Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Kvinnor får själv välja.
Har du nån aning om hur mycket slut-shaming kvinnor får från andra kvinnor om de experimenterar sexuellt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Det kan man absolut tycka att det är. Beror väl på hur man ser på människan.
Bättre vore väl att ge dem denna mat då istället för att passa på att utnyttja dem lite på vägen.
Men då utgår du ifrån att sexet inte är bra för kvinnan. Tänk om kvinnan tycker om det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Just nu är det din användare här som är mitt största problem och detta eftersom du lyckas lura i unga killar massa skit här. Jag undrar om du har multipla personligheter. Tror inte ett dugg på dina fantasier om sexklubbar i Tyskland och det ena och det andra.
Jag skulle gissa på en psykiatrisk problematik som antingen ger utslag som troll eller att du helt enkelt har multipla personligheter där du hittar på någon fantasivärld.
1) Jag behöver inte lura någon för att sanningen är brutal som den är. De flesta män har aldrig något aktivt sexliv. De får aldrig ha sex med en snygg kvinna. De får aldrig uppleva saker som gruppsex eller en 3kant med två tjejer. Enligt mig missar de några av de bästa upplevelserna som finns.
2) Så din nya cope är att jag inte existerar eller är galen?
a) Här är en selfie utanför EW efter partyt,
https://images2.imagebam.com/02/60/5d/f47aa31317899511.jpg
b) Du kan se att jag har röda ögon,
https://images2.imagebam.com/63/d7/f1/71f0181317897060.JPG för att en kille kom i vänstra ögat, en annan kom i det högra.
c) Här är en video som visar att jag är samma person,
http://sendvid.com/nxfgk3zr
3) Statistiskt borde det finnas kvinnor som har en "manlig sexualitet" right?
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Har du svårigheter att läsa mellan raderna? Alltså typ med ordspråk och så?
Om det är så kan det vara anledningen till att du inte ser undertonen i Babbens inlägg. Babben förespråkar precis det samhälle du utgett dig för att avsky, alltså att kvinnor ska vara totalt oberoende av män, att män ska avsky kvinnor och hellre gå till prostituerade, att kvinnor ska resa jorden runt och ha frihet istället för att fastna med en "tråkig Svensson" och leva familjeliv, att kvinnor inte är intresserade av sex (helt osant), att män inte skulle vilja ha en fru och mamma till sina barn som han vill ha sex med o.s.v.
Alltså ett samhälle där familjen är helt bortpriotiterad och där lösaktighet hos både män och kvinnor är ett faktum. Ett samhälle i förfall.
Och ändå säger du här att hon skulle vara den i princip vettiga kvinna på forumet, trots att hon förespråkar allt du avskyr. Jag får liksom inte ihop det.
1) Jag tycker att män borde äga kvinnor men det är ett annat ämne.
2) Jag menar att kvinnor borde välja män som de är attraherade av istället för män som de kan få resurser från.
a) Alltså om man slutar vara en gold-digger, tjänar sina egna pengar, och blir tillsammans med en man för att man tycker om honom, då behöver man inte hata män och sex.
3) Sen kan det vara bra att få lite erfarenhet av olika killar så att man inte tror att alla män är dåliga i sängen bara för att man inte klickar med mannen som kvinnan är tillsammans med.
a) Till exempel mannen kanske gillar analt, kvinnan gör det inte, då börjar kvinnan tänka att "alla män vill bara våldta kvinnor analt! Män är djur!"