2019-09-18, 19:07
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Fast när har nånsin alla fått vad de önskar? Så fungerar inte världen.

Så med den krassa inställningen ska vi bara acceptera att många män inte har något sexliv? Möjligheten att köpa sex gör ju att alla män ändå kan få ett sexliv, så i detta avseende verkar ju världen ändå fungera så.
Citera
2019-09-18, 19:09
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Så med den krassa inställningen ska vi bara acceptera att många män inte har något sexliv? Möjligheten att köpa sex gör ju att alla män ändå kan få ett sexliv, så i detta avseende verkar ju världen ändå fungera så.

Ja alltså med den krassa inställning får vi acceptera allt annat i livet.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Varför prostituerar sig någon, är frågan?
Nej, frågan är hur Af ska kunna förmedla tillräckligt många sökande om de arbetslösa får välja att vara hemma med bidrag istället för att söka jobbet.
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering

Och jag vet inte alls vad som menas med att de inte får välja idag.
Det är väl ingen svensk tjej som inte har makt över sin sexualitet och kan välja fritt hur hon vill leva ut den, eller?

Utom om hon vill sälja sex dock, det får hon inte välja.
Citera
2019-09-18, 19:11
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Utom om hon vill sälja sex dock, det får hon inte välja.
Jo.

Det är helt lagligt att sälja sex.
Citera
2019-09-18, 19:11
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ja alltså med den krassa inställning får vi acceptera allt annat i livet.

Fast män kan ju köpa sex istället för att acceptera sitt öde.
Citera
2019-09-18, 19:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Kvinnor får själv välja.

När jag var 18 fick inte jag chansen att jobba på bordell. Hade definivit gjort det om jag hade kunnat.

Citat:
Fast när har nånsin alla fått vad de önskar? Så fungerar inte världen.

Men nu finns det kvinnor som önskar ha sex med män mot betalning. Vad är problemet?

Citat:
Så länge de accepterar att bli ratade av män som inte gillar lössläppta kvinnor så...

Oftast kombineras krav på att kvinnor ska få välja sin sexualitet med att män inte ska få det.

Och jag vet inte alls vad som menas med att de inte får välja idag.
Det är väl ingen svensk tjej som inte har makt över sin sexualitet och kan välja fritt hur hon vill leva ut den, eller?

1) Alla män gillar lössläppta kvinnor. Ingen man vill leva hela livet med en nunna.

2) Nope. Kvinnor matas med propaganda om hur dåligt det är att ha sex med män, att du kan bli våldtagen, att man inte ska göra saker för män, and so on.

3) Sen är det inte lätt att experimentera sexuellt på ett tryggt sätt. Många tjejer vill inte dra hem ligg från tinder eller från krogen. De vill inte gå hem till okända män heller.

4) På en bordell är det bara att plocka de killar som du vill ha. Som ett smörgåsbord.
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Jo.

Det är helt lagligt att sälja sex.

Ja, men det är knappast optimalt när kunderna görs till brottslingar.
Citera
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du menar en fru och mamma till deras barn som de kan ha roligt sex med? Det låter hemskt...

2) Tänk på alla män som lever i sexlösa relationer med kvinnor som har problem med lusten. Jag tror att de hellre skulle vilja att tanterna knullade en gigolo än att de fortsatte leva i celibat. Det kan inte bli värre för dem ändå.

3) Kvinnor är tråkiga och osexuella. Det är så illa att män åker hela vägen till Thailand för att få ligga. Ser du thailändska män åka till Sverige för sex? Nej just det.

4) Jag tycker att det är roligat att ha sex med män. Jag bryr mig inte om de är svin med dubbelmoral eller snälla pojkar. Jag är inte intresserad av deras personlighet.

Citat:

Jag uppfattar dig som hyfsat konservativ. Är det rätt?

Och läs nu babbens inlägg ovan. Ser du att det är liberalism & vänsterpropaganda i en härlig fusion å det grövsta? Den är dock väl inlindad.
Men jag tänkte att du avskydde den inställningen till samhället?
Citera
2019-09-18, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Man måste vara rolig utanför sängen också.

Absolut, jag och min sambo har skitroligt tillsammans.

Citat:
Då har jag haft tur med min man.

Japp det har du, du får hålla hårt i honom.

Citat:
1) Se det som praktisk sex-undervisning.

Som skulle passa unga pojkar också. Som det är nu är det fler unga killar som säljer sex än unga tjejer, lika bra att få något för det. Dina pojkar kommer nog stortrivas med att suga kuk för att få högre betyg. Pojkars betyg behöver ju faktiskt höjas, bra förslag.

Citat:
2) Menar du att det ligger i kvinnors biologi att inte ha spontant sex med män?

Till viss del, inte lika mycket som hos män dock.

Citat:
3) Hur ska vi då göra med alla män som vill ha spontant sex och inte kan få det? Skulle det inte vara bra om vi hade bordeller för dem?

Jag har nog skrivit tusen gånger nu om en avkriminaliserad reglerad sexmarknad. Som regleras precis som alla andra branscher. Transparent, låg korruption, ordentliga avtal, inga tunga missbruk eller svåra psykiska sjukdomar osv.

Citat:
1) Det har gjorts massor med åtgärder för att kvinnor ska kunna jobba och ha barn samtidigt. För att kvinnor ska slippa bli raggade på på jobbet. Och för att uppmuntra kvinnor att satsa på karriär.

För familjer ja, män skaffar också barn. Det andra är väl mer eller mindre självklart.

Citat:
2) Är det inte rättvist om vi gör något för att män också ska trivas på jobbet? Till exempel ringer in några horor varje fredag.

Jo om man ringer in lite stadig ungkuk till de kvinnliga anställda också.

Citat:
Så du håller med om att det skulle vara bra för kvinnor också?

Absolut.
Senast redigerad av Jenny9 2019-09-18 kl. 19:17.
Citera
2019-09-18, 19:15
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Fast män kan ju köpa sex istället för att acceptera sitt öde.

Ja det kan dem. Och det gör dem. Men det ändrar inte faktumet att livet är orättvist och att vi får acceptera vissa saker vi inte kan ändra.
Citera
2019-09-18, 19:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jo därför att det finns fattiga människor i denna värld. Människor som kanske inte kan göra någonting annat för att få mat på bordet åt sig själv och sitt barn.

Kvinnor i Tyskland måste prostituera sig för att få mat på bordet?

Citat:
Ja jag pekade bara ut idiotin som fyller hens inlägg.
Vad tycker du om citatet med söndertrasade fittor? Känns det som en genuin åsikt att ha? Vill du bli framställd på det sättet som man?

1) Jag menar att fittan är trasig på många kvinnor. Det finns studier som bekräftar det: en del spänner sig, de kan inte bli våta, kan inte få orgasm, de är uttöjda efter att ha fått barn, det är väldigt vanligt.

2) Sitter du med en sån kvinna som man är det slut på sexlivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in