar om hur kvinnor utnyttjar mäns kroppar.

Citat:
Det jag vill ha sagt här är att du får vara beredd att investera lite om du vill ha närhet / sex. Jag tror att en del kvinnor fungerar som jag, det är betydligt vanligare än att kvinnor är som Babianen.

Ja många kvinnor funkar så. Och det är en barnslig syn på sex. Är man vuxen kan man skilja på sex och känslor.
Citera
2019-09-18, 20:06
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vilka bidrag tackar de tackar nej till? Inte är det svensk a-kassa i a f.

För vissa från exempelvis Rumänien och Bulgarien kan det ju vara ett alternativ till att säga Hej hej utanför Hemköp.

Ja, eller ett alternativ till att försörja sig som frisör, barista, butiksbiträde eller något annat yrke, om vi ska vara lite realistiska. Men du kanske aldrig har varit i Bulgarien och Rumänien och lever i villfarelsen att människorna där är så fattiga att de måste sälja sex eller tigga för att överleva? Jag har varit där och kan upplysa dig om att så inte är fallet.

I Tyskland kan man vad jag vet få socialbidrag, så det är väl detta iaf de tyska tjejerna tackat nej till för att kunna jobba på bordellerna då antar jag.
Citera
2019-09-18, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja, eller ett alternativ till att försörja sig som frisör, barista, butiksbiträde eller något annat yrke, om vi ska vara lite realistiska. Men du kanske aldrig har varit i Bulgarien och Rumänien och lever i villfarelsen att människorna där är så fattiga att de måste sälja sex eller tigga för att överleva? Jag har varit där och kan upplysa dig om att så inte är fallet.

I Tyskland kan man vad jag vet få socialbidrag, så det är väl detta iaf de tyska tjejerna tackat nej till för att kunna jobba på bordellerna då antar jag.
Då kan det väl få vara ett alternativ till frisör, barista eller butiksbiträde också i Sverige. Inte ett jobb som man erbjuds bidrag för att slippa ta.
Citera
2019-09-18, 20:25
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Då kan det väl få vara ett alternativ till frisör, barista eller butiksbiträde också i Sverige. Inte ett jobb som man erbjuds bidrag för att slippa ta.

Ok, ja vill du tvinga kvinnor att jobba som prostituerade är det din åsikt. En förutsättning för att man ska vara bra på just det yrket samt tjäna pengar på det är nog att man gör det frivilligt, på det sättet skiljer det sig gentemot många andra yrken, och därför är det rimligt att inte tvinga ovilliga att söka jobb som detta med hot om indraget bidrag.

Butiksbiträde behövde jag för övrigt inte heller söka jobb som, då det kräver en något mer extrovert personlighet än vad jag har. AF var ok med det och lät mig istället fortsätta ha bidrag och fokusera på att söka jobb som passade mig bättre. Men jag kanske bara hade en ovanligt snäll handläggare...
Citera
2019-09-18, 20:28
Medlem
Citat:

De flesta tyska tjejerna sexarbetar nog vid sidan av ordinarie jobb eller studier. Zigenartjejer är inte så vanliga på bordeller. Det är mest vanliga rumänskor. Tjejerna från Bulgarien är ofta turkiskor. Det finns en turkisk minoritet i Bulgarien. Men det finns även vanliga bulgariskor på sexklubbarna.
Citera
2019-09-18, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Om du promotar homosexualitet kommer det bara leda till mindre uppmärksamhet för kvinnor. Så lol på det.

2) Däremot kan det vara bra för unga kvinnor att lära sig att suga kuk eftersom det är en av de viktigaste kunskaperna i en kvinnas liv.

Men det finns ännu fler kvinnor med trasiga fittor som inte duger till sex.

Vi pratar inte om homosexualitet, vi pratar om prostitution. Många unga killar som säljer är inte själva homosexuella.

Ja men det är inte raketvetenskap eller hur? Man kan fråga rätt och slätt.

Ja det är tragiskt. Där har sjukvården svikit kvinnor under många många år och behöver snarast åtgärdas. Är däremot osäker på hur många som går runt med "trasiga fittor".
Citera
2019-09-18, 20:51
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Klart att det går...

Citat:
Tillägg här: du kanske måste vara beredd att investera lite engagemang och tld i det hela dock.
Ska dela med mig av en historia. Jag träffade en man för några somrar sedan. Nätdejt.
Vi träffades och extrem sexuell kemi uppstod. Jag brukar dock inte hoppa i säng direkt och gjorde inte det nu heller. Så vi träffades lite och han var såklart jättebra och angelägen. När vi sedan legat så blev han först lite mer sval. Typiskt tänkte jag.
Det blev väl lite tjäbbel och så och jag tog lite avstånd pga att jag märkte att han var lite oseriös.
Vi fortsatte träffas lite men var inget par. Vi var helt för olika och det var mycket tjafsande och bråk. Jag trodde dock att han inte låg med andra samtidigt.
När jag fick reda på att han gjorde det kunde jag ju inte direkt bli arg eftersom vi inte hade några förpliktelser.
Jag var fruktansvärt attraherad av honom och det är det bästa sex jag haft nånsin. Typ. Dock började min attraktion till honom svalna när jag hörde att han legat med andra och jag var inte så intresserad av att träffa honom och ha sex. Och det var inte för att jag skulle jävlas utan för att attraktionen svalnade när jag visste att han legat med andra också.
Han gjorde allt han kunde för att ha kvar vår sexuella relation och blev nästan sur när jag "nekade honom" som det uttrycktes.
Och jag sa inte nej för att utöva kontroll eller för att jävlas, utan för att jag helt enkelt inte finner det upphetsande att ligga med någon som låg med någon annan förra helgen.

Det jag vill ha sagt här är att du får vara beredd att investera lite om du vill ha närhet / sex. Jag tror att en del kvinnor fungerar som jag, det är betydligt vanligare än att kvinnor är som Babianen.

Nej, det går inte. Jag är snart 32, noll sexuell erfarenhet (utanför bordellerna obviously), noll relationserfarenhet, mängder och åter mängder med dejter som gått åt skogen, mängder och åter mängder med nattklubbsbesök, kontaktförsök och massor av (bara) avvisanden, massor med nedlagd tid och energi på detta under många år. Någon gång får det helt enkelt vara nog och jag borde troligen ha insett det långt tidigare än vad jag gjorde men bättre sent än aldrig. Var väl bara naiv eftersom jag ändå hade utseende som kunde attrahera tjejer, så trodde att det borde inte vara omöjligt av den anledningen, men så fort de träffade mig så rök attraktionen all världens väg. Har slitit mitt hår med att försöka lösa detta men det är lönlöst att försöka ändra sin personlighet. Har för mig att jag länkade min tråd från relationsforumet tidigare - där kan du läsa om den tid och engagemang jag lagt ner i detta.

Hade jag inte upptäckt vad Tyskland har att erbjuda vet jag inte vad jag hade gjort med mig själv vid det här laget ärligt talat.

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

1) Jag behöver inte lura någon för att sanningen är brutal som den är. De flesta män har aldrig något aktivt sexliv. De får aldrig ha sex med en snygg kvinna. De får aldrig uppleva saker som gruppsex eller en 3kant med två tjejer. Enligt mig missar de några av de bästa upplevelserna som finns.

This.

Trots att jag drog en nitlott i genlotteriet (iaf vad gäller personlighet) så har jag fått uppleva sex med en snygg kvinna och det är jag tacksam för. Tänkte på vad många män som lever nu och genom historien som gick igenom hela sina liv utan att få vara med om det, och kände mig lyckligt lottad.
Citera
2019-09-18, 21:10
Medlem
Skall vi inte analysera det här med co2?
Vad är bättre för miljön? Alla kvinnor som handlar väskor, skor, och Gud vet vad?
...eller de få män som inhandlar annat?
Citera
2019-09-18, 21:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja men det är inte raketvetenskap eller hur? Man kan fråga rätt och slätt.

1) Många unga tjejer är sexuellt hämmade och när de konkurrerar med porr och horor är det inte lätt att behålla en pojkvän.

2) Vad ska Anna 18 år göra när hennes pojkvän har varit på BJ bar i Thailand och blivit avsugen av en tjej som har avsugningar som yrke? Anna vill i många fall inte ens ta kuken i munnen, det är över för henne.

Citat:
Ja det är tragiskt. Där har sjukvården svikit kvinnor under många många år och behöver snarast åtgärdas. Är däremot osäker på hur många som går runt med "trasiga fittor".

1) Det är bättre att du räknar på de kvinnor som är sexuellt normala.

a) Kvinnor som inte ser sugna ut kan du räkna bort direkt.

b) Sen tjejer som investerar för mycket i sitt utseende: hår, smink, tuttar, och så vidare fejkar bara.

3) Vad du vill ha är ett kvinnligt creep, https://www.youtube.com/watch?v=tLPZmPaHme0

a) håll utkik efter tjejer som baitar. Här har jag klätt ut mig till skolflicka för jag vet att det är vad fulgubbar i parken vill ha,

Hey mister, do you like school girls?

https://images2.imagebam.com/fd/b4/e8/af030a1317917393.JPG

If you come with me I'll show you something...

https://images2.imagebam.com/88/42/06/343b9e1317917398.JPG

Citat:
This.

Trots att jag drog en nitlott i genlotteriet (iaf vad gäller personlighet) så har jag fått uppleva sex med en snygg kvinna och det är jag tacksam för. Tänkte på vad många män som lever nu och genom historien som gick igenom hela sina liv utan att få vara med om det, och kände mig lyckligt lottad.

1) Det finns också gott om män som har vunnit det genetiska lotteriet och fortfarande måste betala för sex för att kvinnor inte är intresserade.

2) Här är några exempel, Here are the major executives who were caught in Florida's massage parlor prostitution sting du kan spendera hela ditt liv på att bli mijardär och i slutet av dagen står du i kö till massagesalongen som vilken man som helst,

Citat:
Here are the executives who have been charged in Florida's prostitution sting:

Robert Kraft, New England Patriots owner

Citat:
Seventy-seven-year-old Robert Kraft, owner of the New England Patriots with an estimated worth of $6 billion, was reportedly charged with soliciting a prostitute. He was filmed twice in the act at the Orchids of Asia Day Spa in Jupiter, Florida.

Citat:
Kraft is worth at least $4.36 billion, though it could be as high as $6.6 billion. He owns two-and-a-half paper companies, a shopping mall, an office park, and a soccer team.

Kraft is a life-long Democrat who has donated to the Democratic National Committee and its candidates.

Citat:
John Havens, former president and chief operating officer of Citigroup

John Havens, 62, was also on a list of men who were charged for solicitation of a prostitute. He is best known as Citigroup's former president and chief operating officer.

Haven was Citigroup's president in 2011, only to resign a year later, according to Bloomberg. He currently serves as the chairman of Napier Park Global Capital, Citigroup's former hedge-fund division.

Havens lives in New York, but owns multiple properties in Florida,

Citat:
John Childs, founder of private equity firm J.W. Childs Associates

John Childs, the 77-year-old founder of private equity firm J.W. Childs Associates, was charged by the Vero Beach Police Department for solicitation of a prostitute.

Since 1995, Childs' firm have invested around $3.7 billion towards over 50 businesses, according to its website. Childs was responsible for a $77 billion fixed income portfolio with Prudential Insurance Company of America in 1980s, his profile said.

Childs is a major Republican donor who supported GOP candidates in the past such as 2012 presidential candidate Mitt Romney, and former House Speaker Paul Ryan, according to opensecrets.org.

He has an estimated net worth of $1.2 billion and donated some $4.3 million throughout the last election cycle, according to TCPalm.

3) Om de här männen inte kan få gratis sex när de vill. Vad har Svensson för chans?
Citera
2019-09-18, 21:19
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nej, är förvånansvärt bra på det.

Det samhälle jag avskyr är det som råder idag. Har inte sagt att jag till hundra procent delar allt hon säger och tycker men många gånger har hon bra poänger gällande feminism och prostitutionsfrågan. Jag kan förstå vad hon menar med med en tråkig och ointresserad fru, tyvärr verkar ju många män leva i sådana relationer, där kvinnan är den som bestämmer. Bättre om män skulle kunna ha fruar som såg upp till dem, men det verkar vara mer undantag än regel idag. Jag menar om de har fantastiska relationer med bra tillfredsställande sexliv så jättebra, men hur många har det idag?

Man kan iaf konstatera att hon vill att män precis som kvinnor ska kunna ha större valfrihet när det gäller sex och det är något som är ytterst ovanligt hos kvinnor, som tenderar att vara mycket själviska och egocentriska i den här frågan.

Du och Babben är då överens om att det bästa samhället är ett samhälle som där alla har tillfälliga sexuella förbindelser och kärnfamiljen i princip inte existerar?

Ligg med så många som möjligt så ofta som möjligt! Ungefär så?
Citera
2019-09-18, 21:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du och Babben är då överens om att det bästa samhället är ett samhälle som där alla har tillfälliga sexuella förbindelser och kärnfamiljen i princip inte existerar?

1) Det är ingen som har sagt att kärnfamiljen inte ska existera. Däremot är det svårt att leva familjeliv med allt vad det innebär om man aldrig får ha roligt sex.

2) Det går jättebra att ha en relation och samtidigt ha recreational sex. Du kan se det på att många sexköpare är gifta.

3) För en del är det roligt att ligga med många (vanligare bland män än bland kvinnor) och en del vill hålla sig till en partner (vanligare bland kvinnor än bland män).

4) Om du har en relation där mannen vill ligga med många kvinnor och kvinnan inte vill ligga med många män kan det bli svårt att hålla ihop.

a) Då är det bra att sexköp finns för den som vill ha det. Jag tror att det räddar många relationer.

5) Alternativet till det här är att män tröttnar på att inte få ligga, tar ifrån kvinnor alla rättigheter, sen får kvinnor ställa upp ändå. Så gör man i många MENA länder.
Citera
2019-09-18, 22:03
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Jag vill bara att vi på något sätt parerar kvinnors hypergami så att majoriteten av män också kan få tillfredsställande sexliv. En sak är säker, i dagens samhälle har vi det inte så, och det enda sättet att lösa det tillfälligt är att tillåta prostitution. Sen kan vi också göra om hela samhället från grunden på något sätt som gör att vi undviker att hamna här igen där vi är nu - hur kan man fundera på men allt vi lärt oss om så kallad jämställdhet måste vi i alla fall glömma. Jämställdhet mellan könen som vi pratar om idag ligger inte i linje med naturen och är troligen en stor orsak till varför så många, kvinnor som män, är så miserabla idag.

Vill du ha ett samhälle där stora delar av den manliga befolkningen inte kan få sex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in